שרשור מודיעין והכוונה 9/10/06

מצב
הנושא נעול.
../images/Emo41.gifשרשור מודיעין והכוונה 9/10/06../images/Emo41.gif

שרשור מודיעין והכוונה 9/10/06

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו. בעת כתיבת שאלתכם - ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר. אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה. שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה. אין צורך להשתמש באייקון
- זה פשוט מיותר. הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי. הכוונות נפוצות ניתן למצוא באגף השאלות הנפוצות של הפורום - מומלץ לבדוק טרם כתיבת השאלה בפורום. הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה. נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום
 

naps

New member
שוב ../images/Emo13.gif

שרשור מודיעין והכוונה 9/10/06

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו. בעת כתיבת שאלתכם - ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר. אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה. שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה. אין צורך להשתמש באייקון
- זה פשוט מיותר. הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי. הכוונות נפוצות ניתן למצוא באגף השאלות הנפוצות של הפורום - מומלץ לבדוק טרם כתיבת השאלה בפורום. הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה. נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום
שוב

לא קיבלתי תשובה בשרשור של אתמול אז מנסה את מזלי שוב... איזה קו\ים מגיע\ים מת"מ ירושלים לאונ' העברית (קמפוס הר הצופים)? יש קו ישיר? (ודרך איפה הוא נוסע?) איזה קו מגיע ממלחה לאונ' העברית (כנ"ל)? ובאותה נשימה- אם אני נוסע בשעות הבוקר (יוצא מכפ"ס בסביבות 8-9) הייתם ממליצים לנסוע לירושלים ברכבת (ליד הבית+הזדמנות לחנוך את סוקולוב) או ב- 947 מצומת רעננה (קצת יותר רחוק, אולי אפילו עוד אוטובוס עירוני) ? השיקול הוא כמובן בגלל הפקקים. וכבר בסוף הנשימה אבל נשאר ממש מעט אוויר- כמה עולה הנסיעה ב- 947 וכמה ברכבת? מצטער על ריבוי השאלות. תודה וחג שמח!
 

davidfainshtein

Member
מנהל
תשובה:

שוב

לא קיבלתי תשובה בשרשור של אתמול אז מנסה את מזלי שוב... איזה קו\ים מגיע\ים מת"מ ירושלים לאונ' העברית (קמפוס הר הצופים)? יש קו ישיר? (ודרך איפה הוא נוסע?) איזה קו מגיע ממלחה לאונ' העברית (כנ"ל)? ובאותה נשימה- אם אני נוסע בשעות הבוקר (יוצא מכפ"ס בסביבות 8-9) הייתם ממליצים לנסוע לירושלים ברכבת (ליד הבית+הזדמנות לחנוך את סוקולוב) או ב- 947 מצומת רעננה (קצת יותר רחוק, אולי אפילו עוד אוטובוס עירוני) ? השיקול הוא כמובן בגלל הפקקים. וכבר בסוף הנשימה אבל נשאר ממש מעט אוויר- כמה עולה הנסיעה ב- 947 וכמה ברכבת? מצטער על ריבוי השאלות. תודה וחג שמח!
תשובה:
מת"מ ירושלים להר הצופים: 9, 23, 26, 28. מקניון מלחה: קו 4א.
 

naps

New member
תודה רבה!! ואם למישהו יש המלצה

תשובה:
מת"מ ירושלים להר הצופים: 9, 23, 26, 28. מקניון מלחה: קו 4א.
תודה רבה!! ואם למישהו יש המלצה
בקשר למה יותר מהיר בשעות הבוקר (רכבת או אוטובוס) אז אני אשמח. אני אכנס בבוקר בכל מקרה לראות מה יש לכם להגיד. בינתיים לילה טוב!
 

mucool2

New member
לא יודע איך זה מבחינת העלות,

תודה רבה!! ואם למישהו יש המלצה
בקשר למה יותר מהיר בשעות הבוקר (רכבת או אוטובוס) אז אני אשמח. אני אכנס בבוקר בכל מקרה לראות מה יש לכם להגיד. בינתיים לילה טוב!
לא יודע איך זה מבחינת העלות,
אבל האפשרות הסבירה בעיני היא רכבת עד ארלוזורוב ומשם קו 480 לת"מ ירושלים. מלחה רחוקה הרבה יותר מהר הצופים וגם זמן הנסיעה אליה לא אטרקטיבי, בלשון המעטה. גם התדירות (רכבת בשעה) לא הכי מוצלחת. מהתחנה המרכזית נדמה לי שקו 28 עושה את המסלול הקצר ביותר. אזהרה חמורה: בשום אופן אל תיקח את קו 9! זאת נסיעה של יותר משעה!
 
