שרשור הכוונה ומודיעין 26/10

מצב
הנושא נעול.
../images/Emo41.gifשרשור הכוונה ומודיעין 26/10../images/Emo41.gif

שרשור הכוונה ומודיעין 26/10

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו. בעת כתיבת שאלתכם - ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר. אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה. שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה. אין צורך להשתמש באייקון
- זה פשוט מיותר. הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי. הכוונות נפוצות ניתן למצוא באגף השאלות הנפוצות של הפורום - מומלץ לבדוק טרם כתיבת השאלה בפורום. הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה. נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום
 
נוסעת קבועה של ידיד שלי שואלת-

שרשור הכוונה ומודיעין 26/10

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו. בעת כתיבת שאלתכם - ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר. אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה. שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה. אין צורך להשתמש באייקון
- זה פשוט מיותר. הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי. הכוונות נפוצות ניתן למצוא באגף השאלות הנפוצות של הפורום - מומלץ לבדוק טרם כתיבת השאלה בפורום. הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה. נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום
נוסעת קבועה של ידיד שלי שואלת-
איך מגיעים מתל השומר לפתח תקווה ? בשעה 22:30 בערך. הוא שאל אותי, הוא חושב שאני מומחה, אבל ידִידַי מהפורום מומחים ממני. תודה.
 

matany

New member
מתה"ש לפתח תקווה בלילה

נוסעת קבועה של ידיד שלי שואלת-
איך מגיעים מתל השומר לפתח תקווה ? בשעה 22:30 בערך. הוא שאל אותי, הוא חושב שאני מומחה, אבל ידִידַי מהפורום מומחים ממני. תודה.
מתה"ש לפתח תקווה בלילה
בעקרון יש את קו 87 של קווים ישר לפ"ת אבל הנסיעה האחרונה שלו היא ב-20:00 בערב המאוחר יותר, זה קצת בעיתי וצריך שני אוטובוסים: קו 55 של קווים מחוץ לבית-החולים ולמחנה (ברחוב הראשי שם) לקריית אונו (רחוב לוי אשכול) משם קו 76 של קווים לפ"ת. בשעות כאלה מאוד כדאי לבדוק לו"ז מראש נסיעה טוהב
 
תודה.

מתה"ש לפתח תקווה בלילה
בעקרון יש את קו 87 של קווים ישר לפ"ת אבל הנסיעה האחרונה שלו היא ב-20:00 בערב המאוחר יותר, זה קצת בעיתי וצריך שני אוטובוסים: קו 55 של קווים מחוץ לבית-החולים ולמחנה (ברחוב הראשי שם) לקריית אונו (רחוב לוי אשכול) משם קו 76 של קווים לפ"ת. בשעות כאלה מאוד כדאי לבדוק לו"ז מראש נסיעה טוהב
תודה.
 

קובי00

New member
ירושלים-קיבוץ כיסופים במוצאי שבת.

שרשור הכוונה ומודיעין 26/10

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו. בעת כתיבת שאלתכם - ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר. אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה. שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה. אין צורך להשתמש באייקון
- זה פשוט מיותר. הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי. הכוונות נפוצות ניתן למצוא באגף השאלות הנפוצות של הפורום - מומלץ לבדוק טרם כתיבת השאלה בפורום. הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה. נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום
ירושלים-קיבוץ כיסופים במוצאי שבת.
ששבת יוצאת בסביבות 5 וחצי בערב.
 

mucool2

New member
נתחיל מהסוף....

