רון מה עם מפגש פורום שהובטח יהיה מעניין
H hen1xc New member 30/8/10 #4 כולם לבוא יוגי לא בא הוא יגאל אותי מייסוריו סוף סוף מקווה שלירן לא יביא אקדח או משהו כזה כן....
F fireforge New member 30/8/10 #9 אני לא בא עם אקדח חן ../images/Emo4.gif אני בא עם שומרי ראש עם אקדחים חחחח
H hen1xc New member 30/8/10 #12 אז אני אבוא עם השוטרים../images/Emo9.gif יש לך כסף לשומרי ראש???????? אני מקווה שזה לא יפול לי על ישמ או משהו
אז אני אבוא עם השוטרים../images/Emo9.gif יש לך כסף לשומרי ראש???????? אני מקווה שזה לא יפול לי על ישמ או משהו
H hen1xc New member 30/8/10 #6 ../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
H hen1xc New member 30/8/10 #7 תעשה טובה רק אל תבוא עם החולצה הכחולה של א.ב מזגנים יוגי-בר ורובי-בור רוצים לראות אותך קצת מחוץ למסך