רעיון לשרשור

DNile

New member
../images/Emo41.gif רעיון לשרשור ../images/Emo41.gif

כל היתרונות שראיתי מאז שהתחלתי אורך חיים בריא. אני אתחיל: 1. גיליתי שיש לי לסת. 2. גיליתי שיש לי צלעות. 3. גיליתי שיש לי ורידים בידיים, הם פשוט הסתתרו. 4. כשאני רץ לתפוס אוטובוס, אני כבר מצליח לתפוס אותו גם. 5. משום מה, כל האנשים שהכירו אותי מלפני הדיאטה, ופגשו אותי אחרי, מציעים לי ארוחות חינם, על חשבונם :)
 

DNile

New member
מתחת לסנטר השלישי שלי, מסתבר שהסתתר

לסת. היום, עם סנטר אחד, גם רואים שהוא קיים.
 

SimpleMe

New member
אמממ אני גיליתי

כשאני מחכה שבוע כדי לאכול ממתק, הוא הרבה יותר טעים.
ספורט יכול להיות כיף.
הרבה סטיגמות לגבי דיאטות הן מוטעות..
שאנשים נוטים להגזים עם מחמאות. חחח היום מישהו אמר לי בבסיס: "אל תרדי יותר- זה יפה ככה"..חחח
 

נוב 00

New member
נחמד...

1. גיליתי שיש לי עצם זנב ויש מקרים שממש כואב לשבת... 2.גיליתי שגם אני יכול להבליט ורידים... 3.גיליתי שזה לא קשה לבנות כושר ולרוץ במשך יותר משעה הפך למשהו מאוד פשוט בשבילי... 4.גיליתי שאני יכול להרים את עצמי במתח ואפילו הרבה פעמים לעומת 0 בעבר... 5. גיליתי שהעולם נראה שונה לגמריי ברגע שאתה רזה מבחינת המון המון דברים... 6.גיליתי שיש לי שרירי תאומים חטובים ביותר בזכות זה שכל השנים האלה היו צריכים לסחוב משקל כבד ושהשומן נעלם נשארו שרירים משהו משהו... אם יעלו לי עוד אני יוסיף...
 

Infin1ty

New member
הדבר הכי חשוב שגילתי זה

שיש אנשים צבועים בעולם הזה בכמויות.
 

° זואי °

New member
ואני

גיליתי שאם מתמידים בפעילות גופנית, אחרי כמה זמן הנחס עובר ומתמכרים לזה ומאוד קשה לותר על זה אפילו ליום אחד.
גיליתי שעדיף בגדים צמודים כי אחרת אף אחד לא שם לב שמרזים.
גיליתי שאם משנים צורת מחשבה, צורת אכילה ואורח חיים, אפשר לרדת בלי מאמץ.
גיליתי שגם אם יורדים נורא לאט, או לפעמים לא יורדים בכלל, זה עדין עדיף על עליה.
 

° זואי °

New member
ועוד כמה

גיליתי שגם עם רגישות חריפה ללקטוז, אפשר למצוא מקור לחלבונים
גליתי שיש ירקות שיכולים להיות טעימים
גיליתי שזה כייף לבשל ולאכול אוכל מסודר במקום לחטוף משהו
גיליתי שהרבה יותר קל לי להתמיד אם אני לוקחת סנדביץ לעבודה ולא מרעיבה את עצמי כל הבוקר.
 

Naughty Girl1

New member
...../images/Emo26.gif

יתרונות:
גיליתי שספורט לא רק עוזר לי לרדת, אלא גם עוזר לי להרגיש טוב לגבי עצמי.
גיליתי 2 עצמות בולטות במותניים
גיליתי שהמגף הארוך משנה שעברה [שלא נסגר מרוב שהרגל הייתה שמנה
], גדול עליי עכשיו!!
גיליתי עצם בולטת בגב, שלא בלטה כשהייתי שמנמונת.
 
וואו אני לא אסיים לעולם!!!

1. גיליתי עולם נפלא של טעמים!!! (כששברתי אכילה בררנית של יותר מ20 שנים!) 2. גיליתי שהגוף שלי לא בגד בי לחלוטין בעיקבות התאונה של גיל 14. 3. גיליתי שאני יכולה להיות אסרטיבית. 4. גיליתי פנים חדשות של אנשים, חלקם לטובה וחלקם לצערי לרעה. 5. הבנתי שמייק אפ לא רק שלא מחמיא, גם גורע, ואין כמו המראה הטבעי. 6. הבנתי שאין כמו שיער קצוץ בשביל מישהי תזזיתית כמוני. 7. גיליתי שהמספר ההוא, על המכנסיים, הוא בסה"כ פתק שאפשר לגזור אותו. 8. גיליתי שלא כל מה ש"טבעי" הוא גם "טוב". 9. גיליתי שלא כל מה שהוא "טוב" הוא גם "טבעי". 10. הבנתי שאירובי זה לא התנשפויות וקיפוצים בלבד. 11. הבנתי שאנאירובי זה לא הנפת משקולות בלבד. 12. הבנתי שמספר מסכן על המשקל לא יכול לעשות אותי מאושרת או עצובה. 13. הבנתי שאני יכולה לעשות את עצמי מאושרת או עצובה בכל מצב שהוא. 14. הבנתי שגלידה לא לובשת חוטיני וביריות ולכן היא לא פיתוי, עוגה לא חוגרת חגורת נפץ ולכן היא לא אויב, פרות אוכלות רק עשב לכן אנחנו לעולם לא יכולים לאכול כמוהם ובקיצור - הבנתי שהסמטיקה שלנו לוקה מאוד ומעידה על הערכה עצמית זוועתית. 15. הבנתי שהמטרה האישית היחידה היא הבריאות וכל היתר - בגדים, מחמאות וכו' סתם שטויות של הלחץ החברתי. 16. הבנתי שתמיד הייתי בחורה נשית וההרזיה רק שיפצה את זה. וזה רק על קצה המזלג...
 
למעלה