../images/Emo41.gifשבוע טוב וכולם!
מרפרוף על הפורום, תיבת המסרים והאימייל, אני מבין שהיו כמה עניינים במהלך החג, נשתדל לטפל בהם במהירות. ומנושא לנושא באותו הנושא.... לחלקכם יש מסיבה כלשהיא את הנייד שלי, הוא מחוץ לתחום. לא ייתכן ששחקנים ירשו לעצמם לצלצל אלי בשבת/ערב חג בגלל באגים או כל דבר אחר. יש מייל של יצירת קשר, תשתמשו בו. שיהיה שבוע טוב לכולם!
מרפרוף על הפורום, תיבת המסרים והאימייל, אני מבין שהיו כמה עניינים במהלך החג, נשתדל לטפל בהם במהירות. ומנושא לנושא באותו הנושא.... לחלקכם יש מסיבה כלשהיא את הנייד שלי, הוא מחוץ לתחום. לא ייתכן ששחקנים ירשו לעצמם לצלצל אלי בשבת/ערב חג בגלל באגים או כל דבר אחר. יש מייל של יצירת קשר, תשתמשו בו. שיהיה שבוע טוב לכולם!