שרשור מפגש
....

Guybrush Marley

New member
../images/Emo41.gifשרשור מפגש../images/Emo41.gif....../images/Emo118.gif

אתם יודעים, בקיץ הזה, שעומד לחלוף, התגבש בפורום מנהג לעשות שרשורי מפגש ולא לקיים אותם. אז למה לא להמשיך? ועכשיו באמת, עוד מעט סוכות, זה מספיק זמן לפני הבגרויות-חורף, וגם אם יש לכם פסיכומטרי אז זה כבר אחרי. מי שצבא - תדפקו נפקדות. מה 'כפת לי.זרקו לכם תאריכים בין ה26 לספטמבר (להלן: "התאריך בו נגמר לאיתמר המזניב המלווה") וה4 לאוקטובר (להלן: "תאריך 4543##*DASב' ") אני חושב שאני יכול כל סוכות. לכו על זה, אם אתם לא דופקי דודים (עדות נוספת לזוועות להם גרם התרגום העברי)
 
אני מגוייסת :(

אבל עדיין יש תקווה... תאריך הגיוס שלי הוא 24. ז"א ב-24 אני אגיע לבקו"ם (אהה... מיט"ב... אני עוד מהדור של הבקו"ם...), אמתין חצי יום לפקידה כלשהי, ואז היא תגיד לי "ברוכה הבאה, היתייצבי מחר בצריפין" למחרת אני אגיע לצריפין, אחכה חצי יום לפקידה אחרת והיא תגיד לי "ברוכה הבאה, כאן את עתידה לבלות את 3 (או 6) השנים הקרובות, תחזרי אחרי החגים ואז נחליט מה לעשות איתך" ואז אני בטח אהייה בחופש בבית מה26 עד ? זה התסריט האופטימי... אבל אני לא אדע כלום עד הרגע האחרון... אם מי מהמתכננים להגיע רוצה חתול או שניים, או תרייסר...? תמיד יש לי עודפים.
 
../images/Emo82.gif האמת שזה לא בדיוק עובד ככה ../images/Emo13.gif

אבל תמיד שווה לקוות, אה?
 

itamar36

New member
אני בעד התאריכים שבאיזור סוכות

למרות שאני לא בטוח אם אני בצבא בזמן הזה או לא. למישהו יש הצעה למקום המפגש? נ.ב. היום סיימתי טירונות כמצטיין מחלקתי (אני לא מתלהב, אני סתם גאה בעצמי...)
 

Guybrush Marley

New member
אני סיימתי גדנ"ע כמצטיין מחלקתי, אז מה?../images/Emo118.gif

ונפגשים בעזריאלי. מסורת. חוצמזה יש לשם רכבות.
 

itamar36

New member
תפסיק לבאס אותי

תן לי להרגיש שאני שווה משהו (זה לא קורה כל יום) ולגבי המפגש: 1. על איזו מסורת מדובר? חשבתי שבזמן האחרון המפגשים לא כל-כך יוצאים אל הפועל. 2. מסורת אפשר לשבור. כמובן שמבחינתי אין שום בעיה בעזריאלי, זו סתם הצעה. 3. אני חדש, ולכן אני לא מכיר את המסורת בכלל...
 

RoCKeR121

New member
איזה טירונות?

אל תתלהב...במקומך הייתי בוכה...יא צהוב...
 

Knotted String

New member
היה טוב, וטוב שהיה. ../images/Emo3.gif

(ושנגמר.) סתם. היה חשוב ומשמעותי וממש... לא יודעת. זה באמת היה טוב. רק חבל לי, בדיעבד, שזה היה דרך הצופים ולא דרך התק"מ. (לא, זה לא מקום לפתוח דיון על אם הצופים הם חרא או לא, תחסכו את זה ממני, כי זה לא באמת מעניין אותי.)
 

Knotted String

New member
תק"מ = תנועה קיבוצית מאוחדת

מנהלים גרעיני אומנויות, גרעינים בפנימיות ועוד טריליון דברים. יש להם יחס יוצא דופן לש"שנים ובסך הכל גרעינים מוצלחים מאד מאד. אני הייתי בגרעין רעים, מרחב צפון, קומונת בית שאן ה100ממת.
 

Guybrush Marley

New member
אם את כבר פה,../images/Emo118.gif

יש מצב שראיתי אותך (לפני שניםם) בהופעה של מוניקה סקס בבית הכחול?
 

itamar36

New member
כלל צה"לית

ולמה אתם כל-כך רעים? תנו לי להרגיש שאני שווה משהו... זה באמת לא קורה כל יום
 

itamar36

New member
תודה רבה

נחמד לראות מדי פעם אנשים שיודעים לפרגן. תמשיכי להיות נחמדה.
 

RoCKeR121

New member
אם תרשור תאריך ספציפי

אנשים יגיבו אחרת אתה סתם טוחן מים...
 
למעלה