שמעו סיפור

ניקי ב

New member
../images/Emo41.gifשמעו סיפור

היינו ביום הולדת. איזה עוגה תכינו ליום הולדת לקטנים ? עוגת שוקולד רגילה, תמיד הצלחה אצל הילדים. באיזה שלב מתחיל השיר הידוע.....שלא מפספס שום יום הולדת
ומגיעה העוגה
, הגיעה עוגת מוס 3 שכבות, הייתי בטוחה שתיהיה עוד עוגה לילדים אבל לא הייתה שום עוגה אחרת. לא היו צלחות ולא מזלגות, לכן חילקו את הפרוסות במפיות לילדים. חלק גדול מהפרוסות נפלו על הרצפה, די קשה לילדים לאכול עוגת מוס בצורה הזאת. עוד דבר , העוגה הייתה אמורה להספיק בערך ל 40 איש, לא הספיקה. הייתם מכינים עוגת מוס ליום הולדת של ילדים קטנים ? הכוונה כעוגה יחידה, לא כעוגה נוספת. ניקי.
 
היי לך , אז אצלי זה ככה : אני ליום ההולדת

של ילדי מכינה שתי עוגות או שלוש . עוגה אחת היא תמיד עוגת שוקולד פשוטה ביותר או שאני אופה טורט רגילה ואז בעלי מכין עוגה יפה כמו למשל חתול , הכין פעם בית מתוק חתול במגפים , כדור פורח וכו כלומר עוגה לילדים או כמו שאמרתי שוקלד פשוטה עם מעט סוכריות. בנוסף מכינה עוגת רולדה לגדולים ,או עוגת גלידה ,או טורט שפותחים באמצע עם קרם , נפוליאון לא חסר . בחיים לא יצא שהכנתי עוגה אחת ובטח צריך שיהיה נוח לכולם , חבל שלא היה צלחות ומזלגות כנראה נגמר ונתקעו בלי .
 
כן ניקי תודה מוכשר מאוד ולדעתי גם מבוזבז

יש לו ידי זהב . בנה מיטה מהממת לילד וזה לא המקצוע שלו פשוט יש לו את זה ועכשיו בונה ארון ואחר כך שולחן כתיבה . בפורים הוא המאפר פשוט אלוף, ו
 
ניקי תודה איזה מתוקה את../images/Emo24.gif ונשיקה ולמה

אין לי אייקון של נשיקה????
 

תיתונת

New member
זה משגע אותי כשאני שומעת כאלה סיפורים

כנראה האמא היא מאלו שאוהבות להשוויץ והנוחות לא חשובה לה. זה מזכיר לי את אלו שהולכות על עקב שפיץ דק דק כאילו עוד רגע הן עומדות ליפול ולשבור את הרגל, אבל העיקר שהן יראו גבוהות ומליון דולר. כאילו מה?! יום הולדת של ילדים ואין עוגת שוקולד?! אפילו אלו שחיות בהיסטריה רק על אוכל בריאות מכינות עוג על בסיס תמרים או משהו דומה אבל שיהיה נוח ומתאים לילדים..
 
אם זה לילדים מה פתאום הייתי מכינה למבוגרים

עוגת מוס, ואם זה ל40 ילד הייתי מכינה עוד שתי עוגות שוקולד עם סוכריות או משהו שהם אוהבים, בוודאי לא כמו שאת מתארת. פדיחה מה אני אגיד לך................ אצלי עשיתי 4 עוגות ל 70 איש בערך, וגם גביעי גלידה עם עוגה.
 

Y A E L I 37

New member
מה אומר לך: אטימות מוחלטת.

אני מכינה עוגה כושית גדולה ועוגה גדולה למבוגרים וליד קרואסונים רוגלך גביניות עוגיות. אם כבר אז כבר...... צודקת. יעלילייט
 

ניקי ב

New member
גם לי זה נראה מאוד מוזר

לא אמרתי כלום כי זה לא ענייני. אבל חבל.. כמה זמן לוקח להכין עוגה שוקולד.... ניקי.
 

ניקי ב

New member
אני לא מתערבת איפה שלא צריך../images/Emo8.gif

את חמודה בעצמך ניקי.
 

12רוניתי

New member
יום אחד שלחו לי לכתה

עוגת שוקולד קטנה- אותה הייתי צריכה לחלק ל- 40 תלמידים!! ממש לפיסות קטנות.
 

ניקי ב

New member
אוי זה מבאס.

זה מעלה זכרונות מימי הולדת אחרים, שהאמא מחלקת עוגה בקמצנות כי פשוט אין מספיק לכולם. ניקי.
 

kalah

New member
אתן מזכירות לי,

שפעם בגן של בני, אבא של שבת היה צריך להביא חב' עוגיות או ביסקויט (או כמובן עוגה, לא משנה) לחלק כשהילדים הולכים הביתה. ואמא טיפשה אחת, שלא ברור מה עבר לה בראש שלחה לגן של 32 ילדים חבילת ערגליות קטנה. הילדים פשוט בכו כי הם ראו את האחרונה ניתנת לילד וזה שכבר עמד אחריו פשוט נשאר עם היד מושטת-ריקה. לגבי העוגה- אני אעדיף שיחלקו בקמצנות ולא שלחלק יחסר אבל כל העניין הוא בחשיבה מראש- לדעת שאם יש לך הרבה מוזמנים אז צריך גם להכין מינימום כלשהו של עוגות ושוקולד פשוטה זה משהו שאפילו לא צריך לציין..מובן מאליו.
 
למעלה