שלום אני חדשה בפורום

karenmjj

New member
../images/Emo41.gifשלום אני חדשה בפורום

שלום לכולם אני חדשה בפורום. קוראים לי קרן ואני בת 22 אני מעריצה של מייקל מגיל 5 אני יהודיה שגרה בלוס אנג´לס אני ישמח אם תצרו אית קשר תודה GOD BLESS YOU KEEP MICHAELING Karenmjj
 

dance of life

New member
ברוכה הבאה :)

נקווה שתוסיפי לפורום הזה טיפה שכל והגיגים חכמים לשם שינוי :) אם את צריכה משהו ג´וליה לשירותך :) [email protected] :)
 

ilovem

New member
היי! הגיגי אינם חכמים לדעתך?! ../images/Emo2.gif

וג´וליה נחמדה כתמיד (צחוקים איתי!) מ´מצב קרן? הכל טוב? welcome לפורום!
 

g a g a

New member
ברוכה הבאה! ../images/Emo24.gif../images/Emo140.gif../images/Emo20.gif

ממתי את גרה בלוס אג´לס? תהני לך בפורום!!! ~איריס~
 

pulpula

New member
קארן...

יש לך MSN, ICQ , AIM? אם כן ... תעני לי בהודעה אישית או כאן מה ומו אני אוצה לשאול אותך משהו, אוקיי?
 

ilovem

New member
ד"א-../images/Emo70.gif../images/Emo41.gif חתימה חדשה../images/Emo70.gif../images/Emo41.gif../images/Emo13.gif

 

ilovem

New member
את חושבת שהכל בצחוק

אבל זה לא, יש בתוכי לב פועם, לב שנעלב, לב שלוקח (לקחת ללב).....והכל אני אוגרת וזוכרת!!!! naaaaaaaaaaaaaa!
 

karenmjj

New member
תודה לכולכם

אני מתגעגעת לארץ נורא אני נולדתי בארצות הברית ובגיל אני 10 וכל המשפחה שלי חזרנו לארץ ואז משהו קרה לאחד מבני מישפחתי בלוס אנג´לס אז חזרנו לגור שם. מייקל הוא האדם הכי מתוק שפגשתי בעולם. I Love You Mike For Always And Forever God Bless You All Keep Michaeling Love
 

rinatgor

New member
ברוכה הבאה לפורום הכי שרוט בתפוז!!

תיהני בפורום,אני בטוחה שתהני בפורום,כי הוא הכי כייפי ומגניב שיש. לי קוראים רינת,איזה כיף לך הייתי רוצה גם לגור בלוס אנג´לס....
ברוכה הבאה
 

comback

New member
ברוכה הבאה ../images/Emo24.gif

בטח כיף לגור באותה העיר עם מייקל ועוד לפגוש אותו...
 
../images/Emo98.gifפגשת אותו פעם??

היי קארן! ברוכה הבאה לבית משוגעים שהוא הפורום הזה אם יש לך איי סי קיו או אמ אס אן בבקשה לשלוח לי :)) אם איי פעם פגשת אותו תיחנקי! אם לא אז בסדר... סתאאאם :) צרי קשר :) מיכל בת 21 אוטוטו! במאי... חחח Michael jackson the king of music and of my heart
 
למעלה