ירושלים-קיבוץ כיסופים במוצאי שבת.
ששבת יוצאת בסביבות 5 וחצי בערב.
נתחיל מהסוף....
זה הולך להיות ארוך.... על-פי מערכת המידע החדשה של "אגד", לכיסופים אפשר להגיע במוצ"ש דרך מ"א אשכול, משם יוצא אוטובוס (קו 15א) רק ב-22:20 ואמור להגיע ב-22:56. אין אוטובוס ישיר מירושלים לאשכול במוצ"ש, ולכן יש אפשרות להגיע לשם רק עם החלפה לקו 379 איפשהו בדרך. קו 379 עצמו מגיע פעמיים - ב-21:01 וב-22:16. האפשרות השנייה קצת בעייתית, כי די באיחור של 4 דקות כדי לפספס את האוטובוס היחיד/אחרון לכיסופים. גם הראשונה לא הכי מוצלחת (זמן המתה ארוך וגם פחות אפשרויות להגיע מירושלים). בכל אופן, מירושלים יש כמה אפשרויות להתחבר ל-379, כשהמומלצות (לדעתי) הן קו 437 לצומת אשקלון (אפשרות אחת - יציאה ב-18:30, הגעה משוערת ב-19:49 ואז אפשר להספיק ל-379 המוקדם שאמור לעבור שם ב-20:31, אפשרות שנייה - יציאה ב-19:30, הגעה משוערת ב-20:49 והמתנה ל-379 המאוחר, 21:33). אפשרות נוספת היא לנסוע דרך אופקים (קו 494 שהוא קו מהדרין עם הפרדה בין גברים לנשים). שעת יציאה (משוערת) מהת"מ שתאפשר לך להגיע ל-379 המאוחר בלבד היא 19:34. תחנת המוצא של קו 494 היא במסוף הר חוצבים (נקרא גם "עתירות מדע"), ושעת היציאה משם היא 19:30. האפשרות האחרונה, גם כן ל-379 המאוחר בלבד, היא דרך צומת בני דרום (אשדוד) בקו 448 שיוצא ב-20:00 מירושלים (מגיע לצומת בערך ב-21:05, כש-379 אמור לעבור שם ב-21:15). בקיצור - הדרך היחידה להגיע בלי דאגות בלב היא לקחת את 437 של 18:30, להחליף ל-379 בצומת אשקלון למ"א אשכול ול-15א לכיסופים.
 

ה דרומי

New member
אם ישנה אפשרות להגיע קודם לתמח"ת

נתחיל מהסוף....
זה הולך להיות ארוך.... על-פי מערכת המידע החדשה של "אגד", לכיסופים אפשר להגיע במוצ"ש דרך מ"א אשכול, משם יוצא אוטובוס (קו 15א) רק ב-22:20 ואמור להגיע ב-22:56. אין אוטובוס ישיר מירושלים לאשכול במוצ"ש, ולכן יש אפשרות להגיע לשם רק עם החלפה לקו 379 איפשהו בדרך. קו 379 עצמו מגיע פעמיים - ב-21:01 וב-22:16. האפשרות השנייה קצת בעייתית, כי די באיחור של 4 דקות כדי לפספס את האוטובוס היחיד/אחרון לכיסופים. גם הראשונה לא הכי מוצלחת (זמן המתה ארוך וגם פחות אפשרויות להגיע מירושלים). בכל אופן, מירושלים יש כמה אפשרויות להתחבר ל-379, כשהמומלצות (לדעתי) הן קו 437 לצומת אשקלון (אפשרות אחת - יציאה ב-18:30, הגעה משוערת ב-19:49 ואז אפשר להספיק ל-379 המוקדם שאמור לעבור שם ב-20:31, אפשרות שנייה - יציאה ב-19:30, הגעה משוערת ב-20:49 והמתנה ל-379 המאוחר, 21:33). אפשרות נוספת היא לנסוע דרך אופקים (קו 494 שהוא קו מהדרין עם הפרדה בין גברים לנשים). שעת יציאה (משוערת) מהת"מ שתאפשר לך להגיע ל-379 המאוחר בלבד היא 19:34. תחנת המוצא של קו 494 היא במסוף הר חוצבים (נקרא גם "עתירות מדע"), ושעת היציאה משם היא 19:30. האפשרות האחרונה, גם כן ל-379 המאוחר בלבד, היא דרך צומת בני דרום (אשדוד) בקו 448 שיוצא ב-20:00 מירושלים (מגיע לצומת בערך ב-21:05, כש-379 אמור לעבור שם ב-21:15). בקיצור - הדרך היחידה להגיע בלי דאגות בלב היא לקחת את 437 של 18:30, להחליף ל-379 בצומת אשקלון למ"א אשכול ול-15א לכיסופים.
אם ישנה אפשרות להגיע קודם לתמח"ת
בתל אביב ואז לתפוס את 379 למועצה עדיף, {לא לרדת בצומת גמה ולתפוס טרמפ זה לא.}
 

