שאלת פאק ה 6V

לוטן זק

New member
../images/Emo41.gif שאלת פאק ה 6V ../images/Emo41.gif ../images/Emo13.gif

איפה אפשר להשיג פאק 6V בארץ? הכוונה לפאק מוכן שנצמא בחנות ולא כזה שאני צריך להזמין ולחקות שבועות עד שיכינו לי אותו ויביאו לחנות. בנתיים שאלתי בכמה חנויות ובכולן אמרו לי שהם התקשרו ויכינו לי כזה וגם אף אחד לא ידע כמה !בדיוק! זה עולה... אז כמובן, גם מה טווך המחירים של פאק כזה? לוטן
 

strtal

New member
אני קניתי 6V 2000mAh NiMH

בשלט רחוק ב-200 ש"ח. יש פה בפורום גם כאלה שמכינים פאקים וישמחו למכור לך.
 
כנס...

שני פתרונות יש לי: 1) מכיוון שאתה נמצא באיזור המרכז, למה לא תפנה לגורם המקצועי ביותר בתחום הסוללות באזור? הרי הוא שי , מחשמל באויר! 2) מכיוון שראיתי בכרטיסך האישי שאתה לומד גם אלקטרוניקה, אני יכול להסיק מכך שאתה מבין מעט בחמל ובהלחמה. האם אני צודק? אם כן , כל שעליך לעשות הוא לבנות פאק סוללות לבד. דגשים: רצוי "לאזן" את התאים לפני חיבורם זה לזה. כלומר לפרוק/לטעון אותם למתח זהה בדיוק מקסימלי. לשם כך השתמש ברב-מודד פשוט. שנית, כדי להבטיח שההלחמה לא תתפרק באויר מהויברציות או סתם כך, אני הייתי ממליץ לעשות אחד משני דברים: *לחספס מעט את שטח ההלחמה. * להשיג את היריעת אלומיניום (או מה שזה לא יהיה, אולי אפשר רדיד נחושת) הזאת שמחברת בין הסוללות בפאקים קנויים. (אני ממליץ לך להתייעץ עם חשמל באויר לגבי זה או עם אחד המורים שלך ואולי אפילו להתקשר לטיסן חיפה ולדבר עם אלכס). ניתן להצמיד את הסוללות זוז לזו עם מעט דבק מהיר דליל, ולאחר ההלחמה לצפות הכל בבידוד מתכווץ (ניתן לקנות בחשמל באויר ובחלק מחנויות האלקטרוניקה. לא לשכוח לשים גם כשני ס"מ בידוד מתכווץ על חוט החשמל בנק' בה הוא יוצא ממכלול הסוללות , כדי להגן עליו מקריעה בנק זו שכל הזמן זזה לכל כוון. בקיצור זה בערך העניין, אם יש בעיות נוספות (או שלא הייתי ברור) אשמח לעזור בהמשך. שכחתי לומר שסוללות טובות וזולות אתה יכול לקנות בהום סנטר, לפעמים יש להם מבצעים חבל"ז על סוללות בעלות קיבולת גדולה. שיהיה בהצלחה. צירפתי תמונות.
 
הנה עוד אחת, 2400 מיליאמפר

הראשונה שעשיתי לבד ועוד לא היה לי בידוד מתכווץ לסוללה אז ציפיתי אותה ב- DUCTTAPE, זה הסלוטייפ הזה שחוטפים איתו ילדים. או בשפה העיברית נקרא: "איזולירבנד-חבלה".
 

לוטן זק

New member
כבר עושה שטויות????? לא שכחת משהו?

אני חושב ששכחת לשים קסדה על הראש
ובעיקר שאתה עושה ווילי/סטופט וכל שאר הירקות... חבל שתלמד בדרך הקשה... לוטן
 
350!!!../images/Emo8.gif

ותפסיק כבר להתפרע עם הקטנוע!!! לא תגיע רחוק.... אני מאוד ממליץ לך להרגע עם הרכיבה שלך כי הדרך מנווה-שאנן לבית חולים כרמל בניידת של מד"א מאוד קופצנית ומייגעת!
 

לוטן זק

New member
../images/Emo5.gif../images/Emo5.gif../images/Emo5.gif../images/Emo5.gif../images/Emo5.gif../images/Emo5.gif../images/Emo5.gif../images/Emo5.gif../images/Emo5.gif../images/Emo5.gif

 

לוטן זק

New member
תודה...

ולמרות הכל, אני חושב שאני יקנה פאק כזה ולא יכין לבד. ואם בכל זאת לבד, אתה מתכוון לסוללות GP?
 
אכן כן, GP. שווה את המאמץ!

באמת. העבודה ממש לא רבה והסיפוק אדיר. זה יוצא ממש כמו מהמפעל. והמחיר....חצי מחיר ואם יש מבצעים אז רבע מחיר!
 

icebox44

New member
לוטן

אין שום בעיה אנחנו מכינים את כל הפקים לבד. נעזור בשימחה.
 
למעלה