שאלה קטנה בנושא סקס

magenta73

New member
התאמה מינית חשובה מאוד

ואפשר לזהות, לפחות את הכימיה והפוטנציאל די בהתחלה. לא הייתי אומרת על המפגש הראשון, כי לפעמים יש חששות, מעודף ציפיות וכן הלאה, עדיין מדובר במשהו אינטימי... ובמיוחד אם לא מדובר במפגש לילי אחד, ויש רגש או ציפיה לעוד, ה"נטל" לפעמים משפיע, וגם ההתרגשות... אבל במפגשים שבאים לאחר מכן, בהחלט, כשכבר זורמים יותר וה"הלם" הראשוני עבר... לגבי השאלה השניה שלך - היוזמה. יש נשים שלא ייזמו. אפילו אם הן רוצות, למה? ממליון סיבות, שנתחיל מהכי שובינסטית? - זה תפקיד הגבר. שנכנס באמצע לפארנואידית? היא לא ממש אוהבת סקס.... שנגמור בקלות?... היא ביישנית. מילת המפתח פה היא תקשורת. אתה רוצה שהיא תיזום? זה מפריע לך? דבר איתה. תבדוק מאיפה זה בא, יותר נכון מאיפה זה לא בא...
 
חיכיתי לתגובה שלך

ואם אני אדע מאיפה זה בא, זה יפסיק להפריע לי? עובדה שזה מפריע.. אולי אני ממהר מידיי, לא יודע, רק יודע שאני נפגעתי מסיטואציה דומה בעבר ואני לא מוכן ל"שחזר" את זה כיום ולכן אני נוטה לחפש התאמה מלאה וכמעט מוחלטת בסקס, סקס זה אחד הכלים שלי להביע רגש, להפגין רגשות. לא יודע.. אני מרגיש שכאילו יש "הצגה שניה".
 

magenta73

New member
לא לא לא

אסור, אסור, אסור, אסור לנו לקחת סרטים מהעבר ולשים אותם על ההווה. מדובר בבחורה אחרת, בסיטואציה אחרת... אתה סתם עושה עוול... לה, לך, לכם. אני גם לא יודעת במה מדובר ובכמה זמן מדובר, (הקשר בניכם), ואתה יודע, במיוחד בקטעים של הליזום, לנשים בדרך כלל לוקח זמן לזה... הרבה פעמים אנחנו צריכות סוג של פידבק או ביטחון, ואז יותר קל לנו ליזום... (ואני לא דוגמה, אני הרי, אוכלת גברים לפי המזל והצבע
) אבל בגדול, אני חושבת שזה עיניין של תחושה. ואפשר להרגיש את זה... עכשיו, תן לי לשאול אותך... כשאתה יוזם. איך אתה מרגיש? שהיא זורמת וטוב לה, או שהיא עושה את זה בשביל לרצות אותך? כאן קבור הכלב.
 
אז ככה

תראי, אני לא רוצה לפרט פה את מה שקורה כי אני בדיעה שזה לא צריך לעניין אף אחד מלבד אותנו כזוג.. אז אני אנסה לתאר בתימצות מה הבעיה.. אני מרגיש שכשזה מגיע לאינטימיות, אני רוצה יותר- שהיא תהיה היוזמת, שהיא תעשה לי כל מיני דברים לגרות אותי פיזית . היא טוענת שאם אני לא מספיק מגורה אז אני לא נמשך אליה מספיק.. וזה בכלל לא נכון ולא המצב שעליו אני מדבר, אני פשוט מעוניין להרגיש נאהב , רוצה להתפנק ( בסקס) ולא רק לפנק וחושב שזה צריך להיות הדדי. אני מרגיש שטוב לה אבל אני לפעמים מרגיש קצת תיסכול שזה חד צדדי.
 

magenta73

New member
הבנתי...

סקס הוא הדדי. נקודה. הבקשה שלך לגיטימית, מעבר לזה, לא מבינה למה זה בכלל לצאת משפתיך, כי זה נראה לי בסיסי והגיוני. והתשובה שלה ממש לא מוצאת חן בעיני. (והתשובה שלי עכשיו גם תלויה במה זה "כל מיני דברים לגרות אותי פיזית", אני יוצאת מנקודת הנחה שמדובר בפינוקים הדדיים, הגיוניים ורגילים ולא במשהו סוטה, כלומר, יוצא מגדר הרגיל או סוג של פטיש וכו'...כי אז זה משהו אחר לגמרי) אקיצר, אין כאן התאמה, כנראה...
 
