שרשור הכוונה ומודיעין 30/10

../images/Emo41.gifשרשור הכוונה ומודיעין 30/10../images/Emo41.gif

שרשור הכוונה ומודיעין 30/10

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו. בעת כתיבת שאלתכם - ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר. אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה. שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה. אין צורך להשתמש באייקון
- זה פשוט מיותר. הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי. הכוונות נפוצות ניתן למצוא באגף השאלות הנפוצות של הפורום - מומלץ לבדוק טרם כתיבת השאלה בפורום. הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה. נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום
 

Superdror

New member
מחנה עופר.

שרשור הכוונה ומודיעין 30/10

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו. בעת כתיבת שאלתכם - ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר. אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה. שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה. אין צורך להשתמש באייקון
- זה פשוט מיותר. הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי. הכוונות נפוצות ניתן למצוא באגף השאלות הנפוצות של הפורום - מומלץ לבדוק טרם כתיבת השאלה בפורום. הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה. נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום
מחנה עופר.
אני נדרש להגיע מחר למחנה עופר. נקודת המוצא שלי היא גבעתיים - איך הכי קל להגיע ובאיזה קווים עליי לעלות ? אני חייל, עלויות לא מעניינות אותי. זמנים - ען מעניינים אותי תודה מראש
 

matany

New member
מגבעתיים למחנה עופר

מחנה עופר.
אני נדרש להגיע מחר למחנה עופר. נקודת המוצא שלי היא גבעתיים - איך הכי קל להגיע ובאיזה קווים עליי לעלות ? אני חייל, עלויות לא מעניינות אותי. זמנים - ען מעניינים אותי תודה מראש
מגבעתיים למחנה עופר
אפשרות ראשונה : קו 400 לירושלים ומשם קו 371. שים לב! לפי אתר אגד רק הנסיעות של 7:00 ו10:00 מגיעות למחנה עופר. אפשרות שנייה סע לירושלים ומשם קח את קו 10 של מרגלית למודיעין, אני יודע שהוא עובר ליד המחנה, אבל אני לא יודע אם יש לו תחנה שם או לא... אפשרות שלישית סע לת"א - ארלוזורוב או ת"מ מה שנוח ומשם קווים 101/100 למודיעין ומשם קו 10 למחנה עופר (עם אותה הערה לגביו) בהצלחה
 

Image of me

New member
מגבעתיים לירושלים

מגבעתיים למחנה עופר
אפשרות ראשונה : קו 400 לירושלים ומשם קו 371. שים לב! לפי אתר אגד רק הנסיעות של 7:00 ו10:00 מגיעות למחנה עופר. אפשרות שנייה סע לירושלים ומשם קח את קו 10 של מרגלית למודיעין, אני יודע שהוא עובר ליד המחנה, אבל אני לא יודע אם יש לו תחנה שם או לא... אפשרות שלישית סע לת"א - ארלוזורוב או ת"מ מה שנוח ומשם קווים 101/100 למודיעין ומשם קו 10 למחנה עופר (עם אותה הערה לגביו) בהצלחה
מגבעתיים לירושלים
לא בטוח שקו 400 עדיף, זה תלוי מאיפה בגבעתיים. אולי עדיף לו לקחת אוטובוס לרכבת מרכז ומשם 480.
 

kwil

New member
כרטיס הלוך ושוב לקו 394

שרשור הכוונה ומודיעין 30/10

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו. בעת כתיבת שאלתכם - ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר. אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה. שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה. אין צורך להשתמש באייקון
- זה פשוט מיותר. הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי. הכוונות נפוצות ניתן למצוא באגף השאלות הנפוצות של הפורום - מומלץ לבדוק טרם כתיבת השאלה בפורום. הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה. נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום
כרטיס הלוך ושוב לקו 394
האם הוא מוגבל בזמן? האם אפשר לנצל את נסיעת ה"שוב" במועד אחר? וכמה עולה כיוון אחד? תודה!
 

