אוהבת לרקוד
New member
../images/Emo41.gif שבת זוגות באלונים../images/Emo41.gif
אז מה נאמר שעוד לא נכתב ומה נספר שעוד לא דובר... אז... תודה רבה לזאב ועליזה על יום מהנה ,ריקודים שלא פוגשים בכל יום, אוכל כיד המלך ואווירה נהדרת! תודה גם לבנזוג החייכני שלי ששר כל הזמן ושהוא רקדן בחסד! אני כבר מחכה לפעם הבאה .. אגב, במגנטים כתוב בטעות 6 באפריל, והתאריך צריך להיות 8 באפריל
אז מה נאמר שעוד לא נכתב ומה נספר שעוד לא דובר... אז... תודה רבה לזאב ועליזה על יום מהנה ,ריקודים שלא פוגשים בכל יום, אוכל כיד המלך ואווירה נהדרת! תודה גם לבנזוג החייכני שלי ששר כל הזמן ושהוא רקדן בחסד! אני כבר מחכה לפעם הבאה .. אגב, במגנטים כתוב בטעות 6 באפריל, והתאריך צריך להיות 8 באפריל