oren*

New member
מרמת גן לחולון - מדיטק/קניון חולון

שרשור הכוונה ומודיעין 26/10

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו. בעת כתיבת שאלתכם - ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר. אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה. שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה. אין צורך להשתמש באייקון
- זה פשוט מיותר. הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי. הכוונות נפוצות ניתן למצוא באגף השאלות הנפוצות של הפורום - מומלץ לבדוק טרם כתיבת השאלה בפורום. הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה. נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום
מרמת גן לחולון - מדיטק/קניון חולון
מאזור צומת עלית, רכבת מרכז, ז'בוטינסקי, עזריאלי ו/או בשילוב שני אוטובוסים (תל-אביב > חולון > קניון חולון). המדיטק נמצא ברחוב גולדה מאיר 6, מול קניון חולון. במודיעין דן אמרו שיש רק את קו 3 שיוצא מהכרמלית, השאלה אם מישהו מכיר קווים אחרים במרחק הליכה (עד רבע שעה), אמור להיות אזור די מרכזי. לא משמעותי אם דן, אגד, מונית שירות או שילוב של כולם יחד. אני אמור להגיע לשם עד 19:30, אשמח גם לקבל הערכה כמה זמן מראש לצאת מהבית (כמובן עם מקדם ביטחון). תודה רבה
 

קובי לו

New member
אז אם כך מה הבעיה ?

מרמת גן לחולון - מדיטק/קניון חולון
מאזור צומת עלית, רכבת מרכז, ז'בוטינסקי, עזריאלי ו/או בשילוב שני אוטובוסים (תל-אביב > חולון > קניון חולון). המדיטק נמצא ברחוב גולדה מאיר 6, מול קניון חולון. במודיעין דן אמרו שיש רק את קו 3 שיוצא מהכרמלית, השאלה אם מישהו מכיר קווים אחרים במרחק הליכה (עד רבע שעה), אמור להיות אזור די מרכזי. לא משמעותי אם דן, אגד, מונית שירות או שילוב של כולם יחד. אני אמור להגיע לשם עד 19:30, אשמח גם לקבל הערכה כמה זמן מראש לצאת מהבית (כמובן עם מקדם ביטחון). תודה רבה
אז אם כך מה הבעיה ?
לקחת מהבורסה כל אחד מהקווים לכרמלית 61,62,72,82 ואולי עוד כמה קווים ומשם קו 3. אם ההגעה היא ממש ממש קריטית (אסור לאחר ולו בדקה אחת) אזי תקח את קו 3 של שעה 18:30 מהכרמלית. להגיע לשם עד 18:28 תהיה בתחנות הבורסה בשעה 18:00 לכל המאוחר. אבל, אם "מותר" (עם או בלי מרכאות) לאחר בהגעה לחולון, כלומר לא יקרה שום אסון אם תהיה ב-19:42 למשל, תוכל לקחת את קו 3 של שעה 19:00 מהכרמלית. אגב, יש סיכוי לא רע שהאוטובוס של שעה 19:00 יגיע עד 19:30. בקיצור, אם אני זוכר נכון ואתה גר לא רחוק מרמה בר"ג, לך ברגל לכוון תחנות הבורסה שכן לפחות 3 קווים שונים לכרמלית באים מרח' ארלוזורוב (הרחוב המתפתל מעלית לכופר הישוב). מרמה לבורסה זה לא יותר מ-10 דקות הליכה. בקיצור, יציאה ב-17:50 מהבית.
 

קובי לו

New member
גם קו 64 מגיע לכרמלית

אז אם כך מה הבעיה ?
לקחת מהבורסה כל אחד מהקווים לכרמלית 61,62,72,82 ואולי עוד כמה קווים ומשם קו 3. אם ההגעה היא ממש ממש קריטית (אסור לאחר ולו בדקה אחת) אזי תקח את קו 3 של שעה 18:30 מהכרמלית. להגיע לשם עד 18:28 תהיה בתחנות הבורסה בשעה 18:00 לכל המאוחר. אבל, אם "מותר" (עם או בלי מרכאות) לאחר בהגעה לחולון, כלומר לא יקרה שום אסון אם תהיה ב-19:42 למשל, תוכל לקחת את קו 3 של שעה 19:00 מהכרמלית. אגב, יש סיכוי לא רע שהאוטובוס של שעה 19:00 יגיע עד 19:30. בקיצור, אם אני זוכר נכון ואתה גר לא רחוק מרמה בר"ג, לך ברגל לכוון תחנות הבורסה שכן לפחות 3 קווים שונים לכרמלית באים מרח' ארלוזורוב (הרחוב המתפתל מעלית לכופר הישוב). מרמה לבורסה זה לא יותר מ-10 דקות הליכה. בקיצור, יציאה ב-17:50 מהבית.
גם קו 64 מגיע לכרמלית
 

