שירשור מפגש

Sim§ MaN

New member
יאאא היה כ"כ כייף. :) ../images/Emo60.gif

סיפרתי בקצר בבלוג, נו אני עצלן. 232382
 

L O V E M C R

New member
../images/Emo207.gif ...

היי..! אני טל הייתי במפגש זאתי עם החולצה הצהובה...! היה ממש שווה וכיף!!!! ויש לי שאלה... אתם תעלו מתי שהוא את הוידאו אחרי עריכה והכל...?
 

MCRRuLeS

New member
אממ..

ברוכה הבאה בת דודה שלי..חחח.. כן באמת היה מאגניבב=]] כשיבוא לכם תעלו ת'וידיאו אחרי העריכה..
 

L O V E M C R

New member
../images/Emo6.gif (התוודות קטנה....)

רציתי להגיד לכם לכולם!!!! שאתם מזה מגניבים!!!!!!!!! ושהתמונות יצאו ממש מגניבות ויפות!! (ואני מקווה שגם הקליפ יצא ככה....) MY CHEMICAL ROMANCE RULES!!!!!!!
 

MogiGucci

New member
אתם לא יודעים את מי אני

וזיווש כפרעליה ופוסי לוסי (סורי בובי הייתי חייבת חחחחח דונ'ט הייט) ראינו בקניון כשקנינו ת'וואנס.... את יוגב אורבך!!!! כעעע זה הבן דוד של השחיין השווה אייתן אורבך.. איזה חמוד הוא היה הוא עובד שם בדיקיס.. אפילו צילמנו אותו אבל התמונות במצלמה של זיו אז אני מקווה שהיא תיכנס בקרוב!!:) וד"א היה מפגש מעולההההה כל כך כיף!!
 

Sim§ MaN

New member
אני ראיתי את ג'ודי ניר מוזיס..

הזאת בעזריאלי.
~מתרגש בכאילו~
 

yaelrs

New member
היה ממממממממממממש כיף D:../images/Emo192.gif

תעלו עוד תמונות :p
 

J u s t M a y a

New member
תעלו סיכומי מפגש, אנשים!

(אתם כאלה זנזוני תמונות, בחיי
;;) בכל אופן, הסיכום שלי: קודם כל, היה ממשממשממש כיף!!11#%#%$#^& ו.ו. אנשים מהצפון, הייתם חסרים. ;[[ אר, אז ככה. אז, הממ, בסביבות 12:30 ככה הגענו לקניון הפריקים, ו.. אמ.. פגשנו אנשים! ~טדאםטדאם~ ו..ו.. אתם מגניבים נוראנורא והכל. רוזי, סליחה שאנסתי אותך בובה. X:;; קרנננננננננננ!!!11 כפרעליך. ואלמוג את כזאת מושלמת. DD; (יה בייבי) אה, אר, כן. ואז מסתבר שצילמתם משהו בלעדינו ו..זה היה מעליב. יהההה. אפילו שלא ידעתי מה זה היה.
X: (לוסי אמרה שרואים לי את הכוס. X: זה היה מעליב, מתוקה.) ו, אר, אאל"ט הלכנו לחנות עם התחתונים המגניבים כדי לצלם את הסצינה עם זיו, ו.. תחתונים עם דברים צמריריים זה כזה מגניב! וזיו הכוסית קנתה חולצה פריקית שכזאת עם גולגולות, יה. (יש לי זיכרון טוב, מה S:) ו..זהו. אעאעהההה כן! נראה לי שאחר כך הלכנו לטאוור רקורדס וצילמנו את הסצינה ואני הייתי אמורה ל..ל..ללכת!
$: והיה מגניב. אה, ואחרי זה השומר המגעיל ביקש שלא נצלם. כאילו-תסלק-את-הפריקיות-עם-החולצת-סליפנוט-והגרביוני-רשת-שנדבקו-לשם, מה פקאצות תמימות כמונו אשמות? ואז היו כלמיני סצינות מגניבות כמו ההיא שישי לבש חצאית מכוערת וההיא שרוזי הייתה צריכה לשטוף דם. איכככככ רוזי יש לך ריח של קטשופ מהידיים.
^_________________^ ואזאז עלינו לגג וצילמנו את הסצינה שאני ולי אמורות להיות פוסטמות. אל תדאגו, לא היינו צריכות להעמיד פנים ממש חזק בשביל זה DD; ו.. קרן, בתזונה! דחפת לי אצבע לעין! כפרותעלייך
. ואז כולם התפזרו כדי לאכול, והיה ריח מגעילמגעילמגעיל של סיגריות, ויש לי מסר שסיגריות זה מוות, אבל אני אשמור אותו לאחרכך כי זה לא הזמן להיות חינוכיים. יההההההה.
ואז כלמיני אנשים הלכו לקנות סושי, וזה מגעיל בטירוף. אז הלכנו לשבת עם לוסי ושלי והחבר ה666 שלה והיה מגניבבבב. יה. S: ואז, אמ, הלכנו עם יעלי כפרותעליה לצלם את הדברים האלה שאומרים למיי כמיקל. שיו איזה מגניב, אי-שם ג'ר מתרווח על ספה בניו ג'רזי וצוחק עליי מגמגמת "MCR saved my life blabla” במבטא עילג. ויעלי מסכנה. מאוד.
;; ואזזזזזזזזזזזזזזזזזז ~מוזיקה דרמטית~ חזרנו! וקיבלנו מחיאות כפיים!^^
[נו אמ X:] ואז כולם החזיקו את השלט המגניב וצעקו צומי וזה היה כיף. אה, אר, ואז אמאמ כל הפורום התפז לסנטר/בוגרשוב/וכיוצ"ב, ומשם אין צורך להמשיך. (כן ארורים, תיכף התמונות) אתם, אני אוהבת אתכם.
 

Let it Bleed

New member
בסוף כן השתמשתם בקטצ'ופ!../images/Emo217.gif

אךךך אני גאונה!!! הדר יש לך עוד בועה לפוצץ לי
 
אכן כן. ../images/Emo115.gif

*פיצוץ*כל בנאדם שני בפורום חשב שצריך להשתמש בקטשופ...הוא פשוט לא אמר את זה
*פיצוץ* והנה כך התפוצצה לה עוד בועה של מישה. שלום ולהתראותD:
 
למעלה