אני לא ממליץ על רכבת, במקרה זה

תודה רבה!! ואם למישהו יש המלצה
בקשר למה יותר מהיר בשעות הבוקר (רכבת או אוטובוס) אז אני אשמח. אני אכנס בבוקר בכל מקרה לראות מה יש לכם להגיד. בינתיים לילה טוב!
אני לא ממליץ על רכבת, במקרה זה
תחנת מלחה הנמצאת בדרום העיר מרוחקת מאוד מהאוניברסיטה הנמצאת בפאתיה הצפוניים של העיר. לכן מהיר יותר, לטעמי, נסיעה על 947 מצומת רעננה, ומשם החלפה בצחנה המרכזית. אפשרות נוספת שראוי לשקול הוא לקחת 567 ולרדת ברחוב ז'בוטינסקי פינת רבי עקיבא בבני ברק. משם אפשר להמשיך עד לצפון ירושלים עם קו 402 המהדרין (משולב דן/אגד) ולרדת בצומת בר אילן. משם אפשר להמשיך בנסיעה קצרה יחסית עם 26 או 28 לאוניברסיטה.
 

קובי לו

New member
אפילו לא בצחוק, 402 ??!??

אני לא ממליץ על רכבת, במקרה זה
תחנת מלחה הנמצאת בדרום העיר מרוחקת מאוד מהאוניברסיטה הנמצאת בפאתיה הצפוניים של העיר. לכן מהיר יותר, לטעמי, נסיעה על 947 מצומת רעננה, ומשם החלפה בצחנה המרכזית. אפשרות נוספת שראוי לשקול הוא לקחת 567 ולרדת ברחוב ז'בוטינסקי פינת רבי עקיבא בבני ברק. משם אפשר להמשיך עד לצפון ירושלים עם קו 402 המהדרין (משולב דן/אגד) ולרדת בצומת בר אילן. משם אפשר להמשיך בנסיעה קצרה יחסית עם 26 או 28 לאוניברסיטה.
אפילו לא בצחוק, 402 ??!??
וגם מה זה "בצחנה המרכזית" ? וברצינות, כפי שגם אני וגם רותם (mister K) כתבנו פה, אסור בתכלית האיסור לעלות על קו 402 בתחילת מסלולו, שכן רק בבני ברק לוקח לו בין 30 ל-55 דקות נסיעה. כן, כן, הוא נתקע בכל פקק ופקק אפשריים בעיר הקודש ב"ב. רבי עקיבא פינת ז'בוטינסקי זה פחות או יותר התחלת מסלולו. פורמלית המסלול מתחיל בקניון איילון. אבל שימו לב, הוא נוסע לאורך 90% מרח' רבי עקיבא, רחוב די עמוס ופקוק. אח"כ הוא פונה לחזון איש, גם כן ציר לא הכי פנוי. בהמשך הוא נוסע לרח' עזרא ולרח' נחמיה, עוד אתר די פקוק ובסוף מגיע לאזור קוקה קולה, עוד אזור מקולל תעבורתית בעיר החרדים. כפי שרותם כתב פה לפני חודשיים, רק מרח' בן גוריון (3 דקות נסיעה לפני רבי עקיבא - ז'בוטינסקי) ועד לאלוף שדה לקח שעה. או 947 או רכבת מכפ"ס ועד ת"א מרכז ומשם 480.
 

846

Active member
פורמלית המסלול לא מתחיל בקניון

אפילו לא בצחוק, 402 ??!??
וגם מה זה "בצחנה המרכזית" ? וברצינות, כפי שגם אני וגם רותם (mister K) כתבנו פה, אסור בתכלית האיסור לעלות על קו 402 בתחילת מסלולו, שכן רק בבני ברק לוקח לו בין 30 ל-55 דקות נסיעה. כן, כן, הוא נתקע בכל פקק ופקק אפשריים בעיר הקודש ב"ב. רבי עקיבא פינת ז'בוטינסקי זה פחות או יותר התחלת מסלולו. פורמלית המסלול מתחיל בקניון איילון. אבל שימו לב, הוא נוסע לאורך 90% מרח' רבי עקיבא, רחוב די עמוס ופקוק. אח"כ הוא פונה לחזון איש, גם כן ציר לא הכי פנוי. בהמשך הוא נוסע לרח' עזרא ולרח' נחמיה, עוד אתר די פקוק ובסוף מגיע לאזור קוקה קולה, עוד אזור מקולל תעבורתית בעיר החרדים. כפי שרותם כתב פה לפני חודשיים, רק מרח' בן גוריון (3 דקות נסיעה לפני רבי עקיבא - ז'בוטינסקי) ועד לאלוף שדה לקח שעה. או 947 או רכבת מכפ"ס ועד ת"א מרכז ומשם 480.
פורמלית המסלול לא מתחיל בקניון
איילון כי אם ברח' בן גוריון בר"ג ליד אולמי מודיעין נא לא להטעות!
 

naps

New member
תודה לכולם על התשובות.

פורמלית המסלול לא מתחיל בקניון
איילון כי אם ברח' בן גוריון בר"ג ליד אולמי מודיעין נא לא להטעות!
תודה לכולם על התשובות.
בסוף לא נסעתי היום אבל אני אסע מחר או מחרתיים ככה שבכל מקרה עזרתם לי מאד. חג שמח.
 
קובי,

אפילו לא בצחוק, 402 ??!??
וגם מה זה "בצחנה המרכזית" ? וברצינות, כפי שגם אני וגם רותם (mister K) כתבנו פה, אסור בתכלית האיסור לעלות על קו 402 בתחילת מסלולו, שכן רק בבני ברק לוקח לו בין 30 ל-55 דקות נסיעה. כן, כן, הוא נתקע בכל פקק ופקק אפשריים בעיר הקודש ב"ב. רבי עקיבא פינת ז'בוטינסקי זה פחות או יותר התחלת מסלולו. פורמלית המסלול מתחיל בקניון איילון. אבל שימו לב, הוא נוסע לאורך 90% מרח' רבי עקיבא, רחוב די עמוס ופקוק. אח"כ הוא פונה לחזון איש, גם כן ציר לא הכי פנוי. בהמשך הוא נוסע לרח' עזרא ולרח' נחמיה, עוד אתר די פקוק ובסוף מגיע לאזור קוקה קולה, עוד אזור מקולל תעבורתית בעיר החרדים. כפי שרותם כתב פה לפני חודשיים, רק מרח' בן גוריון (3 דקות נסיעה לפני רבי עקיבא - ז'בוטינסקי) ועד לאלוף שדה לקח שעה. או 947 או רכבת מכפ"ס ועד ת"א מרכז ומשם 480.
קובי,
"צחנה מרכזית" - טעות הקלדה בלבד. מבחינת זמנים - מרבי עקיבא עד לאלוף שדה - שעה? נשמע לי הגזמה פראית. נכון שבני עצמה פקוקה בשעות מסוימות, אבל לא צריך להיסחף. ובנוסף - ירידה עם 567 בבני ברק חוסכת נסיעה מיותרת על רמת גן, ציר בגין ורחוב המסגר (בבוקר לא פחות זמן מנסיעה פנימית על בני ברק). יתרון נוסף - זוהי האופציה היחידה להגיע מגוש דן לצפון ירושלים בקו אחד. ועוד יתרון על האופציה התל אביבית והרכבתית - זהו המסלול הזול ביותר בין הנקודות. ראוי לא לזלזל ברעיון, במיוחד לאור העובדה שבחול המועד התדירות של 402 מצוינת.
 

אורי404

New member
אם נוסעים בשעות הבוקר ובכל זאת

קובי,
"צחנה מרכזית" - טעות הקלדה בלבד. מבחינת זמנים - מרבי עקיבא עד לאלוף שדה - שעה? נשמע לי הגזמה פראית. נכון שבני עצמה פקוקה בשעות מסוימות, אבל לא צריך להיסחף. ובנוסף - ירידה עם 567 בבני ברק חוסכת נסיעה מיותרת על רמת גן, ציר בגין ורחוב המסגר (בבוקר לא פחות זמן מנסיעה פנימית על בני ברק). יתרון נוסף - זוהי האופציה היחידה להגיע מגוש דן לצפון ירושלים בקו אחד. ועוד יתרון על האופציה התל אביבית והרכבתית - זהו המסלול הזול ביותר בין הנקודות. ראוי לא לזלזל ברעיון, במיוחד לאור העובדה שבחול המועד התדירות של 402 מצוינת.
אם נוסעים בשעות הבוקר ובכל זאת
מעוניינים בקו 402, אולי, אפשר לנסוע בקו 564 מכפר סבא ולרדת במחלף בר אילן ושם להחליף לקו 402. מדוע אולי? מצד אחד, לוקחים את קו 402 אחרי הסיבובים שלו בבני ברק. מצד שני, יש להניח שעד שהוא מגיע למחלף הוא כבר עמוס לעייפה.
 

mister K

New member
קו 402 לא עוצר בבר אילן

אם נוסעים בשעות הבוקר ובכל זאת
מעוניינים בקו 402, אולי, אפשר לנסוע בקו 564 מכפר סבא ולרדת במחלף בר אילן ושם להחליף לקו 402. מדוע אולי? מצד אחד, לוקחים את קו 402 אחרי הסיבובים שלו בבני ברק. מצד שני, יש להניח שעד שהוא מגיע למחלף הוא כבר עמוס לעייפה.
קו 402 לא עוצר בבר אילן
רק קו 400.
 

אורי404

New member
טעות שלי. בדקתי הרגע באתרים

קו 402 לא עוצר בבר אילן
רק קו 400.
טעות שלי. בדקתי הרגע באתרים
ראיתי באתר של "אגד" שיש לקו 564 תחנה בצומת גבעת שמואל ובאתר של "דן" ראיתי שבאותו צומת יש תחנה לקו 402 (באתר של "אגד" לא בדקתי על קו 402, אך יש להניח שאמורה להיות. לא כך?). השאלה היא רק אם יהיה מקום בקו 402 בגבעת שמואל.
 

mister K

New member
בספק רב ובמיוחד בחול המועד

טעות שלי. בדקתי הרגע באתרים
ראיתי באתר של "אגד" שיש לקו 564 תחנה בצומת גבעת שמואל ובאתר של "דן" ראיתי שבאותו צומת יש תחנה לקו 402 (באתר של "אגד" לא בדקתי על קו 402, אך יש להניח שאמורה להיות. לא כך?). השאלה היא רק אם יהיה מקום בקו 402 בגבעת שמואל.
בספק רב ובמיוחד בחול המועד
 

קובי לו

New member
רותם, מדוע לא הצטרפת

קובי,
"צחנה מרכזית" - טעות הקלדה בלבד. מבחינת זמנים - מרבי עקיבא עד לאלוף שדה - שעה? נשמע לי הגזמה פראית. נכון שבני עצמה פקוקה בשעות מסוימות, אבל לא צריך להיסחף. ובנוסף - ירידה עם 567 בבני ברק חוסכת נסיעה מיותרת על רמת גן, ציר בגין ורחוב המסגר (בבוקר לא פחות זמן מנסיעה פנימית על בני ברק). יתרון נוסף - זוהי האופציה היחידה להגיע מגוש דן לצפון ירושלים בקו אחד. ועוד יתרון על האופציה התל אביבית והרכבתית - זהו המסלול הזול ביותר בין הנקודות. ראוי לא לזלזל ברעיון, במיוחד לאור העובדה שבחול המועד התדירות של 402 מצוינת.
רותם, מדוע לא הצטרפת
לעונים לאוריינט אקספרס שקו 402 מאזור בן-גוריון (קניון איילון) הוא לא אופציה שראוי אפילו לחשוב עליה ? וזו לא הגזמה בכלל בכלל. כאחד (אני) שגר באזור הזה אני יכול להעיד על פקקים נוראיים ומעצבנים בטרוף וברמות שלא יאומנו. אני עם המכונית שלי מכיר כל מני "טריקים" לעקוף חלק מהפקקים הללו, וגם לי לוקח לעתים 20 דקות לחצות את העיר בני ברק. וזה עם פרייבט כשאני מכיר כל מני דרכים עוקפות. אוטובוס לא יכול לסטות ימינה או שמאלה אפילו מטר אחד ממסלולו. כמו כן עולים על הקו הזה עשרות נוסעים, חלקם עם עגלות ילדים, חלקם עם מזוודות שנכנסות לבגאז' וחלקם סתם משפחה עם 5 ילדים, אבא ואמא ולפעמים גם הסבא והסבתא. עד שכל הנוסעים הללו עולים זה גם ים של זמן. כמו כן רח' רבי עקיבא הוא בן נתיב לכל כוון. כל חניה לא חוקית, כל אוטובוס שנמצא לפני האוטובוס שלך עד שהוא לא מפנה את התחנה 402 לא נכנס להעלות נוסעים. כל הסיפור הזה זה גם ים של זמן. אתה מוזמן לפנות אישית לרותם (מיסטר ק') ולשאול אותו. אני אכן מאמין לו ועוד איך שלקח שעה מאולמי מודיעין לאלוף שדה. במיוחד אם כ"בונוס" גם גהה קצת פקוק...
 

mister K

New member
אתה הבהרת את זה בצורה הברורה ביותר

רותם, מדוע לא הצטרפת
לעונים לאוריינט אקספרס שקו 402 מאזור בן-גוריון (קניון איילון) הוא לא אופציה שראוי אפילו לחשוב עליה ? וזו לא הגזמה בכלל בכלל. כאחד (אני) שגר באזור הזה אני יכול להעיד על פקקים נוראיים ומעצבנים בטרוף וברמות שלא יאומנו. אני עם המכונית שלי מכיר כל מני "טריקים" לעקוף חלק מהפקקים הללו, וגם לי לוקח לעתים 20 דקות לחצות את העיר בני ברק. וזה עם פרייבט כשאני מכיר כל מני דרכים עוקפות. אוטובוס לא יכול לסטות ימינה או שמאלה אפילו מטר אחד ממסלולו. כמו כן עולים על הקו הזה עשרות נוסעים, חלקם עם עגלות ילדים, חלקם עם מזוודות שנכנסות לבגאז' וחלקם סתם משפחה עם 5 ילדים, אבא ואמא ולפעמים גם הסבא והסבתא. עד שכל הנוסעים הללו עולים זה גם ים של זמן. כמו כן רח' רבי עקיבא הוא בן נתיב לכל כוון. כל חניה לא חוקית, כל אוטובוס שנמצא לפני האוטובוס שלך עד שהוא לא מפנה את התחנה 402 לא נכנס להעלות נוסעים. כל הסיפור הזה זה גם ים של זמן. אתה מוזמן לפנות אישית לרותם (מיסטר ק') ולשאול אותו. אני אכן מאמין לו ועוד איך שלקח שעה מאולמי מודיעין לאלוף שדה. במיוחד אם כ"בונוס" גם גהה קצת פקוק...
אתה הבהרת את זה בצורה הברורה ביותר
לא רציתי לקלקל
כמובן שאני מסכים איתך.
 

devilz

New member
ממ זה להיום../images/Emo3.gif

שרשור מודיעין והכוונה 9/10/06

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו. בעת כתיבת שאלתכם - ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר. אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה. שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה. אין צורך להשתמש באייקון
- זה פשוט מיותר. הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי. הכוונות נפוצות ניתן למצוא באגף השאלות הנפוצות של הפורום - מומלץ לבדוק טרם כתיבת השאלה בפורום. הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה. נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום
ממ זה להיום

מישהו יודע אולי איזה אוטובוס מתחמ אשדוד נוסע דרך צומת רמת אפעל (יש מצב קו 315?) אם מישו יודע בערך את משך הנסיעה זה יהיה מעולה תודה
 
כפי שענו לך בשרשור של אתמול:

ממ זה להיום

מישהו יודע אולי איזה אוטובוס מתחמ אשדוד נוסע דרך צומת רמת אפעל (יש מצב קו 315?) אם מישו יודע בערך את משך הנסיעה זה יהיה מעולה תודה
כפי שענו לך בשרשור של אתמול:
אין דבר כזה "צומת רמת אפעל", הצומת הקרוב ביותר נקרא צומת אלוף שדה. ומשם (כפי שנכתב כבר) ניתן ללכת ברגל כחמש עד עשר דקות, אול לקחת לנסיעה קצרה מהמסוף שבצומת את אחד מהקווים הבאים: 35,65 של דן או 55 של קווים.
 

alx18

New member
איך אני מגיע לקניון רמת אביב ב ת"א

כפי שענו לך בשרשור של אתמול:
אין דבר כזה "צומת רמת אפעל", הצומת הקרוב ביותר נקרא צומת אלוף שדה. ומשם (כפי שנכתב כבר) ניתן ללכת ברגל כחמש עד עשר דקות, אול לקחת לנסיעה קצרה מהמסוף שבצומת את אחד מהקווים הבאים: 35,65 של דן או 55 של קווים.
איך אני מגיע לקניון רמת אביב ב ת"א
מעפולה רציתי להתייעץ איזה קו של אוטובוס לקחת מעפולה לתל אביב שאתו אוטובוס עוצר ב רחוב איינשטן 40 לפי מה שהסבירו לי באותו מקום ליד הקניון אשמח מאוד אם תפרטו לי בבקשה אני צריך את הדרך הכי קלה תודה רבה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה