שאלה קטנה בנושא סקס

../images/Emo41.gif שאלה קטנה בנושא סקס../images/Emo41.gif

עד כמה חשובה לכם\ן התאמה מינית (סקס ) בקשר זוגי ותוך כמה זמן בתוך קשר אתם יכולים באמת לזהות אי התאמה מסויימת ? אשמח לראות תגובות.
 

נימשון

New member
חשובה מאוד

יחד עם זאת חשוב לקחת בחשבון שהתאמה מינית אפשר לבדוק באמת רק אחרי שבאמת נבנת אינטימיות וזה לוקח זמן. בעבר חשבתי שלא ממש משנה תוך כמה זמן נכנסים למיטה וכי אם הסקס לא טוב בכמה פעמים הראשונות אז זה כבר לא ישתנה אך היום אני לשמחתי יודעת אחרת. כיום אני יודעת שאם אני נכנסת עם מישהו למיטה אחרי שכבר יוצאים ומכירים (ובאמת שקשה לי לעמוד את זה בזמן ממשי) אז לרוב הסקס יהיה טוב יותר והפתיחות תהיה גדולה יור מאחר ואלה הם האנשים איתם אני יוצרת את הכימיה הכי טובה. בשורה התחתונה, אם הצלחנו ליצור כימיה תקשורתית טובה לאורך זמן אז סביר להניח שהתאמה מינית נצליח ליצור לנו.
 
אחלה, יש לי עוד שאלה ...

האם יהיה לך חשוב שבן הזוג שלך ייזום מגע ואם הוא לא יוזם ( מכל מיני סיבות שקשורות אליו ) אז עד כמה זה יפריע לך אם בכלל.
 

נימשון

New member
הממממ

מאחר ואני מהיוזמות אז אין לי בעיה ממשית עם זה אבל סביר להניח כי אם זה היה ככה לאורך זמן אז זה היה יוצר בעיה מהסיבה הפשוטה שחוסר יוזמה מהצד השני גם אם הסיבה ידועה יכולה להתפרש כחוסר משיכה ורצון. אם הוא מסביר את זה אז כמובן שתהיה לי הרבה יותר סובלנות לנושא ואני מקווה שביחד אקנה לו מספיק ביטחון כדי שנוכל להתגבר על הנושא הזה והוא ירגיש מספיק נוח, בטוח ומשוחרר כדי שיזום כשירצה.
 
הממ...

הבעיה שבתור גבר זה קצת מתסכל ואלי אני בגלל היותי גבר מסתכל על זה טיפה אחרת. חושב, כמה זמן צריך לחכות עם זה תוך ידיעה שזה פוגע בטיב היחסים מהבחינה המינית ומתסכל, אני משער שהכלי או אחד הכלים להתמודד עם זה זה באמת יותר סבלנות.. אבל מה עושים כשאין סבלנות ורוצים להרגיש נחשקים ?
 

נימשון

New member
סבלנות היא סוד הקסם

מערכות יחסים הן לא דבר פשוט, שני אנשים שכלל לא מכירים וכל אחד סוחב על עצמו את העבר וצריך לקחת את זה בחשבון ואם באמת רוצים שיצליח אז להמשיך לנסות ולתת הזדמנות אמיתית.
 
כן, כנראה שסבלנות היא באמת נדרשת

בכאלו מצבים. טוב, מעניין אותי מה עוד אנשים חושבים, סתם משהו שעלה לי לראש על סוגיית היוזמה בהקשר המיני, האישי. תודה:)
 

לירוני23

New member
בטח שיזום

אי אפשר כל הזמן חד צדדי,אפילו אני אוהבת שמעירים אותי באמצע הלילה
 

straycat

New member
קריטית...

מין מהווה חלק חשוב מקשר זוגי, לכן ההתאמה היא קריטית. אפשר לגשר על הבדלים קטנים, אבל לא יותר מזה. ניתן לזהות אי-התאמה בשלב די מוקדם. אם מדובר באי-התאמה קיצונית, ניתן לזהות הרבה לפני שמגיעים לסקס. ככל שאי-ההתאמה פחות קיצונית, סביר שהזיהוי שלה יהיה יותר מאוחר.
 

straycat

New member
מצב קצת בעייתי...

לדעתי, המצב הרצוי הוא ששני הצדדים יהיו מסוגלים ליזום. לדעתי, רוב האנשים ירגישו רצויים יותר, כשגם הצד השני יוזם. עם זאת, נדיר שיש איזון מושלם במספר היוזמות של כל אחד מהצדדים. לרוב, יש צד שיוזם יותר. בעיה של הימנעות מוחלטת מיוזמה, אפשר לנסות לפתור. יכול להיות שהצד שלא יוזם חושש מדחיה (אפילו באופן לא מודע) או מעט חסר-ביטחון. אפשר לדבר על הדברים ולתת זמן לשינויים.
 
יש למרבה הצער נשים שלא יוזמות

יש כאלו שאצלן זה תמיד יהיה כך, יש יותר ביישניות וסגורות שיפתחו בשלב מאוחר יותר, אבל בסך הכל חושבת שמי שלא יוזמת בהתחלה, הסיכוי שהיא תתגלה כנמרה טורפת מאוחר יותר הוא די נדיר מסכימה ומבינה את מה שכתבת למגנטה. כולנו רוצים להרגיש סקסיים, נחשקים ואהובים וכשהצד השני לא יוזם אני יכולה בהחלט להבין איך התחושה הזו נפגמת. לא מסכימה עם האמירה של בת זוגך שאתה חייב להיות מגורה רק מעצם המשיכה שלך אליה, זה נשמע לי קצת כמו "ההגנה הכי טובה היא ההתקפה". (סליחה מראש אם אני שיפוטית לגבי מישהי שאני לא מכירה, אבל מהעובדות שנתת זה מה שנשמע) ושאלה קטנה, נניח שפיזית היא לא יוזמת אבל האם היא אומרת לך שהיא נמשכת/רוצה/חושקת???
 

BABELICIOUS

New member
המממ....

התאמה מינית חשובה מאוווווד בקשר זוגי, זה חלק מתקשורת, תקשורת מינית. וכשלא משדרים על אותו תדר... בעיה. אבל התאמה מינית זה משהו שיכול לבוא עם הזמן, ככל שלומדים להכיר זה את זו וזה את תענוגות של זו ומה עושה טוב אחד לשני וכו' וכו'...
 

שלי 9

New member
התאמה מינית חשובה מאוד מאוד מאוד

(אם היית שואל על התאמות בתחומים אחרים הייתי גם עונה אבל שאלת על מין..:) לגבי שאלתך לגבי אי התאמה מסויימת..ובכן קשה לענות כי זה מאוד תלוי על איזו אי התאמה מדובר..וכמה היא מסויימת..והאם מדובר בדברים בלתי הפיכים..או בדברים שניתן עם קצת רצון ויכולת לשנותם / לשפרם.. בקיצור..תשובה מעורפלת משהו..אבל גם השאלה בסופה לא מי יודע מה ברורה .. :)
 

שלי 9

New member
אגב אני חושבת שניתן לזהות פוטנציאל

של התאמה מינית כבר במפגש המיני הראשון.
 
אין דבר כזה! מין זה תוצאה של...

הכימיה הריגשית הקודמת לזה.השאלה,מקורה בטעות שרווחת בשכבת הגיל הצעיר.הפוטנציאל הוא ריגשי ביסודו ולא פיסי.לכן `התוצאה` אינה מודד למשהו.ישנןדוגמאות למכביר.נסי לחשוב לבד,ואח`כ אגיב,בל`נ.
 

שלי 9

New member
מחפש אהבה אני בודדתי את העניין

הרגשי לחלוטין, דיברתי על התאמה מינית פרופר כי נדמה לי שעל זה הוא שאל.. ויש דבר כזה התאמה מינית! (התאמה במזג, התאמה אנטומית, משיכה ברמה דומה, התאמה בסגנון החשיבה המיני..כן ראש פתוח, לא ראש פתוח, בקיצור חיבור פיזי על כל מורכבותו )
 

שלי 9

New member
אני לא מפרידה בחיי האישיים אני

הפרדתי לצורך הדיון בלבד.. :) וההפרדה בוצעה לצורך ההמחשה..
 
למעלה