raminec

New member
באופן לא ספציפי

כרטיס הלוך ושוב לקו 394
האם הוא מוגבל בזמן? האם אפשר לנצל את נסיעת ה"שוב" במועד אחר? וכמה עולה כיוון אחד? תודה!
באופן לא ספציפי
כרטיסי הלוך ושוב תקפים לחודש (או 30/31 יום) מיום הקניה שלהם. זה כתוב על הכרטיס עצמו. יכול להיות שיש הבדל מסויים בכרטיסים לאילת.
 

urilei

New member
לא ממש

באופן לא ספציפי
כרטיסי הלוך ושוב תקפים לחודש (או 30/31 יום) מיום הקניה שלהם. זה כתוב על הכרטיס עצמו. יכול להיות שיש הבדל מסויים בכרטיסים לאילת.
לא ממש
כרטיס הלוך ושוב הנקנה מהנהג תקף לחודש, והסיבה העיקרית לכך היא שהכרטיסים מודפסים על נייר טרמי שדוהה עם הזמן ואגד לא רוצה תלונות בנושא הכרטיסים מכובדים לרוב אם הם לא נמחקו גם מעבר לחודש אחד, ובכל מקרה ניתן לרכוש כרטיס הלוך ושוב בקופה המודפס על קטרון (בדומה לחופשי חודשי), שהוא עקרונית לא מוגבל בזמן כך שאם חודש לא מספיק צריך פשוט לטרוח להגיע לקופה מאויישת טרם הנסיעה
 

raminec

New member
צודק

לא ממש
כרטיס הלוך ושוב הנקנה מהנהג תקף לחודש, והסיבה העיקרית לכך היא שהכרטיסים מודפסים על נייר טרמי שדוהה עם הזמן ואגד לא רוצה תלונות בנושא הכרטיסים מכובדים לרוב אם הם לא נמחקו גם מעבר לחודש אחד, ובכל מקרה ניתן לרכוש כרטיס הלוך ושוב בקופה המודפס על קטרון (בדומה לחופשי חודשי), שהוא עקרונית לא מוגבל בזמן כך שאם חודש לא מספיק צריך פשוט לטרוח להגיע לקופה מאויישת טרם הנסיעה
צודק
פשוט רוב האנשים לא טורחים לקנות כרטיסים בקופה. למעט נסיעות לאילת וחזרה שאז הרבה פעמים מזמינים כרטיסים מראש.
 

אני.....

New member
שלום!

שרשור הכוונה ומודיעין 30/10

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו. בעת כתיבת שאלתכם - ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר. אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה. שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה. אין צורך להשתמש באייקון
- זה פשוט מיותר. הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי. הכוונות נפוצות ניתן למצוא באגף השאלות הנפוצות של הפורום - מומלץ לבדוק טרם כתיבת השאלה בפורום. הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה. נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום
שלום!
מהי הדרך הקצרה ביותר להגיע באוטובוס מאשדוד לפתח תקווה? תודה!
 

urilei

New member
יש שתי דרכים

שלום!
מהי הדרך הקצרה ביותר להגיע באוטובוס מאשדוד לפתח תקווה? תודה!
יש שתי דרכים
אחת קצרה בדרך ואולי קצת יותר זולה ואחת בזמן באופן עקרוני הקצרה בדרך היא קו 315 למחלף אלוף שדה ומשם 164 של אגד (לשים לב שזה לכיוון פ"ת) הדרך הקצרה יותר בזמן היא כנראה דרך תל אביב, שזה אומר קו 280 לרכבת מרכז (פועל עד שעות הבוקר המאוחרות למיטב ידיעתי) ומשם קווים לרוב חלקי פתח תקווה - תגיד לאן בדיוק ונדריך אותך טוב יותר לדעתי דרך תל אביב עדיף בהרבה, ומאוד לא מומלץ לעלות על הקו לתחנה המרכזית, כי זה אומר שאת מה ש-280 עושה ב-3 דקות על איילון הקו מתחנה מרכזית יעשה ברבע שעה במקרה הטוב בדרכים עירוניות. והתחנה המרכזית עצמה היא בכלל חוויה שמומלץ לוותר עליה.
 

shlo50

New member
מנווה עמל הרצליה לרח המסגר בתא

יש שתי דרכים
אחת קצרה בדרך ואולי קצת יותר זולה ואחת בזמן באופן עקרוני הקצרה בדרך היא קו 315 למחלף אלוף שדה ומשם 164 של אגד (לשים לב שזה לכיוון פ"ת) הדרך הקצרה יותר בזמן היא כנראה דרך תל אביב, שזה אומר קו 280 לרכבת מרכז (פועל עד שעות הבוקר המאוחרות למיטב ידיעתי) ומשם קווים לרוב חלקי פתח תקווה - תגיד לאן בדיוק ונדריך אותך טוב יותר לדעתי דרך תל אביב עדיף בהרבה, ומאוד לא מומלץ לעלות על הקו לתחנה המרכזית, כי זה אומר שאת מה ש-280 עושה ב-3 דקות על איילון הקו מתחנה מרכזית יעשה ברבע שעה במקרה הטוב בדרכים עירוניות. והתחנה המרכזית עצמה היא בכלל חוויה שמומלץ לוותר עליה.
מנווה עמל הרצליה לרח המסגר בתא
 

ה2

New member
מנוה עמל לתל אביב - בבוקר בין השעות

מנווה עמל הרצליה לרח המסגר בתא
מנוה עמל לתל אביב - בבוקר בין השעות
05.30 ו-06.40 יש 501 ו-502 שיוצאים מהשכונה ומגיעים לתל אביב ויש להם 2 תחנות ברחוב המסגר. בשעות אחרות יש לצאת מהשכונה או לתחנה המרכזית בהרצליה ומשם 501 או 502 (רצוי 502 - הוא המהיר יותר) או לצאת מהשכונה לדרך ירושלים ומשם לקחת את הקוים הנ"ל.
 

אני.....

New member
קו 280 לת"א

יש שתי דרכים
אחת קצרה בדרך ואולי קצת יותר זולה ואחת בזמן באופן עקרוני הקצרה בדרך היא קו 315 למחלף אלוף שדה ומשם 164 של אגד (לשים לב שזה לכיוון פ"ת) הדרך הקצרה יותר בזמן היא כנראה דרך תל אביב, שזה אומר קו 280 לרכבת מרכז (פועל עד שעות הבוקר המאוחרות למיטב ידיעתי) ומשם קווים לרוב חלקי פתח תקווה - תגיד לאן בדיוק ונדריך אותך טוב יותר לדעתי דרך תל אביב עדיף בהרבה, ומאוד לא מומלץ לעלות על הקו לתחנה המרכזית, כי זה אומר שאת מה ש-280 עושה ב-3 דקות על איילון הקו מתחנה מרכזית יעשה ברבע שעה במקרה הטוב בדרכים עירוניות. והתחנה המרכזית עצמה היא בכלל חוויה שמומלץ לוותר עליה.
קו 280 לת"א
זה מצויין. כי זה ישר מהבית. כשמגיעים לארלוזורוב, איזה קו יש לקחת לפתח תקווה ומאיפה? (אני צריכה לאיזור רחוב מבטחים משהו כזה..., איזור של כל מיני חברות גדולות). תודה!
 
לרחוב מבטחים

קו 280 לת"א
זה מצויין. כי זה ישר מהבית. כשמגיעים לארלוזורוב, איזה קו יש לקחת לפתח תקווה ומאיפה? (אני צריכה לאיזור רחוב מבטחים משהו כזה..., איזור של כל מיני חברות גדולות). תודה!
לרחוב מבטחים
זה אכן נמצא באזור של חברות גדולות, באזור התעשייה בקרית מטלון. יש לך 51 מדרך בגין (סמוך לאולמי רסיטל), או 82,166 מרחוב על פרשת דרכים (הרחוב בו שוכנת תחנת הרכבת. יש לחצות את הכביש). רדי ברחוב ז'בוטינסקי פינת הסיבים, תחנה שנייה או שלישית לאחר צומת גהה. יש לך הליכה של כחמש עד עשר דקות משם עד לרחוב מבטחים. חשוב להבהיר: אל תעלי על קווים 38 או 50. קווים אלה מגיעים מרכבת ארלוזרוב לפתח תקווה, אך אין להם תחנה בצומת הרצוי לך. נסיעה נעימה!
 

MT P

New member
מוניות העיר ראשון לציון

שרשור הכוונה ומודיעין 30/10

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו. בעת כתיבת שאלתכם - ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר. אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה. שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה. אין צורך להשתמש באייקון
- זה פשוט מיותר. הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי. הכוונות נפוצות ניתן למצוא באגף השאלות הנפוצות של הפורום - מומלץ לבדוק טרם כתיבת השאלה בפורום. הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה. נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום
מוניות העיר ראשון לציון
מישהו יודע איך אני מגיע הכי קרוב לרחוב פריימן 21 (אזור תעשייה ישן) בראשון לציון מרוטשילד 120 בערך, עם מוניות העיר (המיניבוסים הוורודים)?
 

Image of me

New member
יש מוניות שירות בקו 85

מוניות העיר ראשון לציון
מישהו יודע איך אני מגיע הכי קרוב לרחוב פריימן 21 (אזור תעשייה ישן) בראשון לציון מרוטשילד 120 בערך, עם מוניות העיר (המיניבוסים הוורודים)?
יש מוניות שירות בקו 85
אבל אני לא יודע אם המסלול שלהן זהה לקו 85 של אגד. למה שתרצה לנסוע דווקא במוניות שירות ולא באגד? בכל מקרה, קו 85 של אגד בטוח מגיע, אבל עדיף קו 5 משד' בן גוריון , כי הוא עושה את הדרך הרבה יותר מהר. קו 17 של אגד עושה את זה עוד יותר מהר, אבל הוא נוסע פעם בשעה. הוא עובר ברוטשילד יחד עם 85, וכך תוכל לחכות במקביל למונית שירות או ל-5 או 85 של אגד.
 

Image of me

New member
תיקון למשפט האחרון:

יש מוניות שירות בקו 85
אבל אני לא יודע אם המסלול שלהן זהה לקו 85 של אגד. למה שתרצה לנסוע דווקא במוניות שירות ולא באגד? בכל מקרה, קו 85 של אגד בטוח מגיע, אבל עדיף קו 5 משד' בן גוריון , כי הוא עושה את הדרך הרבה יותר מהר. קו 17 של אגד עושה את זה עוד יותר מהר, אבל הוא נוסע פעם בשעה. הוא עובר ברוטשילד יחד עם 85, וכך תוכל לחכות במקביל למונית שירות או ל-5 או 85 של אגד.
תיקון למשפט האחרון:
...וכך תוכל לחכות במקביל למונית שירות או ל-17 או 85 של אגד. (כפי שכתבתי קודם, 5 עובר בשד' בן גוריון ולא ברוטשילד)
 

MT P

New member
תודה רבה!

יש מוניות שירות בקו 85
אבל אני לא יודע אם המסלול שלהן זהה לקו 85 של אגד. למה שתרצה לנסוע דווקא במוניות שירות ולא באגד? בכל מקרה, קו 85 של אגד בטוח מגיע, אבל עדיף קו 5 משד' בן גוריון , כי הוא עושה את הדרך הרבה יותר מהר. קו 17 של אגד עושה את זה עוד יותר מהר, אבל הוא נוסע פעם בשעה. הוא עובר ברוטשילד יחד עם 85, וכך תוכל לחכות במקביל למונית שירות או ל-5 או 85 של אגד.
תודה רבה!
 
למעלה