שירשור תגובות לפרק השני

../images/Emo41.gifשירשור תגובות לפרק השני../images/Emo70.gif../images/Emo41.gif

פרק שולתתתתתתתתתתתתת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 רונה קצת מפונקת, מאיה הרבה מפונקת, סמדר שולתתת, ואלכס טיפש... הו, טוב שחזרת אלינו לחיי האהבה...
 

pompii

New member
סמדר איכס

אישה רעה,שטן,נחש,מפלצת,טוב לדעת לאן היא מגיעה בסוף...
 

עדי18

New member
איך צחקתי מרונה!!!

בכלל עדיין מוזר לי לראות את הפרקים האלה........ איזה מוזר זה היה שמאיה דיברה כזה באנגלית...עם מי היא דברה בכלל? יש למישהו מושג? חבר שלה מניו יורק או משהו כזה?
 

שחררר

New member
בספר "לחיי האהבה" כתוב ש...

היא מדברת עם חברה שלה. וואי איך חיכיתי לשמוע אותה מדברת באנגלית. אתם יודעים שבמציאות היא חצי אמריקאית? את ה10 פרקים הראשונים עוד לא ראיתי אז זאת הפעם הראשונה ששמעתי אותה.....מישהו יודע אם היא תדבר עוד פעם באנגלית מתישהוא?
 
תגובתי:

חבל שגידי לא היה קודם כל... חשבתי שאמור להיות היום ת´קטע שהוא עם כלנית והם מתמזמזים על הספה.. זה בטח מחר. סמדר מכשפה ערפדית אבל מצחיקה! ומאיה מגעילה עם מה שהיא עושה לרוחמה המסכנה אבל זה די מצחיק... ודורון מעצבן עם הפוני הזה שלו! אלי ערס חמוד איך הוא יורד על רפי! חחחח אתי כזאת עכברה! אני זוכרת את הפרק הזה זה היה הפרק הראשון שראיתי ואני זוכרת ממש את הקטע שבסוף שאלי בא למפגש מיכאל ואתי ורונה שם והיא מסתתרת חחחחח.. אבל אני לא ממש זוכרת מה קרה אחרי.. והכתוביות האלה די מעצבנות אבל ככה אפשר להבין בדיוק מה הם אומרים..
 
למעלה