שאלה לדיון...

אני חושבת שהחינוך לערכים

וקבלת האחר ללא שפיטה (עד כמה שאפשר) במובן "ואהבת לרעך כמוך" זה הבסיס לרוחניות. נכון, שרוחניות זה מושג מאווווד מופשט ואפשר לקחת אותו למקומות שונים. פשוט, לחיות מבלי להרע לאחר (אדם, חי, צומח,דומם).
 

ToryMaster

New member
שאלה לי

למה הכוונה "כמה חודשים הילדים אצלי"? מדובר באימוץ? אומנה? עבודה כמטפלת? משהו אחר שלא חשבתי עליו?
 

סוזי10

New member
ילדים באומנה

אז ככה הילדים הם האחיינים שלי, אחי וגיסתי מכורים לסמים וכרגע בהליכי גמילה . הילדים אצלי כבר 8 חודשים ובקרוב תסתיים כל הניירת . ואז בעצם אהיה מוכרת ע"י כולם ואקבל פרבלגיות שממגיעים לילדים. הענין בכלל לא חשוב אם באימוץ או באומנה. אני יודעת שהם יחזרו בשלב כלשהוא להורים, ואני מנסה להוות עבורם משענת ומנסה לעשות הכל כדי שיהיה להם פחות קשה, בעצם לא פחות קשה אבל שיהיה להם משהו בסיסי כמו רוחניות . הרי אז יותר קל לקבל דברים. ודברים נראים קצת פחות קשים. כמלה זמן ישהו אצלי ? לא יודעת בנתיים 8 חודשים הם סופגים וסופגים. מה שאני משוכנעת שיעזור להם. כי הבית שיהיה להם עם הוריהם ספק אם יהיה בו טיפת רוח.
 

ToryMaster

New member
כל הכבוד!

המשפחה שלי התקרבה מאוד לתחום האומנה בשנים האחרונות, אני יודעת מנסיון כמה זה קשה ומדהים ומתגמל, רק אור לך, להם, ולהורים שלהם.
 

ToryMaster

New member
אני אשמח

אחותי עשתה שנת שירות בפנימיה בחיפה, שמיועדת לתינוקות וילדים עד גיל שבע. במהלך השנה שלה שם אימא לי נקשרה מאוד לאחד הילדים, והחליטה לקחת אותו למה שנקרא אז "אירוח", בסופי שבוע, חגים וחופשים. הוא כבר לא אצלנו, הוא הלך למשפחה חדשה לאימוץ מלא כבר לפני יותר משנה.
 

ToryMaster

New member
אני גם חושבת

אם כי בזמנו היו לי המון קשיים עם זה, תסביך קלאסי של ילד קטן שמביאים לו אח נוסף, זה ממש הכעיס אותי. בנוסף, נראה לי שזו הייתה הדרך שלי להגן על עצמי מהכאב שבפרידה [ידעת שמשפחה יהודית לא יכולה לאמץ ילד ממוצא ערבי, גם אם הוא גדל כיהודי לכל דבר?].
 

miyamoto

New member
בית אתאיסטי יכול להיות רוחני יותר...

מבית של חסיד ניו-אייג'. והמדע הוא הוא הרוחניות, שאלו את אריסטו.
 
בהחלט

רוחניות מאד חשובה ותורמת מבחינה שכלית ומבחינה רגשית, והרבה פעמים הופכת אנשים לטובים ולחכמים יותר. אני בא ממשפחה המחשיבה מאד את הרוחניות. בביתי תמיד דברו הרבה על דברים רוחניים ועסקו ברוחניות, וקלטתי את זה, גדלתי על זה והפנמתי את זה. רוחניות מעלה את האדם ברמה ועושה אותו יותר נאצל ובעל ערכים מוסריים ופילוסופיים.
 

T h a n a t o s

New member
שאלה טובה

אמא שלי תמיד הייתה חצי לא הייתה בקטע הזה. אבא פשוט לא היה בבית. תמיד הייתי ילד של שאלות, אאוטסיידר, ילד בכיתה א' לא יכול לדבר עם חבריו על כימיה, ואין לו מה להסביר להם על הטבלא המחזורית. גם אין לו מה לדבר איתם על קריסטלים והילות. מעצם היותי אאוטסיידר חיפשתי תשובות. מצאתי דרך חדשה. הרבה כאב.
 
../images/Emo24.gif

זה לא פשוט לדעת יותר מכולם.... תשתדל לא להתמקד בכאב (בגילוי לבד, בהתמודדות עם שאלות ללא תשובות) תסתכל על כך שאתה מיוחד שאתה לא בנאלי שהמוח שלך חוקר,ורוצה לדעת לעומקם תהליכים.
 
למעלה