../images/Emo41.gif שאלות למביני ענין!
שאלות למביני ענין!
יש לי מספר שאלות שמציקות לי... 1: מדוע חברת דן לא מקימה מוזיאון שכן רכבים ישנים שלה מכל השנים לא בעיה למצוא בארץ... ובכלל ? 2:האם לי כאדם פרטי מותר לגרור אוטובוס ישן ונטוש של אגד או דן שזרוקים באיזה חור בלי לוחית כאבן שאין לה הופכין ולשפץ אותה או לנסות לשמר אותה... או שמא מדובר בגניבה (לא שאני יעשה את זה בזמן הקרוב) 3: מדוע רכבת ישראל לא משמרת את ההסטוריה המפוארת שלה ולא משקמת תחנות ומבנים עתיקים( כגון רכבת ראש העין, רכבת יפו, וכ"ו ..לא חסר דוגמאות) הדבר יכול להוות אטרקציה ובחו"ל זה דבר נהוג מאד. 4
זה בטח רעיון מטורף ובטח תצחקו..אבל שיהיה) מדוע שלא נעשה מן כרטיס חבר פורום (כרטיס מפלסטיק) כדי שנגיע לצלם בכל מיני מקומות נוכל להראות את הכרטיס ואז זה יהיה יותר רשמי ויותר מקצועי. אגב אני יודע שאתם בטח צוחקים.. אבל ידוע לי שבפורומים מקצועים דומים (בין אם זה בתחום תחבורה ובין אם בתחומים אחרים) בחו"ל מוציאים כרטיסים לחברי הפורום וכשהם מגיעים למקומות מסוימים לצלם וכ"ו ומראים את הכרטיס לא עושים להם ענין, וזה גם רשמי כזה... לדוגמא כרטיס שיהיה רשום בו בערך כך.. כרטיס חבר בפורום תחבורה ציבורית (הפורום המקצועי הראשון בארץץ לחובבי תחבורה ציבורית) שם, משפחה, מספר חבר פורום, חבר החל משנת.... ומאחור יהיה הסבר, מחזיק כרטיס זה הינו חובב תח"צ מוכר ומתעסק בתחום זה הן אם בתחום השימור, צילום ותיעוד. וכ"ו... בטח כמה ממכם צוחקים עליי... אבל... אני דווקא רציני לגמרי... אה ושאלה אחרונה: מדוע ולמה לובשת הזברה פיגמה..?.. (אה זה לא הפורום הזה...?)
יש לי מספר שאלות שמציקות לי... 1: מדוע חברת דן לא מקימה מוזיאון שכן רכבים ישנים שלה מכל השנים לא בעיה למצוא בארץ... ובכלל ? 2:האם לי כאדם פרטי מותר לגרור אוטובוס ישן ונטוש של אגד או דן שזרוקים באיזה חור בלי לוחית כאבן שאין לה הופכין ולשפץ אותה או לנסות לשמר אותה... או שמא מדובר בגניבה (לא שאני יעשה את זה בזמן הקרוב) 3: מדוע רכבת ישראל לא משמרת את ההסטוריה המפוארת שלה ולא משקמת תחנות ומבנים עתיקים( כגון רכבת ראש העין, רכבת יפו, וכ"ו ..לא חסר דוגמאות) הדבר יכול להוות אטרקציה ובחו"ל זה דבר נהוג מאד. 4