שלום

liubi

New member
../images/Emo41.gif שלום ../images/Emo41.gif

בזמן האחרון אני נמצאת בתקופה לא משהו...הרבה חוסר ודאות,דברים לא זורמים ובכלל ההרגשה לא טובה! חברה שלי הציע לי ללכת לקוראת בקלפים שאולי תבהיר טיפה את המצב ותככון אותי לדרך הנכונה..אתמול שמעתי גם על קוראת אחרת ואני עכשיו מתלבטת בין השתיים. עשיתי פריסת השוואה למי עדיף ללכת ויכולה לכוון אותי בדרך הטובה ביותר? השאלה שנשאלה: למי כדאי ללכת לX או ל-Y? אופציה ראשונה: - יום הדין - חמש המטבעות - מלך המטבעות אופציה שניה: - אביר המטות - אס הגביעים - שני הגביעים עיצה - המוות אשמח לשמוע מה דעתכן....למי עדיף ללכת? או שמה אף אחת מאלה ואולי בכלל לוותר על הרעיון?
 

צ ל י ל 8

New member
אז ככה

האופציה הראשונה ממש לא טובה-רצוי לרדת מהעניין. היא עולה יחסית יקר והיא לא תתן לך תשובות ברורות. עם השניה יהיה לך קליק ואת תאהבי אותה אישית. לגבי מקצועיותה-לא ניתן לדעת על פי הפריסה. את תהני לשבת איתה. העיצה היא - למצוא מישהי אחרת
 
סליחה על התפרצות אבל המלצה שלי ../images/Emo140.gif

liubi שלום, אני מצטערת שאני נכנסת לכם בשיחה אבל קראתי שאת עדיין מחפשת קוראת בקלפים אז רציתי להמליץ על: בת גלים, צליל, רשף כשף ואורלי רונה. יש לך כאן מפרשות ניפלאות שעושות עבודה נהדרת אני אומנם לא נעזרתי בכולן אבל על בת גלים אני יכולה להעיד היא עזרה לי בבעיה בצורה רגישה מאוד ובכלל מפירושים שאני קוראת כאן כולן עושות עבודה ניפלאה ומקבלות המון פידבקים. אם את סומכת עליהן שגידו לך אם ללכת למפרשת זו או אחרת אני חושבת שאת יכולה גם לסמוך עליהן בפגישה. בכל מקרה זו החלטה שלך אני מאחלת לך שיהיה לך רק טוב ותמצאי את התשובות שאת מחפשת. שבוע טוב.
 
למעלה