דוגמא

קרה שבגלל שאני עם קונדום ( זו בעיה נפוצה ) אז יורדת לי הזיקפה לפעמים... ואז אני מן הסתם צריך איזו זריקת עידוד, משהו להתגרות ממנו משהו שצריך לבוא גם מצידה.... וכשאין לי את האפשרות הזו, אני נרתע לאחור ואז בכלל זה נגמר כל האקט . אבל זה לאו דווקא רק זה, זה פשוט אני רוצה להרגיש אהוב, נחשק... בדיוק כמו שאני עושה לה. לא חושב שאני מגזים, זמן זמן, בסדר, לי אין סבלנות, מה לעשות. אני רוצה שהקשר יהיה הדדי במיוחד בסקס.
 

magenta73

New member
אז רגע...

לא לקחתי את זה רחוק מידי?... פיף... אין לי מה להגיד לך. אתה צודק.
 

magenta73

New member
אוי, אני והמוח שלי

לקחתי את זה רחוק מידי... עכשיו אני רואה למה התכוונת. אבל אני עדיין בדעה שזה צריך להיות הדדי... ושהתשובה שלה לא מוצאת חן בעיני... בכל מקרה, אמרת לה את זה? את מה שכתבת פה?... כלומר, הסברת לה למה זה חשוב לך שגם היא תיזום?
 
בדיוק, ברור שאמרתי

שחשוב לי שהיא תיזום כי זה מוריד לי ונותן לי תחושה לא טובה. היא אומרת שזה קשה לה ושייקח לה זמן. הקטע הוא שהיא אמרה שאני צריך להיות מגורה ממנה, מהמשיכה, אני טוען שזה בכלל לא קשור לזה, אם לא הייתי נמשך אליה לא הייתי איתה מן הסתם ואין קשר, אני פשוט רוצה שזה יהיה הדדי.
 

P u s s i c a t

New member
תחושת בטן

למרות שאומרים שאינטואיציה היא תכונה נשית - אני נוטה לפקפק בזה קצת... אני מבינה אותך - ובגדול מסכימה עם מה שנאמר כאן. גם על עניין ההתאמה - וגם על זה שזה בסדר גמור איך שאתה מרגיש. אני רק שואלת אותך שאלה לעצמך. ואתה לא חייב להגיב כאן- אלא תענה לעצמך. האם היא מתנהגת ככה כי ככה היא וככה זה ימשיך להיות? או שאלו התגובות שלה כרגע - ועם הזמן והבטחון בקשר, בעצמה, ובמה שאתה מרגיש כלפיה החששות שלה יעלמו ואתן ההתנהגות תשתנה. אם לא - והיא ככה וזה לא בכוון של להשתנות - וותר. כי התאמה מינית נורא חשובה בעיניי. אבל אולי זה "ענין של זמן" מאמינה שתחושת הבטן שלך תתן לך את התשובה. נכון שלא משליכים מהעבר על קשרים בהווה - ונכון שזה לא לעניין לעשות ככה - אבל זה נכון בתאוריה - וכולנו בסופו של דבר עושים את זה ברמות אלו או אחרות... גם אתה וייתכן שגם היא... בכל מקרה - שיהיה בהצלחה - וכמו שנאמר "סוד האושר הוא להיות שלם עם עצמך"
 
לא ממש בטוח

בתחושת בטן.. ומפאת כבודה ומכיוון שהיא איננה יכולה להגיב פה על הנאמר- אני נמנע מלהמשיך בדיון הזה, מודה לכל מי שייעץ, תודה.
 

orvoar

New member
מסתבר שהתאמה

מינית כבר בפעם הראשונה, מקסימום שנייה. ואי התאמה מסויימת בתוך קשר זה ענין אישי של זמן. לא תמיד זה חל על שני בני הזוג, לפעמים רק אחד מתוך השניים מגלה שאין התאמה .
 
אוקיי, עכשיו אני מדברת ואתם מקשיבים

כ"כ הרבה שירשורים נפתחים בנושא סקס, חשוב לא חשוב, טוב לא טוב, שווה לא שווה.............דייייייייייי חלאסססססססססססססס........ תסתכלו סביבכם , על זוגות נשואים, זוגות וותיקים, תשאלו חברים/ חברות דודים /דודות...תשאלו את מי שבא לכם , אבל כאלה שיענו בכנות......... ותראו שזה בולשיט אחד גדול כל ההתעסקות בסקס, ולאאאאאא אני לא אומרת שאין לסקס מקום של כבוד אבל אתם מיחסים לו חשיבות רבה מידי .... אפילו אם תעשו סקר תראו שהסקס הוא לא בקומות הראשונים בין הסיבות לבגידה.... יאללה עכשיו אתם מוזמנים לבדוק, להתווכח ולהתלהם...אני את שלי אמרתי
 

magenta73

New member
אהמ...

הקשבתי. כמובן שאני לא מסכימה איתך, זה הכל עיניין של סמנטיקה
סקס הוא אולי לא המילה המדוברת לגירושים ולבגידות, אבל הוא בהחלט סיבה. ובין הראשונות. אנשים לא יבואו ויגידו, בגדתי/התגרשתי כי הסקס גרוע, הם יגידו כי אני לא מקבל מספיק חום ואהבה וכו'... כי זה פשוט נשמע טוב יותר... חוץ מזה, שיחסי מיטה לא טובים גוררים רגשות ותסכולים אחרים שמעכירים על הזוגיות... ושימי לב - במיוחד בשרושור הזה - לא הסקס עצמו הוא הבעיה המרכזית, אלא הרעיון מאחוריו - הצורך להרגיש נאהב, שיפנקו, כלומר... זה מעבר לסקס עצמו... זאת ההרגשה...
 
לא!!!!!! הבעיה היא אנשים מקשרים כל

דבר לסקס - זה הכי קל הכי נגיש, ולכן: לא טוב לי כי אין תקשורת - הסקס לא טוב לא טוב לי כי אין מספיק יחס - הסקס לא טוב לא טוב לי כי אנחנו לא מתאימים - הסקס לא טוב..... אם יפתרו הבעיות ....הסקס יהיה טוב........... וניצלתי את השרשור של הנסיך , בלי קשר למה שהוא כתב..........אבל יודעת מה , תקראי שוב את השרשור, תגידי לי את : מה פה לא בסדר????
 

magenta73

New member
אבל למה לצעוק???...

אני רואה את זה אחרת. אני רואה סקס כסוג של תקשורת. אני לא חושבת שכולם מקשרים הכל לסקס. ושיש הבדל בין מה שכתבת לסקס עצמו, כאקט. וברור לחלוטין שבעיות תקשורת/חוסר התאמה/יחס וכו'... יצוצו גם בסקס. אז, כן, את צודקת במידה מסויימת, אבל שוב זה עיניין של סמנטיקה. אולי באמת יותר קל להסתכל על הסקס ומתוכו לשלוף בעיות, כי אולי באמת הוא נגיש וקל הרבה יותר מלדבר על רגש, אהבה ותקשורת בינזוגית... מעבר לזה שאם אין בעיות בתקשורת, גם לא יהיו ממש בעיות בסקס, כלומר... עם מדברים, על הכל, וגם מקשיבים, לא רק שומעים, דברים זזים לכיוון זה או אחר, ויש הבנה, ויש דרך שווה וכו'... כלומר סקס הוא סימפתום.
 

© RoNa

New member
מסכימה עם מגנטה

יש מקרים שהסקס יכול להיות מעולה גם אם לא מסתדרים והזוגיות לא טובה. גם אם אין הבנה, אין יחס, ואין תקשורות. לפי סקרים ומחקרים במקרים כאלה לרוב, הזוגיות תשרוד יותר. אם אין בסיס של סקס טוב שזה כולל בתוכו את כל המכלול של זוגיות כמו אהבה, חיבה, יחס, חום, איכפתיות, הקשבה, תקשורת וכו', היחסים לא ישרדו.
 

ניאו30

New member
ואי,סופסוףףףףףףףףף ../images/Emo45.gif

הגיע הזמן שמישהי/ו ת/יגיד את זה!!! שרונית,אני חושב כמוך(ואף יותר מזה אבל לא חשוב כרגע)והנה,אפילו התגובה שלך גרמה לי להגיב כאן לאחר חודשים שלא כתבתי כאן,למרות שאני קורא כאן מדיי פעם. אני אולי העדפתי לשמור את דעתי לעצמי ולעזוב את הפורום,אבל אני שמח שיש מישהו שיש לו את האומץ להגיד את זה,וגם...אל תתרגשי מכל התגובות שיגיעו אלייך-הכי חשוב שתשמרי על האינטגריטי שלך.
 
היי ניאו, תודה.....

זה פורום, כל אחד אומר מה שהא רוצה.... תרגיש חופשי.....חחח אל תפחד אני מאחורייך........
 
למעלה