שרשור הכוונה ומודיעין 12/11

מצב
הנושא נעול.
../images/Emo41.gifשרשור הכוונה ומודיעין 12/11../images/Emo41.gif

שרשור הכוונה ומודיעין 12/11

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו. בעת כתיבת שאלתכם - ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר. אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה. שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה. אין צורך להשתמש באייקון
- זה פשוט מיותר. הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי. הכוונות נפוצות ניתן למצוא באגף השאלות הנפוצות של הפורום - מומלץ לבדוק טרם כתיבת השאלה בפורום. הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה. נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום
 

benda2109

New member
אשדוד-פ"ת

שרשור הכוונה ומודיעין 12/11

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו. בעת כתיבת שאלתכם - ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר. אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה. שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה. אין צורך להשתמש באייקון
- זה פשוט מיותר. הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי. הכוונות נפוצות ניתן למצוא באגף השאלות הנפוצות של הפורום - מומלץ לבדוק טרם כתיבת השאלה בפורום. הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה. נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום
אשדוד-פ"ת
אני רוצה להגיע בתחבורה ציבורית מת"מ באשדוד למכללת מגמות, דרך אם המושבות 94, קריית אריה, פ"ת אני צריך להיות במכללה ביום שני הקרוב ב17:30. אשמח לדעת איזה תחבורה אני צריך לקחת (אוטובוס/רכבת) וכמה תעלה לי הנסיעה? כמו כן, אם יש חזרה במסלול ההפוך מפ"ת לאשדוד ב20:30. תודה רבה
 

mister K

New member
קו 315 עד אלוף שדה ומשם 164 לפ"ת.

אשדוד-פ"ת
אני רוצה להגיע בתחבורה ציבורית מת"מ באשדוד למכללת מגמות, דרך אם המושבות 94, קריית אריה, פ"ת אני צריך להיות במכללה ביום שני הקרוב ב17:30. אשמח לדעת איזה תחבורה אני צריך לקחת (אוטובוס/רכבת) וכמה תעלה לי הנסיעה? כמו כן, אם יש חזרה במסלול ההפוך מפ"ת לאשדוד ב20:30. תודה רבה
קו 315 עד אלוף שדה ומשם 164 לפ"ת.
 

Image of me

New member
שים לב של-315 יש לו"ז מוגבל.

אשדוד-פ"ת
אני רוצה להגיע בתחבורה ציבורית מת"מ באשדוד למכללת מגמות, דרך אם המושבות 94, קריית אריה, פ"ת אני צריך להיות במכללה ביום שני הקרוב ב17:30. אשמח לדעת איזה תחבורה אני צריך לקחת (אוטובוס/רכבת) וכמה תעלה לי הנסיעה? כמו כן, אם יש חזרה במסלול ההפוך מפ"ת לאשדוד ב20:30. תודה רבה
שים לב של-315 יש לו"ז מוגבל.
בשאר השעות מומלץ לקחת 280/281 למסוף רכבת מרכז בת"א, ומשם אוטובוס לפתח תקווה. אפשרות נוספת: רכבת לפתח תקווה סגולה ומשם אוטובוס לתחנה המרכזית. כדי להגיע לדרך אם המושבות תצטרך לקחת אוטובוס פנימי של חברת קווים, לא יודע איזה קו.
 

Image of me

New member
אגב, המסלולים ולוחות הזמנים של

שים לב של-315 יש לו"ז מוגבל.
בשאר השעות מומלץ לקחת 280/281 למסוף רכבת מרכז בת"א, ומשם אוטובוס לפתח תקווה. אפשרות נוספת: רכבת לפתח תקווה סגולה ומשם אוטובוס לתחנה המרכזית. כדי להגיע לדרך אם המושבות תצטרך לקחת אוטובוס פנימי של חברת קווים, לא יודע איזה קו.
אגב, המסלולים ולוחות הזמנים של
הקווים העירוניים בפ"ת מופיעים ב-www.kavim-t.co.il
 
להגיע מאשדוד לצפת

שרשור הכוונה ומודיעין 12/11

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו. בעת כתיבת שאלתכם - ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר. אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה. שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה. אין צורך להשתמש באייקון
- זה פשוט מיותר. הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי. הכוונות נפוצות ניתן למצוא באגף השאלות הנפוצות של הפורום - מומלץ לבדוק טרם כתיבת השאלה בפורום. הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה. נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום
להגיע מאשדוד לצפת
שלום לכולם, מהי הדרך הכי נוחה (ומהירה) להגיע מאשדוד לצפת? כלומר אילו קווי אוטובוס? רכבת? תודה
 

mister K

New member
קו 984 הישיר מאשדוד לצפת.

להגיע מאשדוד לצפת
שלום לכולם, מהי הדרך הכי נוחה (ומהירה) להגיע מאשדוד לצפת? כלומר אילו קווי אוטובוס? רכבת? תודה
קו 984 הישיר מאשדוד לצפת.
הלו"ז באתר אגד. אם השעות של 984 לא נוחות לך, אפשר לנסוע באוטובוס/רכבת לת"א, מתל אביב רכבת לעכו ומשם קו 361 לצפת.
 

urilei

New member
אופציה תדירה יותר

קו 984 הישיר מאשדוד לצפת.
הלו"ז באתר אגד. אם השעות של 984 לא נוחות לך, אפשר לנסוע באוטובוס/רכבת לת"א, מתל אביב רכבת לעכו ומשם קו 361 לצפת.
אופציה תדירה יותר
דרך בני ברק. 350 לבני ברק ומשם 980
 

קובי לו

New member
בקשתי, וזה גובה ע"י רתם קפלן

אופציה תדירה יותר
דרך בני ברק. 350 לבני ברק ומשם 980
בקשתי, וזה גובה ע"י רתם קפלן
(ורותם קפלן הוא גם דעתן שבד"כ מתווכח, כלומר לא ישר מסכים עם כל דבר וכן הוא מומחה להרבה קווי אוטובוסים) לא להמליץ לאנשים להכנס סתם כך לבני ברק, אם בני ברק איננה היעד שלהם. העיר המגעילה (פיסית, העדר בניינים יפים, העדר ככרות ססגוניות, טיח אפור ומתקלף על מרבית הבתים) הזו היא פקק אחד ענק מצאת השבת ועד לשעה לפני כניסת השבת שלאחריה. כמו שרותם כתב פה פעם, לקח שעה להגיע מאולמי מודיעין (צד צפוני של ב"ב עם גבול ר"ג) לאזור מחלף תל השומר. אם אפשר, ובד"כ ועוד איך אפשר, נא להמנע לחלוטי חלוטין מהמלצה על מעבר דרך העיר הזו.
 

mister K

New member
קובי

בקשתי, וזה גובה ע"י רתם קפלן
(ורותם קפלן הוא גם דעתן שבד"כ מתווכח, כלומר לא ישר מסכים עם כל דבר וכן הוא מומחה להרבה קווי אוטובוסים) לא להמליץ לאנשים להכנס סתם כך לבני ברק, אם בני ברק איננה היעד שלהם. העיר המגעילה (פיסית, העדר בניינים יפים, העדר ככרות ססגוניות, טיח אפור ומתקלף על מרבית הבתים) הזו היא פקק אחד ענק מצאת השבת ועד לשעה לפני כניסת השבת שלאחריה. כמו שרותם כתב פה פעם, לקח שעה להגיע מאולמי מודיעין (צד צפוני של ב"ב עם גבול ר"ג) לאזור מחלף תל השומר. אם אפשר, ובד"כ ועוד איך אפשר, נא להמנע לחלוטי חלוטין מהמלצה על מעבר דרך העיר הזו.
קובי
האמת היא שבמקרה הזה זו דווקא יכולה להיות אופציה לא רעה (רק מכיוון שאין קו תדיר בין ת"א לצפת). אבל כדאי להיות מתואמים עם השעות של 980, לדעת בדיוק מאיפה בבני ברק הוא יוצא (אני עד היום לא יודע) ולקחת זמן ביטחון בגלל הפקקים בבני ברק.
 

urilei

New member
לא כאלה פקקים נוראיים...

בקשתי, וזה גובה ע"י רתם קפלן
(ורותם קפלן הוא גם דעתן שבד"כ מתווכח, כלומר לא ישר מסכים עם כל דבר וכן הוא מומחה להרבה קווי אוטובוסים) לא להמליץ לאנשים להכנס סתם כך לבני ברק, אם בני ברק איננה היעד שלהם. העיר המגעילה (פיסית, העדר בניינים יפים, העדר ככרות ססגוניות, טיח אפור ומתקלף על מרבית הבתים) הזו היא פקק אחד ענק מצאת השבת ועד לשעה לפני כניסת השבת שלאחריה. כמו שרותם כתב פה פעם, לקח שעה להגיע מאולמי מודיעין (צד צפוני של ב"ב עם גבול ר"ג) לאזור מחלף תל השומר. אם אפשר, ובד"כ ועוד איך אפשר, נא להמנע לחלוטי חלוטין מהמלצה על מעבר דרך העיר הזו.
לא כאלה פקקים נוראיים...
אני יודע שאתה גר לא רחוק משם, ואני גם יודע שיש לא מעט פקקים, אבל בהתחשב בשאלה, זו אחת האופציות היותר סבירות. זה לא שהמלצתי לפלוני להגיע מרחובות לנתניה דרך בני ברק (למרות שעקרונית זה אפשרי)
 

urilei

New member
בעצם קובי...

בקשתי, וזה גובה ע"י רתם קפלן
(ורותם קפלן הוא גם דעתן שבד"כ מתווכח, כלומר לא ישר מסכים עם כל דבר וכן הוא מומחה להרבה קווי אוטובוסים) לא להמליץ לאנשים להכנס סתם כך לבני ברק, אם בני ברק איננה היעד שלהם. העיר המגעילה (פיסית, העדר בניינים יפים, העדר ככרות ססגוניות, טיח אפור ומתקלף על מרבית הבתים) הזו היא פקק אחד ענק מצאת השבת ועד לשעה לפני כניסת השבת שלאחריה. כמו שרותם כתב פה פעם, לקח שעה להגיע מאולמי מודיעין (צד צפוני של ב"ב עם גבול ר"ג) לאזור מחלף תל השומר. אם אפשר, ובד"כ ועוד איך אפשר, נא להמנע לחלוטי חלוטין מהמלצה על מעבר דרך העיר הזו.
בעצם קובי...
הדיון הזה ממש מיותר עכשיו ראיתי שגם 984 נוסע דרך בני ברק... מן מיזוג של 350 + 980...
 

deja vu 23

New member
רעננה-רמת גן

שרשור הכוונה ומודיעין 12/11

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו. בעת כתיבת שאלתכם - ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר. אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה. שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה. אין צורך להשתמש באייקון
- זה פשוט מיותר. הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי. הכוונות נפוצות ניתן למצוא באגף השאלות הנפוצות של הפורום - מומלץ לבדוק טרם כתיבת השאלה בפורום. הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה. נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום
רעננה-רמת גן
היי איך מגיעים לרח' בן גוריון 11 ברמת גן מרעננה?
 
תלוי באיזה שעה אתה רוצה להגיע

רעננה-רמת גן
היי איך מגיעים לרח' בן גוריון 11 ברמת גן מרעננה?
תלוי באיזה שעה אתה רוצה להגיע
בשעות הבוקר משעה 6 עד שעה 9.15 יש לך את קו 504 שיוצא מבית לוינשטיין ונוסע לאורך אחוזה עד כביש גהה ואחר כך בגהה עד ז'בוטינסקי ולאורך ז'בוטינסקי לתל אביב ואתה יורד במכון מור. התדירות היא כל 20 דקות בערך אבל שים לב שזה רק בבוקר. בשאר שעות היום (וכמובן גם בבוקר משעה 5.30) אתה יכול לנסוע עם קו 47 של דן (התחנות בצד השני של אחוזה לכיוון הרצליה) ולרדת בהדר יוסף ושם להחליף לקו 40 שמביא אותך ממש עד בן גוריון.
 

Mr Slider

New member
שאלה .

שרשור הכוונה ומודיעין 12/11

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו. בעת כתיבת שאלתכם - ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר. אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה. שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה. אין צורך להשתמש באייקון
- זה פשוט מיותר. הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי. הכוונות נפוצות ניתן למצוא באגף השאלות הנפוצות של הפורום - מומלץ לבדוק טרם כתיבת השאלה בפורום. הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה. נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום
שאלה .
מירושלים ל-אצטדיון ברמת גן .. מומלץ באוטובוסים ולא דרך בני ברק
תודה .
 

Hadas B

New member
בני עטרות

480 לארלוזרוב
ומשם קווים 20, 40, 42 דן או 524, 525, 531 אגד עד האצטדיון.
בני עטרות
האם הדרך המהירה להגיע לבני עטרות(צומת) מאשקלון היא באוטובוס דרך תל אביב? לפי הבנתי מהרכבת,צריך להחליף בתל אביב ולחכות שעה. האם זה שווה? תודה, מראש
 

Hadas B

New member
בני עטרות

480 לארלוזרוב
ומשם קווים 20, 40, 42 דן או 524, 525, 531 אגד עד האצטדיון.
בני עטרות
האם הדרך המהירה להגיע לבני עטרות(צומת) מאשקלון היא באוטובוס דרך תל אביב? לפי הבנתי מהרכבת,צריך להחליף בתל אביב ולחכות שעה. האם זה שווה? תודה, מראש
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה