../images/Emo41.gifשיפורים לפייזר - סיכום ביניים../images/Emo41.gif
למעשה רוב השיפורים עד כה הושלמו כבר לפני זמן רב, אבל קצת התביישתי להוציא תמונות ממכבש הדפוס של אופנוע מלוכלך בצורה זוועתית מבוץ, נתזי מים ושאר מרעין בישין של חורף בישראל. היום סוף סוף שטפתי אותו ועכשיו אני כבר לא מתבייש בו :*)
"אז מה היה לנו פה ... ?" 1. משקף קדמי גבוה - של GIVI 2. סבל אחורי - של GIVI (נספח לו ארגז 52 ליטר אוירודינמי) 3. שני צופרים אימתניים של משאית טריילר ארבע חלקים
4. מגיני החלקה (Frame-Sliders) עם תושבות משולשים - כדי למנוע עיוותה בהחלקה הם מחוברים לא ישירות לשלדה - ייצור אישי 5. חימום ידיות בכידון - 2 דרגות חום - מקורי של ימאהה - הועבר מה-TDM 6. מחזיק למנעול דיסק בכנף האחורית - שימושי ביותר 7. מד טמפרטורת חום מנוע (או יותר נכון: חום המים במנוע) + מפסק 3 מצבים למאוורר הרדיאטור (אוטומטי, מופעל, כבוי) + נורית-לד חיווי כאשר המאוור עובד. בהזמנה אישית מארה"ב. 8. רגליות חליפיות מתכווננות 360 מעלות בצורת "למד", מחוספסות, ללא גששיות. עקב מידת נעליי (של עוג מלך הבשן). יבוא אישי מארה"ב. 9. הנמכת רגלית בלם-אחורי ורגלית הילוכים למקסימום, כדי לקבל תנוחה קצת יותר ספורטיבית. 10. הקשחת בולמים קדמיים ובולם אחורי לכמעט מקסימום. 11. צביעה (עצמית) של משולשי-הצד משחור לכחול-ימאהה (כן כן, יש צבע מתוצרת PJ1 שנקרא כחול-ימאהה!) חלק גדול מהרעיונות לשיפורים נלקחו מאתר האינטרנט הטוב ביותר לדעתי אשר קיים עבור Fazer-1000 (או בשמו השני בארה"ב FZ1) בכתובת: http://www.cartest2000.com/fz1/index.html, כל השאר מדמיוני הקודח
אז מה נשאר בתוכנית? (Wishlist) 1. אגזוז חליפי 2. פילטר אויר פתוח 3. חרב תחתונה או פיירינג תחתון (עוד לא החלטתי) 4. צביעת כיסוי תיבת האויר בצבע המנוע (רלוונטי רק אם לא אשים פיירינג) 5. צינורות בלמים מפלדה שזורה 6. כנף אחורית 7. מושב של "קורבין" 8. קיט ניטרו ...
סתם סתאאאאאאאם
מה חסר לי כוח?
תודה רבה ועצומה לצוות המקצועי של מוסך "יוני אופנועים" בירושלים בכלל וליוני ויואש בפרט, על העבודה המקצועית המדהימה
, על הסבלנות לכל גחמותיי ועל מאור הפנים. תודה תודה תודה
זהו חברים, למי שמעוניין, להלן מספר תמונות קצת יותר ממוקדות של השיפורים. ספייק.
למעשה רוב השיפורים עד כה הושלמו כבר לפני זמן רב, אבל קצת התביישתי להוציא תמונות ממכבש הדפוס של אופנוע מלוכלך בצורה זוועתית מבוץ, נתזי מים ושאר מרעין בישין של חורף בישראל. היום סוף סוף שטפתי אותו ועכשיו אני כבר לא מתבייש בו :*)