טוב...אז...אני... ../images/Emo9.gif
בת 29...
(לא טבעי..) חזרתי בתשובה,התחתנתי ,
חזרתי בתשוקה,התגרשתי..
ירושלמית בהווה....ובעבר...
הרקע הדתי שלי : מסובך/מורכב...
אני דתיה לייט, דתלפית,דתילוניהה...
אוהבת את אלוהים והוא אוהב אותי (עם כל הבאגים ..)
תחביביי הם מרובים : לרקוד לאהוב לקרוא לנגן לשמוע להקשיב לצחוק להצחיק ואנשים. זהו ..עד כאן.. אה..ושכחתי לומר.. ש....אני סטרייטית... אך חובבת את חוף הילטון וכל מה שמשתמע....... זהו...עד כאן... עכשיו הולכת לרקוד..... בייי