שרשור הפרק היומי

ווי ראיתם את הפרק?!

מה נראה לכם תומר יגיד כן או לא? לדעתי הוא יגיד שלא...כי הוא בטח עדין דלוק על טלי....דברו מה אהבתם בפרק מה לא אהבתם מה נראה לכם יהיה בפרק הבא [לא לפי מה שהראו בסוף הפרק היום]...
 
הפרק היה ממש יפההה

היי כולם !! מה קורה? אני חייבת להגיד שהיה היום פרק ממש יפה ומותח.. סופסוף מור אמרה את מה שהיה צריך להיאמר מזמן..חחח,מעניין איך תומר יגיב.. יכול להיות שמחר אני לא אראה את הפרק שישודר..אז תסלחו לי על הבורות..חח בהיייי בינתיים.. אה,ותיכנסו לצ'ט יותר מאוחר!
 

°°NaTaLi°°

New member
היה פרק מדהים!!!!

מדהים כרגיל! חבל אחותי הפריעה לי קצת חח אבל לא נורא במילא אני במילא רואה ב8 חח אני מתה לדעת מה תומר יענה למור ניראה לי הוא לא יענה לה חחח
 

שני ממן

New member
היה פרק סוףףף

וואי אני מה זה בלחץ... אני מתה לדעת מה תומר {אדם} יגיד לה או יענה לה..למור {אלמה}!!! אמאאאאא איזה מתח!!1... חחח... וואי...שוב פעם לא הראו את גור... מה זה הסלקציה הזאת?!...חחחחחחחחח סתם סתם!!! איתי {רועי}...אתה כוסון!!! חח אמ...יונתן הרגת אותי עם הסחוג!!!!....חחחחח מה קשור?!... שרון!!!...את מצוינת!!! בתור שחקנית!! וספיר... יש לך עיניים מהממות!!!... את מיכאלה אני לא אוהבת...לא יודעת למה!!! יאללה ביי!!!.. מואה... ואם שכחתי מישהו אז שיודיע לי!! ואיציק כהן מפחיד אותי עם העיניים שלו....אמא!!!
חחחח סתאאםם
 

Masha4ka

New member
לא שמתם לב למאורע היסטורי?

איריס הלא היא שרון המקסימה הופיעה היום בפעם הראשונה בלי רסן ואיפשרה לנו להבין מה היא אומרת ולראות שהשיניים שלה לא צריכות רסן או כל דבר אחר, ככה צריך :)
 

Masha4ka

New member
לא סתם פנים, פנים יפות.

שרון ילדה מהממתתתת... ראיתי אותה במציאות והיא הכי יפה שם מכל השחקניות האחרות...
 
../images/Emo141.gif תתווודדההה ו....

ת'אמת שזה לא אמור להיות מאורע היסטורי היום... פשוט.. ניסיתי לומר את הטקסט שלי עם הרסן ו... זה לא ממש עבד.... הוא גם קצת נשבר לי וזה היה עוד יותר מסובך... אז החלטנו שאיריס בבית מורידה את הרסן שלה ואם מסתכלים טוב טוב רואים שהוא מונח על השידה מאחורה... :)
 

LuLiLoPiLaTo1

New member
חחחח נחמד לשמוע את הסיפור שמאחורי

זה
זהו היה לי מוזר למה פתאום את בלי
יוו איך צחקתי היום בקטע שצרחת על רועי(ככה קוראים לדמות נכון?) לא יודעת למה אבל אני לא זוכרת טוב את השמות של הדמויות אז תאלצו לסלוח לי..
 

Masha4ka

New member
זה לא אמור להיות להפך?!

עדיף להוריד ת'רסן בביה"ס וללבוש אותו בבית, אבל זה אחרי הכל סדרה בטלויזיה, לא צריך לצפות להגיון. כל מקרה יותר יפה לך בלעדיו... ולמה את לא מתחברת? :(
 
למעלה