שלום לכולם

תפוווווווזזזזז../images/Emo43.gif

מה יהיה עם הבאגים ההזויים שלכם?? כל פעם שאנחנו עולים לשידור אורח אצל מישהו אחר החדר שלנו נפתח ובדכ בלי שידור... הפעם לא רק שהוא נפתח כשאנחנו בכלל לא שם, הוא נפתח עם שידור חוזר מאחד השידורים שלנו ועוד עובר את השידור שאנחנו באמת נמצאים בו... חוץ מזה, בשידורים האחרונים שלנו אנשים ראו את השידור עד קטע מסויים ופתאום ראו את אותו שידור מהתחלה בשידור חוזר שוב ושוב ושוב....... מה נהיה????
מוזר.............. חח
 
לפי דעתי...

אם השידור שלכם בחדר הוא לא של שמישהו פתח ושם הקלטות שלכם אלה זה תקלה בתפוז אפשר לתבוע את תפוז עצמו כי מה פתאום לתפוז יש הקלטות שלכם מלפני כמה חודשים זו עבירה על החוק יתכן ותפוז מקליט את כל השידורים שמשודרים אצלו במבוגרים?! זו עבירה חמורה על החוק.. לפי דעתי תעשו משהו!
 
אני אומר שאתם סתם בוגדניים

תראו יש לי חבר ואני לא מעיזה להתפשט, אהבה אמיתית ולא בגידות , לימדו והשכילו
 

shy6

New member
למה תפוז מחביאים את הבלוג מבוגרים?

לקח לי שעה למצוא אותו ולפי כמות הצופים כעת(החדר במקום הראשון עם 178 צופים) לא הרבה מצאו. וצופים חדשים בטח שלא יבואו... חבל.
 

bumpygirl

New member
והרי המכתב המלא שנשלח לתפוז

לתפוז שלום, לא נעים לי להודות אבל כן- אני מכור לבלוג המבוגרים. מידי יום אני מחכה שתגיעה שעת עשר המיוחלת ובה אוכל להכנס ולצפות בבנות מתערטלות- כן כן יש לי חיבה לכך. אולם כאשר נהגתי כמנהגי בקודש ונכנסתי היום לבלוג המבוגרים נדהמתי לגלות שהחביאו אותו! לקח לי שעה למצוא אותו ובכך נגזל ממני זמן אבוד של צפייה בבנות ערומות. אבקש לשנות את המצב ובכך לתקן את עוגמת הנפש שנגרמה לי, בברכה פלוני אלמוני- מכור.
 

adir1238

New member
איפפה??

משהו יכול להגיד לי איפה זה?? אני לא מוצצצא
 

soofgania

New member
ואם כולם יקליטו את עצמם

אז נראה דף מלא הקלטות?וואלה עדיין לא מובן לי העניין האמת שעוד לא יצא לי להכנס לבלוג הרגיל
 
לכנס מהר אין זמן מהר מהר חח

אממ אז ככה אני בכללל פה באמצע משהו גסי החוצפן הזה שעה חופר לי להכנס לבלוג לראות העיצוב החדש נכנסתי ואמאלה מזהההה הצילו תפוז מה נסגר אתכם העיצוב אמור להביא גולשים לא להפחיד אותם חחחח למה הכל שחור וחוצפה מזה למה המבוגרים למטהההה רשום בכזה פיצי שהיתי צריכה להביא המשקפיים של הסבתא כדי למצוא חחחחח אולי קצת מגיע לכם מזל טוף לעיצוב החדש אבל בעע אמאלה רק התעוררתי לראות דבר כזה אתם משוגעים וגסי אתה גם משהו יחד איתם להפחיד אותי ככה עם השחור הזההההההההההההה חחחחח יש לי לב חלש עכשיו יהיו לי סיוטים חחחחח בכל מקרה בקצב הזה ניראה לי שהרבה יפרשו לכם מהבלוג תבינו אנשים לא אוהבת סיבוכים ובמיוחד לא הסוטים בבלוג וכולם פה ככה אין אחד כזה שלא אם בחורה תדע איך להפיל גבר אז כל אחד נופל ברשתה וחבל אבל בעצם עכשיו כשאני חושבת על זה בחי גאון מי שהמציא העיצוב יאאא הבנתי למה הכל בשחור כי צוות תפוז הבינו שזה מה מגיע לכם הגולשים מרוב שמאוננים כל היום הלב נהיה שחור חחחחחחחחחח ייאלה היתי פה ובי בי:)לא להתלהב לא חזרתי לא לא לא ממש לא פשוט בגלל גסי וזה אתר חדש ואני גולשת שרובכם אצלי בתוך התחתונים עמוק אז היתי חייבת לרשום לכם משהו ולא לשגע אותי במסרים ושוב לא לא חזרתי ..
 
../images/Emo140.gifתפוז אני בעד השינוי שערכתם.

זה רק פקטור של זמן וכולם יוכלו להווכח בעדיפות התוכנה החדשה. ככה זה המין האנושי,סתגלנות לשינויים היא בעוכרנו. קצת סבלנות וטיפה open minded הכל יסתדר.
 

XpecT

New member
איך לעזעזל מקליטים שידורים?!

בואנה אני מסתבך שם כמו מטורף! איך מקליטים שידורים?!..
 

dani181

New member
תפוז גאונים!

סוף סוף הבלוג הרגיל כל כך חרא ולא כיף יותר להיות בו ועכשיו תפוז מכריחים את כולנו להיגמל :) אני בעד להתמכר לתפוז מהשעות עשר בלילה בלבד!
 
למעלה