oren*

New member
אין שום בעיה, הנחתי שיש

אז אם כך מה הבעיה ?
לקחת מהבורסה כל אחד מהקווים לכרמלית 61,62,72,82 ואולי עוד כמה קווים ומשם קו 3. אם ההגעה היא ממש ממש קריטית (אסור לאחר ולו בדקה אחת) אזי תקח את קו 3 של שעה 18:30 מהכרמלית. להגיע לשם עד 18:28 תהיה בתחנות הבורסה בשעה 18:00 לכל המאוחר. אבל, אם "מותר" (עם או בלי מרכאות) לאחר בהגעה לחולון, כלומר לא יקרה שום אסון אם תהיה ב-19:42 למשל, תוכל לקחת את קו 3 של שעה 19:00 מהכרמלית. אגב, יש סיכוי לא רע שהאוטובוס של שעה 19:00 יגיע עד 19:30. בקיצור, אם אני זוכר נכון ואתה גר לא רחוק מרמה בר"ג, לך ברגל לכוון תחנות הבורסה שכן לפחות 3 קווים שונים לכרמלית באים מרח' ארלוזורוב (הרחוב המתפתל מעלית לכופר הישוב). מרמה לבורסה זה לא יותר מ-10 דקות הליכה. בקיצור, יציאה ב-17:50 מהבית.
אין שום בעיה, הנחתי שיש
פתרונות "מרכזיים" יותר בין שתי ערים גדולות ו/או אפשרויות הכוללות נסיעה ישירה והליכה של כמה דקות. בינתיים מצאתי את קו 97 א' מארלוזרוב, פותר לי בעיה של כיוון אחד. תודה על התשובה
 

קובי לו

New member
שלוש שאלות

אין שום בעיה, הנחתי שיש
פתרונות "מרכזיים" יותר בין שתי ערים גדולות ו/או אפשרויות הכוללות נסיעה ישירה והליכה של כמה דקות. בינתיים מצאתי את קו 97 א' מארלוזרוב, פותר לי בעיה של כיוון אחד. תודה על התשובה
שלוש שאלות
לארלוזורוב אתה מתכוון ללכת ברגל? בכל זאת מעל 15 דקות הליכה. שאלה שניה, האם קו 97א' הוא תדיר ? שאלה שלישית האם המסלול שלו עד למדיטק סביר או שהוא עושה סובו גוש דן והקיפוה? כי קו 3 של דן מהכרמלית נוסע לשם במסלול הכי קצר וסביר שיכול להיות (ראיתי את רשימת התחנות ואני מכיר את הדרך הזו). אם קו 97א' עושה רונדלים מיותרים וגם לא הכי תדיר, אני במקומך הייתי הולך על האופציה שרשמתי. קונה חופשי יומי (אם אין לך חודשי חופשי) ועושה את המסלול. שני אוטובוסים לכל כוון ככה שאתה משלם בפועל רק על 55% מסך הכרטיסים אם היית עושה זאת בלי חופשי יומי. בדוק טוב את התשובות לשתי השאלות האחרונות שלי, ובמיוחד אם אתה הולך מביתך לארלוזורוב ברגל, אני חושב שבכל זאת שווה האופציה שלי (גם אם 97א' תדיר וגם אם הוא לא עושה רונדלים, אבל בטח ובטח אם כן).
 

oren*

New member
תודה רבה, שוכנעתי ../images/Emo98.gif

שלוש שאלות
לארלוזורוב אתה מתכוון ללכת ברגל? בכל זאת מעל 15 דקות הליכה. שאלה שניה, האם קו 97א' הוא תדיר ? שאלה שלישית האם המסלול שלו עד למדיטק סביר או שהוא עושה סובו גוש דן והקיפוה? כי קו 3 של דן מהכרמלית נוסע לשם במסלול הכי קצר וסביר שיכול להיות (ראיתי את רשימת התחנות ואני מכיר את הדרך הזו). אם קו 97א' עושה רונדלים מיותרים וגם לא הכי תדיר, אני במקומך הייתי הולך על האופציה שרשמתי. קונה חופשי יומי (אם אין לך חודשי חופשי) ועושה את המסלול. שני אוטובוסים לכל כוון ככה שאתה משלם בפועל רק על 55% מסך הכרטיסים אם היית עושה זאת בלי חופשי יומי. בדוק טוב את התשובות לשתי השאלות האחרונות שלי, ובמיוחד אם אתה הולך מביתך לארלוזורוב ברגל, אני חושב שבכל זאת שווה האופציה שלי (גם אם 97א' תדיר וגם אם הוא לא עושה רונדלים, אבל בטח ובטח אם כן).
תודה רבה, שוכנעתי
 

micam

New member
כמה זמן לוקח ל 143 להגיע לבר אילן?

שרשור הכוונה ומודיעין 26/10

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו. בעת כתיבת שאלתכם - ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר. אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה. שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה. אין צורך להשתמש באייקון
- זה פשוט מיותר. הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי. הכוונות נפוצות ניתן למצוא באגף השאלות הנפוצות של הפורום - מומלץ לבדוק טרם כתיבת השאלה בפורום. הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה. נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום
כמה זמן לוקח ל 143 להגיע לבר אילן?
שלום. באיזה שעה אני צריך לחכות בתחנה של בר אילן אם אני צריך את האוטובוס שיוצא מתל השומר בשעה שש וחצי? וכמה זמן בערך לוקח לו להגיע לאזור מבר אילן? תודה מראש (אגב. מישהו יודע איך יורדים שורה כשכותבים מהפלאפון?
 
מתה"ש לבר אילן לוקח לו כ-4 דקות

כמה זמן לוקח ל 143 להגיע לבר אילן?
שלום. באיזה שעה אני צריך לחכות בתחנה של בר אילן אם אני צריך את האוטובוס שיוצא מתל השומר בשעה שש וחצי? וכמה זמן בערך לוקח לו להגיע לאזור מבר אילן? תודה מראש (אגב. מישהו יודע איך יורדים שורה כשכותבים מהפלאפון?
מתה"ש לבר אילן לוקח לו כ-4 דקות
מבר אילן לאזור עוד כ-20 דקות, אולי מעט יותר.
 

micam

New member
תודה רבה ועוד שאלה.

מתה"ש לבר אילן לוקח לו כ-4 דקות
מבר אילן לאזור עוד כ-20 דקות, אולי מעט יותר.
תודה רבה ועוד שאלה.
קו 315 שיוצא מתל השומר ב 20:15, עובר או לא באוניברסיטת בר אילן? תודה אגב- מבר אילן לאזר ב 143 לקח פחות מ 10 דקות.
 
לא מכיר את הקו, אבל יש רשימת תחנות

תודה רבה ועוד שאלה.
קו 315 שיוצא מתל השומר ב 20:15, עובר או לא באוניברסיטת בר אילן? תודה אגב- מבר אילן לאזר ב 143 לקח פחות מ 10 דקות.
לא מכיר את הקו, אבל יש רשימת תחנות
באתר קונקס... יפה ל-143!
 

אומי5

New member
האתר של הרכבת לא עולה לי

שרשור הכוונה ומודיעין 26/10

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו. בעת כתיבת שאלתכם - ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר. אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה. שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה. אין צורך להשתמש באייקון
- זה פשוט מיותר. הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי. הכוונות נפוצות ניתן למצוא באגף השאלות הנפוצות של הפורום - מומלץ לבדוק טרם כתיבת השאלה בפורום. הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה. נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום
האתר של הרכבת לא עולה לי
האתר של הרכבת לא עולה לי אשמח אם תוכלו לעזור לי . אני צריך לדעת זמנים של רכבות מחר בבוקר ובצהריים מאשקלון לנתניה. תודה מראש אומי
 

matany

New member
אשקלון - נתניה מחר

האתר של הרכבת לא עולה לי
האתר של הרכבת לא עולה לי אשמח אם תוכלו לעזור לי . אני צריך לדעת זמנים של רכבות מחר בבוקר ובצהריים מאשקלון לנתניה. תודה מראש אומי
אשקלון - נתניה מחר
יציאה 8:20, הגעה 9:39 וככה כל שעה 9:20, 10:20, וכו האחרונה יוצאת ב-13:20 ומגיעה ב-14:39 ניסעה טובה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה