שרשור הכוונה ומודיעין 5/12

מצב
הנושא נעול.

harhanegev

New member
תוספת:

מחיפה לפתח תקווה
מה הדרך הכי מהירה להגיע מחיפה (אחת מהתחנות המרכזיות כלשהי שם) לז'בוטינסקי בפתח תקווה או לחלופין למחלף גהה
תוספת:
אם מסיבות כאלו ואחרות אתה מוכן להפסיד עוד 10-20 דקות כדי להגיע ישירות מנקודה לנקודה בלי החלפות, קח 921 ממרכזית חוף הכרמל ישירות ליעד שלך (רחוב ז'בוטינסקי בפ"ת). אם אתה במצב בו יש לך נניח עוד 5 דקות 921 ועוד 30 דקות 947, אז ברור ומובן מאליו שעדיף 921.
 
../images/Emo51.gif רבה

תוספת:
אם מסיבות כאלו ואחרות אתה מוכן להפסיד עוד 10-20 דקות כדי להגיע ישירות מנקודה לנקודה בלי החלפות, קח 921 ממרכזית חוף הכרמל ישירות ליעד שלך (רחוב ז'בוטינסקי בפ"ת). אם אתה במצב בו יש לך נניח עוד 5 דקות 921 ועוד 30 דקות 947, אז ברור ומובן מאליו שעדיף 921.
רבה
 

קובי לו

New member
סליחה, אבל זו שטות להמליץ על 921

תוספת:
אם מסיבות כאלו ואחרות אתה מוכן להפסיד עוד 10-20 דקות כדי להגיע ישירות מנקודה לנקודה בלי החלפות, קח 921 ממרכזית חוף הכרמל ישירות ליעד שלך (רחוב ז'בוטינסקי בפ"ת). אם אתה במצב בו יש לך נניח עוד 5 דקות 921 ועוד 30 דקות 947, אז ברור ומובן מאליו שעדיף 921.
סליחה, אבל זו שטות להמליץ על 921
זמן הנסיעה מחיפה לפ"ת בקו הזה הוא מעל ל-90 דקות אם אין תאונות ופקקים ומחסומי פתע של פח"ע. ברכבת מחוף הכרמל לסבידור זה בין 40 דקות ל-55 דקות (במהירה-ישירה 40 דקות במהירה כמעט 55 דקות). משם עוד 5 דקות הליכה לאוטובוס עוד 5 דקות המתנה ועוד 20 דקות נסיעה, גג. ככה שזה במקרה הגרוע 90 דקות. במקרה הטוב אפילו 1:10 שע'. מה עוד שאם הוא בבת גלים או במרכזית המפרץ אין לו אוטובוס לכוון ת"א/פ"ת !!! ורכבת, אחו שקשוקה שיש...
 

קובי לו

New member
קבל, on the house הצעת יעול

סליחה, אבל זו שטות להמליץ על 921
זמן הנסיעה מחיפה לפ"ת בקו הזה הוא מעל ל-90 דקות אם אין תאונות ופקקים ומחסומי פתע של פח"ע. ברכבת מחוף הכרמל לסבידור זה בין 40 דקות ל-55 דקות (במהירה-ישירה 40 דקות במהירה כמעט 55 דקות). משם עוד 5 דקות הליכה לאוטובוס עוד 5 דקות המתנה ועוד 20 דקות נסיעה, גג. ככה שזה במקרה הגרוע 90 דקות. במקרה הטוב אפילו 1:10 שע'. מה עוד שאם הוא בבת גלים או במרכזית המפרץ אין לו אוטובוס לכוון ת"א/פ"ת !!! ורכבת, אחו שקשוקה שיש...
קבל, on the house הצעת יעול
ודרך אגב, ההמלצה של 921 היא על הפני פנים. לא על הפנים אלא על הפני פנים של נערה מחוצ'קנת ממחנה פליטים בעזה... לפי אתר אגד עצמו, מחיפה חוף הכרמל ועד לאזור ביילינסון בפ"ת זה 2:13 שע'. בפועל זה יוצא בין שעתיים ל-2:30 שע'. בהצעה שלי, רכבת עד סבידור/מרכז/ארלוזורוב וקו דן לפ"ת זה במקרה הגרוע 1:35 שע'. כמעט שעה יותר מהיר. ולהצעת יעול. כן רכבת, רק רכבת. לרדת בסבידור (ת"א מרכז/ארלוזורוב/רכבת_צפון). אבל, זה היעול. ללכת ליציאת ר"ג. כן, לחצות את גשר היהלומים ולעבור את כל מתחם הבורסה עד לצומת עלית. בצומת לחצות את הכביש וללכת לתחנות שצמודות למפעל עלית. מהרציף בתחנה ועד לשם, כולל המתנה לאור ירוק במדרכה (צומת ענק ומרומזר) יש 10 דקות הליכה רגועה. היתרון שם הוא שיש את כל הקווים לפ"ת יחדיו. 38,39,50,51,66,82,166. מי שבא קודם, ברוך הבא.
 

urilei

New member
בהצעת יעול שלך

קבל, on the house הצעת יעול
ודרך אגב, ההמלצה של 921 היא על הפני פנים. לא על הפנים אלא על הפני פנים של נערה מחוצ'קנת ממחנה פליטים בעזה... לפי אתר אגד עצמו, מחיפה חוף הכרמל ועד לאזור ביילינסון בפ"ת זה 2:13 שע'. בפועל זה יוצא בין שעתיים ל-2:30 שע'. בהצעה שלי, רכבת עד סבידור/מרכז/ארלוזורוב וקו דן לפ"ת זה במקרה הגרוע 1:35 שע'. כמעט שעה יותר מהיר. ולהצעת יעול. כן רכבת, רק רכבת. לרדת בסבידור (ת"א מרכז/ארלוזורוב/רכבת_צפון). אבל, זה היעול. ללכת ליציאת ר"ג. כן, לחצות את גשר היהלומים ולעבור את כל מתחם הבורסה עד לצומת עלית. בצומת לחצות את הכביש וללכת לתחנות שצמודות למפעל עלית. מהרציף בתחנה ועד לשם, כולל המתנה לאור ירוק במדרכה (צומת ענק ומרומזר) יש 10 דקות הליכה רגועה. היתרון שם הוא שיש את כל הקווים לפ"ת יחדיו. 38,39,50,51,66,82,166. מי שבא קודם, ברוך הבא.
בהצעת יעול שלך
גם משלמים פחות מצומת עלית עולה 5.10, ותחנה לפני זה עולה 8.50 לא ברור לי איך בתחנה אחת קופצים בשני קודים, אבל נו, אני כנראה קצת פחות חכם ממה שנדמה...
 

קובי לו

New member
תמיד יש גבול שהופך דברים למגוחכים

בהצעת יעול שלך
גם משלמים פחות מצומת עלית עולה 5.10, ותחנה לפני זה עולה 8.50 לא ברור לי איך בתחנה אחת קופצים בשני קודים, אבל נו, אני כנראה קצת פחות חכם ממה שנדמה...
תמיד יש גבול שהופך דברים למגוחכים
למשל, בתקופת שעון קיץ הגבול היבשתי בין פרו לצ'ילה הפרש הזמנים בו הוא שעתיים ! גם אם אין שעון קיץ זה כמו לסוע מאילת לעקבה ולהזיז את השעון בשעה. ההסבר ללמה שעתיים. פרו מדינה משוונית אין שום משמעות במדינה משוונית לשעון קיץ (בקו המשווה כל השנה אורך היום והלילה די זהים). צ'ילה מדינה צרה וארוכה ורוב אוכלוסייתה מרוכזת במרכז ובדרום. שם כן משמעותי שעון קיץ. היות וקו האורך של מרבית צ'ילה מערבי טיפה לעומת פרו הרי שהיא באזור זמן אחר. ובעת שיש שעון קיץ מזיזים שעה קדימה. ככה שההפרש הוא שעתיים בין צ'ילה לפרו. ויש גבול יבשתי בין שתיהן... ההבדל בתחנות בין הרכבת לבורסה הוא הרכבת בת"א הבורסה/עלית ברמת גן. עברנו עיר. ובמחיר ר"ג-פ"ת זה 5.10 ש"ח בעוד שת"א-פ"ת זה טיפה מעל 8 ש"ח. אכן מגוחך, אך הסברתי מדוע... ואגב, אין מחירי ביניים בחברת דן. תקן אותי אם אני טועה. ואם יש אז אשמח לדעת מאיפה להיכן כרטיס של אדם מבוגר (מעל סוף תיכון ועוד לא פנסיונר) בדן עולה נניח 6.70 או 7.20 וכו'.
 

קובי לו

New member
סליחה, צ'ילה מזרחית טיפה לפרו ולא

תמיד יש גבול שהופך דברים למגוחכים
למשל, בתקופת שעון קיץ הגבול היבשתי בין פרו לצ'ילה הפרש הזמנים בו הוא שעתיים ! גם אם אין שעון קיץ זה כמו לסוע מאילת לעקבה ולהזיז את השעון בשעה. ההסבר ללמה שעתיים. פרו מדינה משוונית אין שום משמעות במדינה משוונית לשעון קיץ (בקו המשווה כל השנה אורך היום והלילה די זהים). צ'ילה מדינה צרה וארוכה ורוב אוכלוסייתה מרוכזת במרכז ובדרום. שם כן משמעותי שעון קיץ. היות וקו האורך של מרבית צ'ילה מערבי טיפה לעומת פרו הרי שהיא באזור זמן אחר. ובעת שיש שעון קיץ מזיזים שעה קדימה. ככה שההפרש הוא שעתיים בין צ'ילה לפרו. ויש גבול יבשתי בין שתיהן... ההבדל בתחנות בין הרכבת לבורסה הוא הרכבת בת"א הבורסה/עלית ברמת גן. עברנו עיר. ובמחיר ר"ג-פ"ת זה 5.10 ש"ח בעוד שת"א-פ"ת זה טיפה מעל 8 ש"ח. אכן מגוחך, אך הסברתי מדוע... ואגב, אין מחירי ביניים בחברת דן. תקן אותי אם אני טועה. ואם יש אז אשמח לדעת מאיפה להיכן כרטיס של אדם מבוגר (מעל סוף תיכון ועוד לא פנסיונר) בדן עולה נניח 6.70 או 7.20 וכו'.
סליחה, צ'ילה מזרחית טיפה לפרו ולא
מערבית.
 
חאליק, שחרר אותנו מהבבל"ט ש'ך.

תמיד יש גבול שהופך דברים למגוחכים
למשל, בתקופת שעון קיץ הגבול היבשתי בין פרו לצ'ילה הפרש הזמנים בו הוא שעתיים ! גם אם אין שעון קיץ זה כמו לסוע מאילת לעקבה ולהזיז את השעון בשעה. ההסבר ללמה שעתיים. פרו מדינה משוונית אין שום משמעות במדינה משוונית לשעון קיץ (בקו המשווה כל השנה אורך היום והלילה די זהים). צ'ילה מדינה צרה וארוכה ורוב אוכלוסייתה מרוכזת במרכז ובדרום. שם כן משמעותי שעון קיץ. היות וקו האורך של מרבית צ'ילה מערבי טיפה לעומת פרו הרי שהיא באזור זמן אחר. ובעת שיש שעון קיץ מזיזים שעה קדימה. ככה שההפרש הוא שעתיים בין צ'ילה לפרו. ויש גבול יבשתי בין שתיהן... ההבדל בתחנות בין הרכבת לבורסה הוא הרכבת בת"א הבורסה/עלית ברמת גן. עברנו עיר. ובמחיר ר"ג-פ"ת זה 5.10 ש"ח בעוד שת"א-פ"ת זה טיפה מעל 8 ש"ח. אכן מגוחך, אך הסברתי מדוע... ואגב, אין מחירי ביניים בחברת דן. תקן אותי אם אני טועה. ואם יש אז אשמח לדעת מאיפה להיכן כרטיס של אדם מבוגר (מעל סוף תיכון ועוד לא פנסיונר) בדן עולה נניח 6.70 או 7.20 וכו'.
חאליק, שחרר אותנו מהבבל"ט ש'ך.
את כותב המון ולא אומר כלום, ואפילו קצת מעצבן.
 

harhanegev

New member
בהסתייגויות שציינתי, לא שטות

סליחה, אבל זו שטות להמליץ על 921
זמן הנסיעה מחיפה לפ"ת בקו הזה הוא מעל ל-90 דקות אם אין תאונות ופקקים ומחסומי פתע של פח"ע. ברכבת מחוף הכרמל לסבידור זה בין 40 דקות ל-55 דקות (במהירה-ישירה 40 דקות במהירה כמעט 55 דקות). משם עוד 5 דקות הליכה לאוטובוס עוד 5 דקות המתנה ועוד 20 דקות נסיעה, גג. ככה שזה במקרה הגרוע 90 דקות. במקרה הטוב אפילו 1:10 שע'. מה עוד שאם הוא בבת גלים או במרכזית המפרץ אין לו אוטובוס לכוון ת"א/פ"ת !!! ורכבת, אחו שקשוקה שיש...
בהסתייגויות שציינתי, לא שטות
ולא חצי שטות. אני בטוח שמר אסטון היקר יודע לקרוא עברית ומבין היטב תחת אילו הסתייגויות ציינתי את 921 . והבחורה המחוצ'קנת שלך לא מוסיפה לך הרבה כבוד.
 

846

Active member
נסעת פעם ב 20 דקות מר"ג

סליחה, אבל זו שטות להמליץ על 921
זמן הנסיעה מחיפה לפ"ת בקו הזה הוא מעל ל-90 דקות אם אין תאונות ופקקים ומחסומי פתע של פח"ע. ברכבת מחוף הכרמל לסבידור זה בין 40 דקות ל-55 דקות (במהירה-ישירה 40 דקות במהירה כמעט 55 דקות). משם עוד 5 דקות הליכה לאוטובוס עוד 5 דקות המתנה ועוד 20 דקות נסיעה, גג. ככה שזה במקרה הגרוע 90 דקות. במקרה הטוב אפילו 1:10 שע'. מה עוד שאם הוא בבת גלים או במרכזית המפרץ אין לו אוטובוס לכוון ת"א/פ"ת !!! ורכבת, אחו שקשוקה שיש...
נסעת פעם ב 20 דקות מר"ג
לפ"ת? אותך למשטרת התנועה! אין סיכוי שזה יקח 20 דקות בקו 51 מארלוזורב לפ"ת, מינימום 30 דקות ויותר! זמן הנסיעה מחיפה לפ"ת בקו 921 הוא כשעתיים, למי שלא מכיר ולא רוצה להסתבך מומלץ להשתמש בקו הזה ולהגיע בדיוק לאן שצריך ולא להתברבר בהחלפות מיותרות ועומסי תנועה מיותרים! אם הגולש הניכבד שאל כאן כיצד להגיע, רוב הסיכויים שהוא לא מכיר את כל המקומות ולכן ההחלפות יקחו לו יותר זמן.
 

קובי לו

New member
להזכירך נסעתי פעם בקו 50

נסעת פעם ב 20 דקות מר"ג
לפ"ת? אותך למשטרת התנועה! אין סיכוי שזה יקח 20 דקות בקו 51 מארלוזורב לפ"ת, מינימום 30 דקות ויותר! זמן הנסיעה מחיפה לפ"ת בקו 921 הוא כשעתיים, למי שלא מכיר ולא רוצה להסתבך מומלץ להשתמש בקו הזה ולהגיע בדיוק לאן שצריך ולא להתברבר בהחלפות מיותרות ועומסי תנועה מיותרים! אם הגולש הניכבד שאל כאן כיצד להגיע, רוב הסיכויים שהוא לא מכיר את כל המקומות ולכן ההחלפות יקחו לו יותר זמן.
להזכירך נסעתי פעם בקו 50
מעזריאלי לביילינסון ב-19 דקות. זה היה בחוה"מ סוכות אמנם. מתחנת עלית לפ"ת ביום רגיל בשעות אחה"ץ זה לוקח בין 20 ל-30 דקות. לא יותר. בדוּק היטב על ידי ! ואל תכתוב סתם דברים בלי כיסוי (שלא לאמר שטויות). להגיד לבן אדם לקחת רכבת לת"א ומשם ללכת לעלית זה לא לתת לו לנווט בנגב או בגולן, נא לא להסחף ! וזה ממש לא בעומסי תנועה משום שיש נת"ץ בשעות אחה"ץ לכוון פ"ת. משעה 3 עד 7 בערב. בשאר שעות היום בד"כ אין פקקים לכוון פ"ת. וברכבת לת"א שעה ועוד 40 דקות במקרה הבאמת קטסטרופלי לכוון ביילינסון. סה"כ 1:40 שע'. לעומת שעתיים ב-921. בקו 921 מחיפה נוסעים לחדרה, לבית ליד, להוד השרון או לצומת סגולה והאזור המזרחי של פ"ת. מי שנוסע בו מחיפה לביילינסון ושלא לדבר על מחיפה לצומת גהה, בוא נאמר בעדינות על מי שעושה זאת (ואני לא מדבר על בן משפחה של חבר אגד שנוסע חינם באוטובוסים או על קשישים שבקושי הולכים) שמשהו מוזר בו.
 

846

Active member
אני שמח שנסעת ב 19 דקות

להזכירך נסעתי פעם בקו 50
מעזריאלי לביילינסון ב-19 דקות. זה היה בחוה"מ סוכות אמנם. מתחנת עלית לפ"ת ביום רגיל בשעות אחה"ץ זה לוקח בין 20 ל-30 דקות. לא יותר. בדוּק היטב על ידי ! ואל תכתוב סתם דברים בלי כיסוי (שלא לאמר שטויות). להגיד לבן אדם לקחת רכבת לת"א ומשם ללכת לעלית זה לא לתת לו לנווט בנגב או בגולן, נא לא להסחף ! וזה ממש לא בעומסי תנועה משום שיש נת"ץ בשעות אחה"ץ לכוון פ"ת. משעה 3 עד 7 בערב. בשאר שעות היום בד"כ אין פקקים לכוון פ"ת. וברכבת לת"א שעה ועוד 40 דקות במקרה הבאמת קטסטרופלי לכוון ביילינסון. סה"כ 1:40 שע'. לעומת שעתיים ב-921. בקו 921 מחיפה נוסעים לחדרה, לבית ליד, להוד השרון או לצומת סגולה והאזור המזרחי של פ"ת. מי שנוסע בו מחיפה לביילינסון ושלא לדבר על מחיפה לצומת גהה, בוא נאמר בעדינות על מי שעושה זאת (ואני לא מדבר על בן משפחה של חבר אגד שנוסע חינם באוטובוסים או על קשישים שבקושי הולכים) שמשהו מוזר בו.
אני שמח שנסעת ב 19 דקות
תיזכור את התאריך, זה די נדיר! לגבי נת"צ ז'בוטינסקי: הזכרת לי שפעם בשעת לילה מאוחרת ראית שרידים לסימנים צהובים של נת"צ וכשהרמתי את הראש ראיתי שמישהו פעם התכוון שיהיה שם נת"צ... מה שיש בפועל זה נתיב חניה אחד גדול ובקטעים שלא חונים, נוסעים כולם! ושוב אני חוזר על טענתי: למי שלא מכיר עדיף לא להסתבך ולקחת קו אחד. ההפרש בזמנים בכל מקרה לא יהיה משמעותי והוא לא יסתכן בבירבורים וביזבוז זמן על חיפושים. הכותב הינו נהג קבוע בקו 921 שמכיר (כמעט) כל מטר בציר ז'בוטינסקי וכביש 4.....
 

קובי לו

New member
ג'קי אני כמעט כל יום ברחוב הזה

אני שמח שנסעת ב 19 דקות
תיזכור את התאריך, זה די נדיר! לגבי נת"צ ז'בוטינסקי: הזכרת לי שפעם בשעת לילה מאוחרת ראית שרידים לסימנים צהובים של נת"צ וכשהרמתי את הראש ראיתי שמישהו פעם התכוון שיהיה שם נת"צ... מה שיש בפועל זה נתיב חניה אחד גדול ובקטעים שלא חונים, נוסעים כולם! ושוב אני חוזר על טענתי: למי שלא מכיר עדיף לא להסתבך ולקחת קו אחד. ההפרש בזמנים בכל מקרה לא יהיה משמעותי והוא לא יסתכן בבירבורים וביזבוז זמן על חיפושים. הכותב הינו נהג קבוע בקו 921 שמכיר (כמעט) כל מטר בציר ז'בוטינסקי וכביש 4.....
ג'קי אני כמעט כל יום ברחוב הזה
בז'בוטינסקי. או עם רכבי או כהולך רגל וגם היו לי מספר נסיעות בקווי דן בחודש האחרון. בד"כ בשעות שבו הוא אמור להיות נת"ץ הוא אכן משמש כנת"ץ. מעטים יחסית הם העבריינים שמפרים זאת. ביום חול רגיל, לא חוה"ם סוכות, נסעתי בשעה 17:00 בערך מעזריאלי (5 דקות יותר מאשר מצומת עלית) לפ"ת, כתבתי על כך גם כן שרשור פה בפורום. זה לקח לי אז 28 דקות מהקריה (עזריאלי) לביילינסון. בשיא שעות הלחץ ולא חג או שביתה במשק. ככה שלאנשים צעירים שלא מתקשים בהליכה וצריכים לאזור גהה או ביילינסון והם בחיפה עדיף רכבת ואז קווים לפ"ת. שמת לב שמעלית לפ"ת יש כ-6 או 7 קווים שונים וגם מוניות שירות חוקיות. כמו כן, אם אתה בחיפה ולא בחוף הכרמל, הרי שיש רכבת משאר המקומות המרכזיים בחיפה אבל אין אוטובוס. ככה ששוב יש יתרון בזמן לרכבת.
 

846

Active member
גם אני כמעט כל יום ברחוב

ג'קי אני כמעט כל יום ברחוב הזה
בז'בוטינסקי. או עם רכבי או כהולך רגל וגם היו לי מספר נסיעות בקווי דן בחודש האחרון. בד"כ בשעות שבו הוא אמור להיות נת"ץ הוא אכן משמש כנת"ץ. מעטים יחסית הם העבריינים שמפרים זאת. ביום חול רגיל, לא חוה"ם סוכות, נסעתי בשעה 17:00 בערך מעזריאלי (5 דקות יותר מאשר מצומת עלית) לפ"ת, כתבתי על כך גם כן שרשור פה בפורום. זה לקח לי אז 28 דקות מהקריה (עזריאלי) לביילינסון. בשיא שעות הלחץ ולא חג או שביתה במשק. ככה שלאנשים צעירים שלא מתקשים בהליכה וצריכים לאזור גהה או ביילינסון והם בחיפה עדיף רכבת ואז קווים לפ"ת. שמת לב שמעלית לפ"ת יש כ-6 או 7 קווים שונים וגם מוניות שירות חוקיות. כמו כן, אם אתה בחיפה ולא בחוף הכרמל, הרי שיש רכבת משאר המקומות המרכזיים בחיפה אבל אין אוטובוס. ככה ששוב יש יתרון בזמן לרכבת.
גם אני כמעט כל יום ברחוב
הזה ועם אוטובוס שקצת יותר קשה לו מהולך רגל או רכב פרטי. ברוב שעות היום הנת"צ חסום בחלקו,או ע"י רכבים נוסעים או רכבים חונים. האכיפה בכיוון פ"ת היא אפסית. אפילו ליד משטרת ר"ג יש נהגים שמצפצפים על השוטרים... לגבי חיפה: הוא הרי צריך להגיע לתחנת הרכבת איכשהו לא? אם באוטובוס אז הוא יכול להמשיך למרכזית חוף הכרמל. אם ברכב פרטי אז יש מגרש חניה גדול צמוד למרכזית. זמן ההגעה בחיפה זהה בשני המיקרים. הכותב הינו נהג קבוע בקו 921 שמכיר (כמעט) כל מטר בציר ז'בוטינסקי וכביש 4.....
 

harhanegev

New member
תודה על העזרה ../images/Emo13.gif

גם אני כמעט כל יום ברחוב
הזה ועם אוטובוס שקצת יותר קשה לו מהולך רגל או רכב פרטי. ברוב שעות היום הנת"צ חסום בחלקו,או ע"י רכבים נוסעים או רכבים חונים. האכיפה בכיוון פ"ת היא אפסית. אפילו ליד משטרת ר"ג יש נהגים שמצפצפים על השוטרים... לגבי חיפה: הוא הרי צריך להגיע לתחנת הרכבת איכשהו לא? אם באוטובוס אז הוא יכול להמשיך למרכזית חוף הכרמל. אם ברכב פרטי אז יש מגרש חניה גדול צמוד למרכזית. זמן ההגעה בחיפה זהה בשני המיקרים. הכותב הינו נהג קבוע בקו 921 שמכיר (כמעט) כל מטר בציר ז'בוטינסקי וכביש 4.....
תודה על העזרה
 
חבר'ה -שכחתם את קו 970!

תודה על העזרה
חבר'ה -שכחתם את קו 970!
והוא הפיתרון האידאלי בשבילך - אוהד. הקו עובר באזורים נרחבים של חיפה (זיו, נו"ש, רוממה, חורב, פרויד - ואם אתה מתעקש על מרכזית, אז תוכל לעלות במרכז הקונגרסים הקרובה לחוף הכרמל), ומשם נוסע ישירות ל... צומת גהה. בלי החלפות מיותרות בתוך תל אביב (פקקי ז'בוטינסקי הם תענוג מפוקפק, הרבה הרבה יותר מעשרים דקות נסיעה בדרך כלל), ובלי נסיעות מאספות בכל חור על כביש 4. תדיקות הקו אינה גבוהה (אוטובוס יוצא כל שעה עד שלוש שעות), ולכן מומלץ להתעדכן בלו"ז המערכת המידע החדשה באתר אגד. כמו כן מובטחת לך חוויה אנתרופולגית מענינת (ראה מאמרו של אופיר כץ בעניין). נסיעה טובה (את תפילת הדרך תקבל בחינם מיתר הנוסעים), אוריינט.
 
נסעתי בו בשבוע שעבר (בחזרה מטקס

חבר'ה -שכחתם את קו 970!
והוא הפיתרון האידאלי בשבילך - אוהד. הקו עובר באזורים נרחבים של חיפה (זיו, נו"ש, רוממה, חורב, פרויד - ואם אתה מתעקש על מרכזית, אז תוכל לעלות במרכז הקונגרסים הקרובה לחוף הכרמל), ומשם נוסע ישירות ל... צומת גהה. בלי החלפות מיותרות בתוך תל אביב (פקקי ז'בוטינסקי הם תענוג מפוקפק, הרבה הרבה יותר מעשרים דקות נסיעה בדרך כלל), ובלי נסיעות מאספות בכל חור על כביש 4. תדיקות הקו אינה גבוהה (אוטובוס יוצא כל שעה עד שלוש שעות), ולכן מומלץ להתעדכן בלו"ז המערכת המידע החדשה באתר אגד. כמו כן מובטחת לך חוויה אנתרופולגית מענינת (ראה מאמרו של אופיר כץ בעניין). נסיעה טובה (את תפילת הדרך תקבל בחינם מיתר הנוסעים), אוריינט.
נסעתי בו בשבוע שעבר (בחזרה מטקס
תפוח הזהב) ולמען האמת הנסיעה הייתה מאוד מהנה, הנהג בכלל היה מבסוט שעלה מישהו שלא חרדי. שעה ועשר דקות ארכה הנסיעה ממכון מור ועד מרכז זיו בחיפה, כאשר מדובר בנסיעה שיוצאת מב"ב ב-23:20.
 

harhanegev

New member
רעיון נהדר,

נסעתי בו בשבוע שעבר (בחזרה מטקס
תפוח הזהב) ולמען האמת הנסיעה הייתה מאוד מהנה, הנהג בכלל היה מבסוט שעלה מישהו שלא חרדי. שעה ועשר דקות ארכה הנסיעה ממכון מור ועד מרכז זיו בחיפה, כאשר מדובר בנסיעה שיוצאת מב"ב ב-23:20.
רעיון נהדר,
ונחמד לשמוע על קיומו של הקו הזה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה