שרשור הקו החדש

מצב
הנושא נעול.
../images/Emo41.gifשרשור הקו החדש../images/Emo41.gif

שרשור הקו החדש

שלום לכולם
עלה במוחי הרעיון איזה קו הייתי מוסיף לתח"צ בארץ.... אז לקחתי את הרעיון הזה צעד אחד קדימה ופתחתי שרשור בנוש. אני מזמין את כולם לרשום איזה קו אתם הייתם מוסים לתח"צ באר, באיזה חברה הוא היה עובד, מה היה מס' הקו, תחנות קצה ומסלולו בגדול. אז אל תתביישו ותכתבו. יום טוב לכולם
 

connex

Active member
כמה רעיונות שלי

שרשור הקו החדש

שלום לכולם
עלה במוחי הרעיון איזה קו הייתי מוסיף לתח"צ בארץ.... אז לקחתי את הרעיון הזה צעד אחד קדימה ופתחתי שרשור בנוש. אני מזמין את כולם לרשום איזה קו אתם הייתם מוסים לתח"צ באר, באיזה חברה הוא היה עובד, מה היה מס' הקו, תחנות קצה ומסלולו בגדול. אז אל תתביישו ותכתבו. יום טוב לכולם
כמה רעיונות שלי
קו 439 ירושלים-לוד אגד (עובר דרך מושבים) קו 139 קיים בכיוון אשדוד- רמלה בלבד והייתי רוצה להוסיף נסיעה בכיוון השני. קו 321 לוד-אשדוד קונקס (דרך רמלה, גדרה, כנות) קו 3 פנימי בלוד מתחנת הרכבת ופיזור בעיר (כרגע יש 3 קווים שעוברים שם וכולם באים ביחד לאחר המתנה של לפחות חצי שעה שם) הקו שאני מציע יתואם עם זמני הגעת הרכבות כך שכל מי שיירד מהרכבת יעלה על האוטובוס
 

m a r o k a i

New member
הנה שלי....

כמה רעיונות שלי
קו 439 ירושלים-לוד אגד (עובר דרך מושבים) קו 139 קיים בכיוון אשדוד- רמלה בלבד והייתי רוצה להוסיף נסיעה בכיוון השני. קו 321 לוד-אשדוד קונקס (דרך רמלה, גדרה, כנות) קו 3 פנימי בלוד מתחנת הרכבת ופיזור בעיר (כרגע יש 3 קווים שעוברים שם וכולם באים ביחד לאחר המתנה של לפחות חצי שעה שם) הקו שאני מציע יתואם עם זמני הגעת הרכבות כך שכל מי שיירד מהרכבת יעלה על האוטובוס
הנה שלי....
של אגד: חידוש 995 במסלול קצת שונה הלוך: מרכזית חוף הכרמל, חדרה,נתניה צומת גהה, מחלף גבעת שמואל, מסוף אלוף שדה, מסובים, יבנה, צומת עד הלום, אשקלון, שדרות צ.סעד,נתיבות, צ.גילת, אופקים, צ.הנשאיא , שדה תימן, ב"ש וכך גם בחזרה 920 חיפה- פ"ת שהו קצת מהיר: חיפה מרזית חוף הכרמל, צ.פרידיס, צ.נחל חדרה, מחלף קיסריה, מחלף ינאי, כפר ויתקין, צ.חפר, צ.השרון(בית ליד), צ.רעננה, ת"מ פ"ת. 2 קווים לבאר שבע: 375: ת"מ פ"ת, צ.גהה, מחלף גבעת שמואל, אלוף שדה, מחלף מסובים, ת"מ ראשון החדשה, צ.אשדוד, צ.גדרה, צ. מלאכי, צ.פלוגות, צ.קמה, צ. להבים, ת"מ ב"ש וגם כך בחזרה. 383: ת"מ פ"ת, צ.גהה, חלף גבעת שמואל, אלוף שדה, מחלף מסובים, ת"מ ראשון החדשה, צ.אשדוד, צ. עד הלום, אשקלון, שדרות צ.סעד,נתיבות, צ.גילת, אופקים, צ.הנשאיא , שדה תימן, ב"ש וכך גם בחזרה לאשקלון 316:ת"מ פ"ת, צ.גהה, חלף גבעת שמואל, אלוף שדה, מחלף מסובים, ת"מ ראשון החדשה, צ.אשדוד, צ. עד הלום, אשקלון
 

אורי404

New member
לגבי קו 995.

הנה שלי....
של אגד: חידוש 995 במסלול קצת שונה הלוך: מרכזית חוף הכרמל, חדרה,נתניה צומת גהה, מחלף גבעת שמואל, מסוף אלוף שדה, מסובים, יבנה, צומת עד הלום, אשקלון, שדרות צ.סעד,נתיבות, צ.גילת, אופקים, צ.הנשאיא , שדה תימן, ב"ש וכך גם בחזרה 920 חיפה- פ"ת שהו קצת מהיר: חיפה מרזית חוף הכרמל, צ.פרידיס, צ.נחל חדרה, מחלף קיסריה, מחלף ינאי, כפר ויתקין, צ.חפר, צ.השרון(בית ליד), צ.רעננה, ת"מ פ"ת. 2 קווים לבאר שבע: 375: ת"מ פ"ת, צ.גהה, מחלף גבעת שמואל, אלוף שדה, מחלף מסובים, ת"מ ראשון החדשה, צ.אשדוד, צ.גדרה, צ. מלאכי, צ.פלוגות, צ.קמה, צ. להבים, ת"מ ב"ש וגם כך בחזרה. 383: ת"מ פ"ת, צ.גהה, חלף גבעת שמואל, אלוף שדה, מחלף מסובים, ת"מ ראשון החדשה, צ.אשדוד, צ. עד הלום, אשקלון, שדרות צ.סעד,נתיבות, צ.גילת, אופקים, צ.הנשאיא , שדה תימן, ב"ש וכך גם בחזרה לאשקלון 316:ת"מ פ"ת, צ.גהה, חלף גבעת שמואל, אלוף שדה, מחלף מסובים, ת"מ ראשון החדשה, צ.אשדוד, צ. עד הלום, אשקלון
לגבי קו 995.
הקו בוטל פחות או יותר, עם פתיחת קו הרכבת מחדש לבאר שבע. תחילה צימצום לימי א' בלבד, ואחר כך ביטול סופי.
 

אורי404

New member
אם אתה רוצה קו מהיר מחיפה לפ"ת...

הנה שלי....
של אגד: חידוש 995 במסלול קצת שונה הלוך: מרכזית חוף הכרמל, חדרה,נתניה צומת גהה, מחלף גבעת שמואל, מסוף אלוף שדה, מסובים, יבנה, צומת עד הלום, אשקלון, שדרות צ.סעד,נתיבות, צ.גילת, אופקים, צ.הנשאיא , שדה תימן, ב"ש וכך גם בחזרה 920 חיפה- פ"ת שהו קצת מהיר: חיפה מרזית חוף הכרמל, צ.פרידיס, צ.נחל חדרה, מחלף קיסריה, מחלף ינאי, כפר ויתקין, צ.חפר, צ.השרון(בית ליד), צ.רעננה, ת"מ פ"ת. 2 קווים לבאר שבע: 375: ת"מ פ"ת, צ.גהה, מחלף גבעת שמואל, אלוף שדה, מחלף מסובים, ת"מ ראשון החדשה, צ.אשדוד, צ.גדרה, צ. מלאכי, צ.פלוגות, צ.קמה, צ. להבים, ת"מ ב"ש וגם כך בחזרה. 383: ת"מ פ"ת, צ.גהה, חלף גבעת שמואל, אלוף שדה, מחלף מסובים, ת"מ ראשון החדשה, צ.אשדוד, צ. עד הלום, אשקלון, שדרות צ.סעד,נתיבות, צ.גילת, אופקים, צ.הנשאיא , שדה תימן, ב"ש וכך גם בחזרה לאשקלון 316:ת"מ פ"ת, צ.גהה, חלף גבעת שמואל, אלוף שדה, מחלף מסובים, ת"מ ראשון החדשה, צ.אשדוד, צ. עד הלום, אשקלון
אם אתה רוצה קו מהיר מחיפה לפ"ת...
אז עדיף לך. חיפה: נסיעה על כביש החוף עד מחלף גלילות. פנייה שמאלה, לכביש 5, וכניסה לפ"ת דרך מחלף פתח תקווה
לגבי קו 316: היה כזה קו בעבר עד יולי 1995. נסיעה מעמנואל לאשדוד דרך כפר סבא, פתח תקווה, ומשם לפי המסלול שלך עד אשדוד ולהיפך.
 

m a r o k a i

New member
לגבי 920 וואלה צודק ולגבי 316 אני..

אם אתה רוצה קו מהיר מחיפה לפ"ת...
אז עדיף לך. חיפה: נסיעה על כביש החוף עד מחלף גלילות. פנייה שמאלה, לכביש 5, וכניסה לפ"ת דרך מחלף פתח תקווה
לגבי קו 316: היה כזה קו בעבר עד יולי 1995. נסיעה מעמנואל לאשדוד דרך כפר סבא, פתח תקווה, ומשם לפי המסלול שלך עד אשדוד ולהיפך.
לגבי 920 וואלה צודק ולגבי 316 אני..
יודע.
 

אורי404

New member
אצלי.

שרשור הקו החדש

שלום לכולם
עלה במוחי הרעיון איזה קו הייתי מוסיף לתח"צ בארץ.... אז לקחתי את הרעיון הזה צעד אחד קדימה ופתחתי שרשור בנוש. אני מזמין את כולם לרשום איזה קו אתם הייתם מוסים לתח"צ באר, באיזה חברה הוא היה עובד, מה היה מס' הקו, תחנות קצה ומסלולו בגדול. אז אל תתביישו ותכתבו. יום טוב לכולם
אצלי.
* קו נורמלי (ההיפך מקו 29) בין כפר סבא להרצליה. למשל קו 28א שהיה בעבר (פעל רק בקיץ). נסיעה לארוך כפר סבא ורעננה. פנייה לבריגדה היהודית למחף כפר שמריהו ומשם וחוף הים ולאיזור התעשיה של הרצליה. * קווים מהירים מרעננה לתל אביב "עוקפי הרצליה". דרך הבריגדה היהודית, למשל. גם אפשר לקחת בחשבון את איילון. אם הו כבר קיים, אפשר לנצל אותו. * נסיון לקו ישיר מצומת רעננה לירושלים. עוד נסיון לקו ישיר: ממסוף 2000 לאשקלון. * לתושבי הוד השרון מגיע שירות מהיר לתל אביב במשך כל היום, במקום כיום; קווים 565 ו-570 פועלים בבוקר בלבד מהוד השרון, ואחרי הצהרים בלבד בכיוון ההפוך. כמו כן, מגיע להם שירות קווים פנימיים נורמלי יותר. אגב, מישהו שם לב, שאין "דן" (למעט קו 89, שאני בספק אם הוא עוצר בתחנות) בהוד השרון? בהחלט, אפשר לקחת בחשבון הוספת קו מהוד השרון לכרמלית, למשל. אפילו יש לי רעיון: יציאה ממסוף התעש, דרך השכונות המזרחיות בכפר סבא. יציאה לכביש 55. בצומת פקר פלדה - במקום להמשיך ישר, לפנות שמאלה לכביש 40 - הכביש המהיר בין כפר סבא מזרח לצומת ירקונים. בצומת אלישמע, פנייה ימינה להוד השרון לשכונות גיל עמל ומגדיאל. אחר כך נסיעה לאורך הכביש הראשי של הוד השרון, ובצומת ירקון פנייה שמאלה לכביש 5. כמובן, לבצע נסיעות בכיוון ההפוך. * קווים ישירים מחולון ובת ים לתל אביב דרך איילון - בנוסף לקו 140 של דן.
 
בנוגע להוד השרון

אצלי.
* קו נורמלי (ההיפך מקו 29) בין כפר סבא להרצליה. למשל קו 28א שהיה בעבר (פעל רק בקיץ). נסיעה לארוך כפר סבא ורעננה. פנייה לבריגדה היהודית למחף כפר שמריהו ומשם וחוף הים ולאיזור התעשיה של הרצליה. * קווים מהירים מרעננה לתל אביב "עוקפי הרצליה". דרך הבריגדה היהודית, למשל. גם אפשר לקחת בחשבון את איילון. אם הו כבר קיים, אפשר לנצל אותו. * נסיון לקו ישיר מצומת רעננה לירושלים. עוד נסיון לקו ישיר: ממסוף 2000 לאשקלון. * לתושבי הוד השרון מגיע שירות מהיר לתל אביב במשך כל היום, במקום כיום; קווים 565 ו-570 פועלים בבוקר בלבד מהוד השרון, ואחרי הצהרים בלבד בכיוון ההפוך. כמו כן, מגיע להם שירות קווים פנימיים נורמלי יותר. אגב, מישהו שם לב, שאין "דן" (למעט קו 89, שאני בספק אם הוא עוצר בתחנות) בהוד השרון? בהחלט, אפשר לקחת בחשבון הוספת קו מהוד השרון לכרמלית, למשל. אפילו יש לי רעיון: יציאה ממסוף התעש, דרך השכונות המזרחיות בכפר סבא. יציאה לכביש 55. בצומת פקר פלדה - במקום להמשיך ישר, לפנות שמאלה לכביש 40 - הכביש המהיר בין כפר סבא מזרח לצומת ירקונים. בצומת אלישמע, פנייה ימינה להוד השרון לשכונות גיל עמל ומגדיאל. אחר כך נסיעה לאורך הכביש הראשי של הוד השרון, ובצומת ירקון פנייה שמאלה לכביש 5. כמובן, לבצע נסיעות בכיוון ההפוך. * קווים ישירים מחולון ובת ים לתל אביב דרך איילון - בנוסף לקו 140 של דן.
בנוגע להוד השרון
אכן העלית בעיה כואבת, כי חוץ מבשעות הבוקר המוקדמות, לוקח כמעט שעה להגיע לתל אביב. גם קוים 565 ו-570 הם לא נסיעה מהירה מאוד, אבל עדיפים על כל הקוים שמגיעים מקריית שמונה, עפולה, חיפה או נתניה ועוברים בדרך בפ"ת עמוסת תחנות ההורדה והרמזורים. בנוגע לקוים פנימיים - אתה צודק ב100% גם. אוטובוס שיוצא פעם בחצי שעה או 45 דקות לשכונות הרחוקות זה ממש לא מספיק לכל מי שגר בהן וצריך לתזמן את הגעתו מתל אביב בדיוק לזמן בו הקו יוצא ממרכז העיר. כמובן שהבעיה הבולטת ביותר הוא העדר קו פנימי בהוד השרון לתחנת הרכבת. ועל זה כמובן אגד אמרה: שתושבי הוד השרון ייסעו לרכבת בפ"ת... בנוגע ל"דן" בהוד השרון - פעם גם קו 81 היה עובר בה, אבל לא היה עוצר למעט במרכז העיר. ודרך אגב - אני פעם חשבתי על רעיון: הארכת קו 66 של דן עד לצומת רעננה, דרך הוד השרון....
 

אורי404

New member
בקיצור, הדרך באוטובוס משכונות

בנוגע להוד השרון
אכן העלית בעיה כואבת, כי חוץ מבשעות הבוקר המוקדמות, לוקח כמעט שעה להגיע לתל אביב. גם קוים 565 ו-570 הם לא נסיעה מהירה מאוד, אבל עדיפים על כל הקוים שמגיעים מקריית שמונה, עפולה, חיפה או נתניה ועוברים בדרך בפ"ת עמוסת תחנות ההורדה והרמזורים. בנוגע לקוים פנימיים - אתה צודק ב100% גם. אוטובוס שיוצא פעם בחצי שעה או 45 דקות לשכונות הרחוקות זה ממש לא מספיק לכל מי שגר בהן וצריך לתזמן את הגעתו מתל אביב בדיוק לזמן בו הקו יוצא ממרכז העיר. כמובן שהבעיה הבולטת ביותר הוא העדר קו פנימי בהוד השרון לתחנת הרכבת. ועל זה כמובן אגד אמרה: שתושבי הוד השרון ייסעו לרכבת בפ"ת... בנוגע ל"דן" בהוד השרון - פעם גם קו 81 היה עובר בה, אבל לא היה עוצר למעט במרכז העיר. ודרך אגב - אני פעם חשבתי על רעיון: הארכת קו 66 של דן עד לצומת רעננה, דרך הוד השרון....
בקיצור, הדרך באוטובוס משכונות
הוד השרון לת אביב ארוכה ומפותלת. לגבי ההצעה שלך על הארכת קו 66. זה רעיון נחמד, אבל הנסיעה תהיה ארוכה בגלל שהוא יעבור דרך פ"ת. לגבי קו 89, (וקו 81 בעבר) הוא, למעשה, עובר, ובטח את מספר העצירות שלו בתחנה הבודדה בהוד השרון לטובת העלאת/הורדת נוסעים בשנים האחרונות אפשר, אם בכלל, לספור על יד אחת... לגבי הוד השרון רכבת ראה מה שכתבתי בקישור אתמול.http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?forum=394
 

levikon

New member
קו שיסע לאורך כביש 4 מתחילתו

שרשור הקו החדש

שלום לכולם
עלה במוחי הרעיון איזה קו הייתי מוסיף לתח"צ בארץ.... אז לקחתי את הרעיון הזה צעד אחד קדימה ופתחתי שרשור בנוש. אני מזמין את כולם לרשום איזה קו אתם הייתם מוסים לתח"צ באר, באיזה חברה הוא היה עובד, מה היה מס' הקו, תחנות קצה ומסלולו בגדול. אז אל תתביישו ותכתבו. יום טוב לכולם
קו שיסע לאורך כביש 4 מתחילתו
ועד סופו, מבלי להכנס לתל אביב. שיתחיל באשקלון ויעבור דרך צומת עד הלום, מחלף יבנה, מחלף ראשון, מחלף גנות, מסובים, בר אילן, גהה וימשיך צפונה. בכלל עדיף לבנות רכבת לאורך כביש גהה אבל מילא...
 

אורי404

New member
מסכים ומסכים. גם לגבי האוטובוס וגם

קו שיסע לאורך כביש 4 מתחילתו
ועד סופו, מבלי להכנס לתל אביב. שיתחיל באשקלון ויעבור דרך צומת עד הלום, מחלף יבנה, מחלף ראשון, מחלף גנות, מסובים, בר אילן, גהה וימשיך צפונה. בכלל עדיף לבנות רכבת לאורך כביש גהה אבל מילא...
מסכים ומסכים. גם לגבי האוטובוס וגם
לגבי הרכבת. נקווה, שיזדרזו להקים את המשך קו איילון לכיוון דרום (ראשל"צ מערב, והמשך דרומה). משמה חיבור למסילה מקבילה לכביש ארבע, והתמזגות עם המסילה לכיוון אשדוד.
 

Image of me

New member
וימשיך לחיפה

קו שיסע לאורך כביש 4 מתחילתו
ועד סופו, מבלי להכנס לתל אביב. שיתחיל באשקלון ויעבור דרך צומת עד הלום, מחלף יבנה, מחלף ראשון, מחלף גנות, מסובים, בר אילן, גהה וימשיך צפונה. בכלל עדיף לבנות רכבת לאורך כביש גהה אבל מילא...
וימשיך לחיפה
 

אורי404

New member
אם ימשיך לחיפה. אפשר לעשות את זה

וימשיך לחיפה
אם ימשיך לחיפה. אפשר לעשות את זה
בקו 921. במקום שיתחיל מתל אביב ככיום (ממילא בקטע בין תל אביב לצומת רעננה הוא נוסע די ריק), להתחיל את נסיעתו מאשדוד או, אולי אפילו מאשקלון, וממחלף גהה פנייה לפתח תקווה, והשמך מסלול קו 921 ככיום, או קו נוסף, שלא "יסטה" מכביש 4 עד חיפה.
 

mister K

New member
היה פעם קו דומה, קו 992.

אם ימשיך לחיפה. אפשר לעשות את זה
בקו 921. במקום שיתחיל מתל אביב ככיום (ממילא בקטע בין תל אביב לצומת רעננה הוא נוסע די ריק), להתחיל את נסיעתו מאשדוד או, אולי אפילו מאשקלון, וממחלף גהה פנייה לפתח תקווה, והשמך מסלול קו 921 ככיום, או קו נוסף, שלא "יסטה" מכביש 4 עד חיפה.
היה פעם קו דומה, קו 992.
שנסע מאשקלון ואשדוד לחיפה דרך כביש 4 עד צומת בית ליד. שם הוא פנה שמאלה, נכנס לנתניה ומשם המשיך לחיפה דרך כביש החוף. אם אני לא טועה, לקו הזה הייתה נסיעה אחת בימי ראשון בלבד. כמו כן, היה גם את קו 946 שנסע מראשל"צ דרך כביש 4 באותו מסלול. הקו הזה פעל בהתחלה בשני הכיוונים, לאחר מכן רק לכיוון חיפה, אחר כך צומצם לימי ראשון בלבד ולבסוף בוטל לחלוטין יחד עם 992. 86-144-01 של סניף ראשל"צ התחילה בתור מכונה קבועה של קו 946.
 

אוהד11

New member
לפני הרבה שנים פעל במשך תקופה

היה פעם קו דומה, קו 992.
שנסע מאשקלון ואשדוד לחיפה דרך כביש 4 עד צומת בית ליד. שם הוא פנה שמאלה, נכנס לנתניה ומשם המשיך לחיפה דרך כביש החוף. אם אני לא טועה, לקו הזה הייתה נסיעה אחת בימי ראשון בלבד. כמו כן, היה גם את קו 946 שנסע מראשל"צ דרך כביש 4 באותו מסלול. הקו הזה פעל בהתחלה בשני הכיוונים, לאחר מכן רק לכיוון חיפה, אחר כך צומצם לימי ראשון בלבד ולבסוף בוטל לחלוטין יחד עם 992. 86-144-01 של סניף ראשל"צ התחילה בתור מכונה קבועה של קו 946.
לפני הרבה שנים פעל במשך תקופה
קו 941 מאשקלון לחיפה
 

Camp 80

New member
אם אני לא טועה, ראשון לציון הפכה

היה פעם קו דומה, קו 992.
שנסע מאשקלון ואשדוד לחיפה דרך כביש 4 עד צומת בית ליד. שם הוא פנה שמאלה, נכנס לנתניה ומשם המשיך לחיפה דרך כביש החוף. אם אני לא טועה, לקו הזה הייתה נסיעה אחת בימי ראשון בלבד. כמו כן, היה גם את קו 946 שנסע מראשל"צ דרך כביש 4 באותו מסלול. הקו הזה פעל בהתחלה בשני הכיוונים, לאחר מכן רק לכיוון חיפה, אחר כך צומצם לימי ראשון בלבד ולבסוף בוטל לחלוטין יחד עם 992. 86-144-01 של סניף ראשל"צ התחילה בתור מכונה קבועה של קו 946.
אם אני לא טועה, ראשון לציון הפכה
להיות צומת מרכזית של אוטובוסים לכיוון דרום
אין שום אוטובוס שנוסע לכיוון צפון (פרט לאוטובוסים לת"א, יהוד ופ"ת) תקנו אותי אם אני טועה... נחמד לדעת בפעם היה קו מראשון לחיפה...
 

mister K

New member
יש את קו 164 שנוסע לפ"ת

אם אני לא טועה, ראשון לציון הפכה
להיות צומת מרכזית של אוטובוסים לכיוון דרום
אין שום אוטובוס שנוסע לכיוון צפון (פרט לאוטובוסים לת"א, יהוד ופ"ת) תקנו אותי אם אני טועה... נחמד לדעת בפעם היה קו מראשון לחיפה...
יש את קו 164 שנוסע לפ"ת
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה