רעיונות יצירתיים למאבק ב-HOT

Pete® Pan

New member
לא רוצים לתת לצעירים לנוח - המאבק!

שלום לכולכם
כל מי שמכיל אתרי אופרות סבון ישראליים או אתרים הקשורים בסדרות טלוויזיה, שבעליהם יהיו מוכנים לתמוך במאבק שלנו, מתבקש לשלוח להם את הקוד הבא, שישימו באתריהם. זהו קוד לפרסום העצומה שלנו. זהו הבאנר: http://users.tapuz.co.il/yr/Fight_site.html לינק ישיר לקובץ הפלאש: http://users.tapuz.co.il/yr/Fight_site.swf הקוד:
<object classid="clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-444553540000" codebase="http://fpdownload.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=7,0,0,0" width="138" height="145" id="Fight_site" align="middle"> <param name="allowScriptAccess" value="sameDomain" /> <param name="movie" value="http://users.tapuz.co.il/yr/Fight_site.swf" /> <param name="menu" value="false" /> <param name="quality" value="high" /> <param name="bgcolor" value="#333333" /> <embed src="http://users.tapuz.co.il/yr/Fight_site.swf" menu="false" quality="high" bgcolor="#333333" width="138" height="145" name="Fight_site" align="middle" allowScriptAccess="sameDomain" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" /> </object>​
בתקווה שנעבור את זה בשלום!
 

RkLuvMC

New member
אנשים!! עלה לי רעיון חדש לחזרת צח"מ

טוב, אני לא יודע אם כבר העלתם את האופציה (ותסלחו לי מראש על ההתלהבות אם מישהו כבר הציע את זה
) אבל אני חושב שזה רעיון ממש ממש טוב- העובדות הן שצח"מ משודרת כיום גם בהוט וגם ב"יס", מה שאומר שהסדרה זמינה לכל הציבור ולא רק למנויי חברה זו או אחרת, עובדה נוספת היא שהסדרה יורדת מהמרקע כנראה לבלי לשוב, ובנוסף החברות מתחמקות ולא ממש איכפת להן. אז חשבתי על זה, שבמידה ונראה שהמו"מ נכשל והסדרה לא תחזור, למה שלא נפנה לערוץ 2 בבקשה שיקנה את הסדרה וישדר אותה? כמו שיש היפים והאמיצים הוא יכול לקנות את צח"מ. גם ככה הסדרה הייתה זמינה לכל האוכלוסיה, ויש לסדרה רייטינג טוב עם קהל קבוע, אין לערוץ 2 מה לדאוג או לפחד שמא הסדרה לא תצליח, או שמא רק לקוחות של חברה מסויימת יבינו מה קורה בעלילה, כולם מבינים כי זה שודר לכולם. מה דעתכם לרכז את הכוחות שלכם למטרה הזו במידה והמו"מ יכשל?
 
משהו קטן שהכנתי

פלאש קצר שהכנתי בשביל המאבק. שאם ימצא חן בעינכם ניתן גם להסב את זה לבאנר (בעזרתו של רונן). (להוסיף גם קישור לעצומה בין היתר). הערה: רק מי שיש לו תמיכה בפלאש יכול לראות את זה.
 

Pete® Pan

New member
../images/Emo26.gif כל רעיון יתקבל בברכה../images/Emo70.gif

אם למישהו מכם יש רעיון בנוגע לבאנר או משהו בפלאש \ פוטושופ - שיפנה אלי! אם אני יכול לעזור בכל דרך אפשרית, תיידעו אותי! רוצים לעצב את הקומוניקט שיופיע בעיתונים? - פנו אלי! חייבים למנוע מהם לקחת את צח"מ מאיתנו!
 

RkLuvMC

New member
ולמרות שאני לא מאמין שזה יכול לקרות

אבל במידה ונגיד בערוץ 2 יסרבו מסיבה מסויימת, אפשר לנסות את ערוץ 10, אני בטוח שהם יקפצו על זה. אין, אני חושב שזה עוד רחוק מלהסתיים. יש עוד הרבה אפשרויות ודברים לנסות בשביל להחזיק את צח"מ על המסך. במידה והמו"מ יכשל, שזה המקרה הכי גרוע- עדיין הרעיון שהצעתי הוא לדעתי מוצא ממש לא רע.
 

liat t

New member
להזכירך

פעם היה את "כל ילדי" בערוץ 2, והסיבה שהפסיקו לשדר אותה הייתה שברשות השנייה לא הסכימו ששתי תוכניות ברצף יהיו משודרות אצל כל הזכייניות. זה אומנם לקח להם זמן אבל בסוף הורידו אותה. ערוץ 10, זאת אופציה לא רעה. למרות שלפניות בנוגע ל"לחיות את החיים" הם לא התייחסו ברצינות
 

NOAAAAA1

New member
רעיון לא רע לפנות לערוץ 10

אבל בנתיים יש לנו את הקומוניקט, ואנחנו מנסים לעשות הכל כדי שהסדרה תשאר בערוץ 3. אבל אם נראה ששום דבר לא מצליח, לפי דעתי ההצעה שלך טובה!
 

NOAAAAA1

New member
חחח צודקת

אבל בכל מקרה אם לא תהיה ברירה, שווה לנסות! למרות שבנתיים עם איך שדברים מתפתחים, אני חושבת שהסדרה תחזור לערוץ 3 בעוד כמה חודשים.. [לא יכולה להגיד 4 מצטערת
] והכל יהיה בסיידר!
 

אור2221

New member
חסר טעם בעיני

הם לא יורידו את המחיר של הפרקים בגלל הלחץ של חבורת ישראלים שלא משפיעים להם כהוא זה על הרייטינג. עצוב, אבל נכון. הורידו את Y&R גם בגרמניה וגם באנגליה וCBS נתנו לזה לקרות.
 

Pete® Pan

New member
../images/Emo45.gif רעיון טוף! ../images/Emo13.gif כל הכבוד!

זה בדיוק מה שנעשה אם שום דבר לא יעזור
רעיון טוב!
 

pumiki25

New member
רונן!

ח"ח על היוזמה
אני יודעת פוטושופ, רק שכרגע אני במרתון גיוסים וטלפונים... קרא את ההודעה שפירסמתי למטה - יש-ויש דרכים לעזור!
 
למעלה