שלום לכל באי הפורום

eyalsol

New member
../images/Emo41.gif שלום לכל באי הפורום ../images/Emo41.gif

בזמן האחרון מתעוררות הרבה שאלות בנושא תחזוקת החיפושיות שלנו. אנשים שרכשו ספר על תחזוקת החיפושית ויש להם ידיים לעבודה, עובדים בבית, אנשים שאין להם ספר כזה (מסתבר) נעזרים בחברי הפורום בשאלות ותשובות. ושלאלה הנשאלת ברגע זה: האם יש מצב לנסות ולארגן יחד עם המומחים בפורום (כל אחד והידע שלו) שיעורים והרצעות על כל הנושאים שעולים כאן? יכול להיות מאד נחמד לעשות את זה ביבי שישי במפגשים שלנו ברחבה של איזור הקניון ברמת גן, אולי אפילו לעבור לשדרת העצים (מפני השמש). נא, עלו הצעות ושרשרו בהמשך המשך ערב טוב לכולם אייל נ.ב - יוסי, לטיפולך.
 

Joe Bugin

New member
אני בעד, ובגלל שרצו פה בזמן האחרון

הרבה שאלות קרבורטור אני מציע שנתחיל עם שיפוץ קרבורטור כבר מיום שישי הקרוב אז... יש משהו שמעוניין שלשפץ את הקרב' שלו שמוכן להביא אותו להדגמה + כמובן סט שיפוץ חדש וחומר ניקוי? אני מיד מתקשר לבני לשאול אותו אם מאגר המידע שלו פנוי לזה ביום שישי. ואם המאגר פנוי ויש מתנדב כל שנותר לעשות זה לקבוע שעה ולהיות שם (עם מצלמות) מחכה לתגובות. יוסי
 
וואלה אייל שיחקת אותה עם הרעיון!

בעזרת השם בלי נדר הבן הראשון שלי אני אקרא לו קרבורטור על שם הרעיון הזה!!! :) סתם... וואלה אני בקטע של להעביר קצת ידע בן החבר'ה במפגשים רק בתנאי שלא יהיו מבחנים ושיעוריי בית!!
 

Murik

New member
אחלה רעיון.יש לי עוד הצעה

מה לגבי קורס מזורז לכילוף בננות בהנחייתו כמובן של איש הבננות וכזה כמדומני יש רק אחד.
 

Dror BANANA

New member
../images/Emo94.gif ניקוי וקילוף ....

אחלה רעיון כל הכבוד לגבי ולימוד תאורתי ומעשי עבור הקרבורטור הרבה שאלות בנ
ה אני מציע שנתחיל עם שיפוץ הבנ
ה כבר מיום שישי הקרוב אז... יש משהו שמעוניין לנקות את הבנ
ה שלו שמוכן להביא אותו להדגמה + כמובן סט אשכול חדש וחומר ניקוי? אני מיד מתקשר לבני לשאול אותו אם מאגר המידע שלו פנוי לזה ביום שישי. ואם המאגר פנוי ויש מתנדב כל שנותר לעשות זה לקבוע שעה ולהיות שם (עם מצלמות) מחכה לתגובות. דרור
 

Dror BANANA

New member
../images/Emo94.gif היי Joe Bugin ו

היי בוקר טוב אחי ... אני יגיעה עם קרבורטור חיצוני
 

PetER1302

New member
חברה אפשר לנקות את הקרבורטור לבדדדד

לומדים מטעויותתתתתתת בהצלחה פיט
 

Dror BANANA

New member
../images/Emo94.gif היי פיטר ...

פיטר בוקר טוב אחי אנחנו יודעים לנקות לבד את הקרבורטור אנחנו גם יודעים לנקות את הרכב לבד עם דלי ומים אבל אנחנו לא רוצים לנקות את הקרבורטור כמו שאנחנו מנקים את הרכב שלנו עם דלי ומים אנחנו רוצים לנקות בצורה מקצועית וגם ללמוד ולהשכיל מניקוי כל חלק שבקרבורטור מהמקצוענים שבמועדון .
 
למעלה