שרשור מודיעין והכוונה 24/8/06

מצב
הנושא נעול.
../images/Emo41.gifשרשור מודיעין והכוונה 24/8/06../images/Emo41.gif

שרשור מודיעין והכוונה 24/8/06

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו. הכוונות נפוצות ניתן למצוא באגף השאלות הנפוצות של הפורום - מומלץ לבדוק טרם כתיבת השאלה בפורום. שאלות שלא ישורשרו כהלכה להודעה זו יימחקו מהפורום. אין צורך להשתמש באייקון
, זה פשוט מיותר. נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום. אין לשאול שאלות / לענות תשובות בשרשור הקודם!
 

EIad Waters

New member
צריך הסבר נוסף בקשר למודיעין כרמיאל

שרשור מודיעין והכוונה 24/8/06

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו. הכוונות נפוצות ניתן למצוא באגף השאלות הנפוצות של הפורום - מומלץ לבדוק טרם כתיבת השאלה בפורום. שאלות שלא ישורשרו כהלכה להודעה זו יימחקו מהפורום. אין צורך להשתמש באייקון
, זה פשוט מיותר. נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום. אין לשאול שאלות / לענות תשובות בשרשור הקודם!
צריך הסבר נוסף בקשר למודיעין כרמיאל
קו 101 של מרגלית נגמר במסוף 2000 כמו שהבנתי רכבת מרכז זאת הרכבת שיש בעזריאלי? נגיד נסעתי ואני יורד בתחנה של עכו, משם אני צריך לקחת את אחד הקווים [ 262, 361 או 500 ] לתחנה מרכזית עכו ואז לקחת קו לתחנה מרכזית כרמיאל? הבנתי נכון? תודה רבה רבה =]
 

nitsansh

New member
תחנת רכבת תל אביב מרכז

צריך הסבר נוסף בקשר למודיעין כרמיאל
קו 101 של מרגלית נגמר במסוף 2000 כמו שהבנתי רכבת מרכז זאת הרכבת שיש בעזריאלי? נגיד נסעתי ואני יורד בתחנה של עכו, משם אני צריך לקחת את אחד הקווים [ 262, 361 או 500 ] לתחנה מרכזית עכו ואז לקחת קו לתחנה מרכזית כרמיאל? הבנתי נכון? תודה רבה רבה =]
תחנת רכבת תל אביב מרכז
היא התחנה בסוף רחוב ארלוזורוב, ליד אזור הבורסה ברמת גן.
 

EIad Waters

New member
רייגע רייגע

תחנת רכבת תל אביב מרכז
היא התחנה בסוף רחוב ארלוזורוב, ליד אזור הבורסה ברמת גן.
רייגע רייגע
קו 101 מגיע למקום הזה? באתר מרגלית הוא לא עובר בארלוזורוב בכלל... ועוד דבר, בעכו מתחנת הרכבת אני לוקח קו לתחנה מרכזית עכו ומשם באחד הקווים הנ"ל לכרמיאל?
 

matany

New member
קו 101

רייגע רייגע
קו 101 מגיע למקום הזה? באתר מרגלית הוא לא עובר בארלוזורוב בכלל... ועוד דבר, בעכו מתחנת הרכבת אני לוקח קו לתחנה מרכזית עכו ומשם באחד הקווים הנ"ל לכרמיאל?
קו 101
מגיע עד מסוף 2000 שהוא צמוד לתחנת רכבת ת``א מרכז (שנקראת גם ארלוזורב/סבידור). מתחנת רכבת עכו קווים 261/262/361/500 של אגד עד כרמיאל (אפשר לבקש כרטיס המשך חינם בתוך כרמיאל) ואין צורך להגיע לתחנה המרכזית בעכו.
 

EIad Waters

New member
תודע רבה! ../images/Emo9.gif דבר אחרון

קו 101
מגיע עד מסוף 2000 שהוא צמוד לתחנת רכבת ת``א מרכז (שנקראת גם ארלוזורב/סבידור). מתחנת רכבת עכו קווים 261/262/361/500 של אגד עד כרמיאל (אפשר לבקש כרטיס המשך חינם בתוך כרמיאל) ואין צורך להגיע לתחנה המרכזית בעכו.
תודע רבה!
דבר אחרון
כדי לראות שבאמת הבנתי
א. לוקח את קו 101 של מרגלית, יורד במסוף 2000, לוקח את הרכבת מתחנת תל אביב מרכז לתחנת הרכבת בעכו, לוקח את אחד מהקווים הנ"ל של אגד מתחנת הרכבת בעכו שלוקח אותי לתחנה המרכזית כרמיאל. הבנתי נכון? ב. מסלול חזרה... אותו דבר?
 

Roobie

New member
בדיוק, רק תשים לב...

תודע רבה!
דבר אחרון
כדי לראות שבאמת הבנתי
א. לוקח את קו 101 של מרגלית, יורד במסוף 2000, לוקח את הרכבת מתחנת תל אביב מרכז לתחנת הרכבת בעכו, לוקח את אחד מהקווים הנ"ל של אגד מתחנת הרכבת בעכו שלוקח אותי לתחנה המרכזית כרמיאל. הבנתי נכון? ב. מסלול חזרה... אותו דבר?
בדיוק, רק תשים לב...
אתה עובר את הכביש מתחנת הרכבת בעכו לצד השני של הכביש ושם יש את תחנת האוטובוס עם אותם קוים. הקוים לכרמיאל (קו 500 ממשיך עד קרית-שמונה, אבל לא משנה
) ולחיפה הם באותו צד, ככה שעדיף שתברר עם הנהג. חבר שלי מהצבא היה צריך להגיע פעם משם לקרית-שמונה, וכשרצינו לברר מתי הוא מגיע כדי לצאת לשם לאסוף אותו התקשרנו אליו והוא התעורר ב.. מרכזית המפרץ. אז לשים לב
 

EIad Waters

New member
תודה רבה רבה לשלושתכם...

בדיוק, רק תשים לב...
אתה עובר את הכביש מתחנת הרכבת בעכו לצד השני של הכביש ושם יש את תחנת האוטובוס עם אותם קוים. הקוים לכרמיאל (קו 500 ממשיך עד קרית-שמונה, אבל לא משנה
) ולחיפה הם באותו צד, ככה שעדיף שתברר עם הנהג. חבר שלי מהצבא היה צריך להגיע פעם משם לקרית-שמונה, וכשרצינו לברר מתי הוא מגיע כדי לצאת לשם לאסוף אותו התקשרנו אליו והוא התעורר ב.. מרכזית המפרץ. אז לשים לב
תודה רבה רבה לשלושתכם...
עזרתם לי מאוד!
 

didushkit

New member
שלום! שאלה מאד דחופה. מאד מאד.

שרשור מודיעין והכוונה 24/8/06

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו. הכוונות נפוצות ניתן למצוא באגף השאלות הנפוצות של הפורום - מומלץ לבדוק טרם כתיבת השאלה בפורום. שאלות שלא ישורשרו כהלכה להודעה זו יימחקו מהפורום. אין צורך להשתמש באייקון
, זה פשוט מיותר. נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום. אין לשאול שאלות / לענות תשובות בשרשור הקודם!
שלום! שאלה מאד דחופה. מאד מאד.
איזה קו של קוים מגיע לצומת ירקונים בפ"ת? אני צריכה לח"חצי חינם" למי שמכיר....
 

אורי404

New member
צומת ירקונים זה צפונית לצומת ירקון,

שלום! שאלה מאד דחופה. מאד מאד.
איזה קו של קוים מגיע לצומת ירקונים בפ"ת? אני צריכה לח"חצי חינם" למי שמכיר....
צומת ירקונים זה צפונית לצומת ירקון,
לא כך? אם זו הכוונה, אז יש את קווים 551, 561, 571 ו-641. חלקם מבית החולים בלינסון וחלקם מתל אביב. אם זה מתל אביב עצמה, יש בשעות אחרי הצהרים את קווים 565 ו-570 המהירים יותר.
 

846

Active member
צומת ירקונים הוא דרומי לצ.ירקון

צומת ירקונים זה צפונית לצומת ירקון,
לא כך? אם זו הכוונה, אז יש את קווים 551, 561, 571 ו-641. חלקם מבית החולים בלינסון וחלקם מתל אביב. אם זה מתל אביב עצמה, יש בשעות אחרי הצהרים את קווים 565 ו-570 המהירים יותר.
צומת ירקונים הוא דרומי לצ.ירקון
וקווים 570 ו 565 לא מגיעים.
 

אורי404

New member
OK. כנראה בלבלתי עם צומת נווה נאמן

צומת ירקונים הוא דרומי לצ.ירקון
וקווים 570 ו 565 לא מגיעים.
OK. כנראה בלבלתי עם צומת נווה נאמן
אם זה "חצי חינם, הרי שזהו הצומת ליד מתחם סגולה וליד תחנת הרכבת של סגולה. כפי ש846 קיימים הקווים שכתבתי למעט 565 ו-570. כמו כן, יש קווים של "דן" מאריאל (186) וגם לפחות קו אחד של קווים שמגיע לשם (לא זוכר את המספר) והוא יוצא מפתח תקווה.
 

urilei

New member
67 מן הסתם

OK. כנראה בלבלתי עם צומת נווה נאמן
אם זה "חצי חינם, הרי שזהו הצומת ליד מתחם סגולה וליד תחנת הרכבת של סגולה. כפי ש846 קיימים הקווים שכתבתי למעט 565 ו-570. כמו כן, יש קווים של "דן" מאריאל (186) וגם לפחות קו אחד של קווים שמגיע לשם (לא זוכר את המספר) והוא יוצא מפתח תקווה.
67 מן הסתם
מגיע לשם, או לפחות לא רחוק משם (הוא מגיע לרכבת וככל הידוע לי יש לו תחנה גם למעלה) נדמה לי שגם 62 מגיע - בדקי את שניהם באתר קווים
 

didushkit

New member
כן. אבל אלו קווים של אגד...

צומת ירקונים זה צפונית לצומת ירקון,
לא כך? אם זו הכוונה, אז יש את קווים 551, 561, 571 ו-641. חלקם מבית החולים בלינסון וחלקם מתל אביב. אם זה מתל אביב עצמה, יש בשעות אחרי הצהרים את קווים 565 ו-570 המהירים יותר.
כן. אבל אלו קווים של אגד...
רציתי לדעת אם יש אוטובוסים של "קווים". אבל תודה על התושבה.
מישהו יודע?
 

אוהד11

New member
קווים לא מפעילה לשם קו, הכי קרוב 67

כן. אבל אלו קווים של אגד...
רציתי לדעת אם יש אוטובוסים של "קווים". אבל תודה על התושבה.
מישהו יודע?
קווים לא מפעילה לשם קו, הכי קרוב 67
לתחנת הרכבת סגולה
 

pure_as_fire

New member
משך זמן נסיעה ב"ש י-ם

שרשור מודיעין והכוונה 24/8/06

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו. הכוונות נפוצות ניתן למצוא באגף השאלות הנפוצות של הפורום - מומלץ לבדוק טרם כתיבת השאלה בפורום. שאלות שלא ישורשרו כהלכה להודעה זו יימחקו מהפורום. אין צורך להשתמש באייקון
, זה פשוט מיותר. נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום. אין לשאול שאלות / לענות תשובות בשרשור הקודם!
משך זמן נסיעה ב"ש י-ם
כמה זמן הנסיעה מתחנה מרכזית ב"ש אל תחנה מרכזית ירושלים? אני נוסע במוצאי שבת אם זה משנה. תודה
 

matany

New member
ישנם שני קווים

משך זמן נסיעה ב"ש י-ם
כמה זמן הנסיעה מתחנה מרכזית ב"ש אל תחנה מרכזית ירושלים? אני נוסע במוצאי שבת אם זה משנה. תודה
ישנם שני קווים
בקו 470 הישיר: כשעה וחצי. בקו 446 המאסף: כשעתיים.
 

harhanegev

New member
כמה זמן זה לוקח לאוטובוס

ישנם שני קווים
בקו 470 הישיר: כשעה וחצי. בקו 446 המאסף: כשעתיים.
כמה זמן זה לוקח לאוטובוס
שנוסע מב"ש לירושלים דרך אזור חברון? (כמדומני 440, אני לא בטוח)
 

mister K

New member
ב-446 הזמן נע בין 1:45 ל-2:30.

ישנם שני קווים
בקו 470 הישיר: כשעה וחצי. בקו 446 המאסף: כשעתיים.
ב-446 הזמן נע בין 1:45 ל-2:30.
תלוי בשעה ובעומס התנועה. אחד הקווים השנואים עלי, אפילו שיש עליו בדר"כ מכונות טובות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה