קצת חדשות - למתעניינים

../images/Emo41.gif קצת חדשות - למתעניינים

קצת חדשות - למתעניינים בלבד (בתגובות), ואם אתם אכן מתעניינים בזה, אשמח לשמוע!
 
מצבור רימונים התגלה ביישוב אלעד

מצבור של רימונים התגלה (א') באתר בניייה ביישוב אלעד. חבלנים הוזעקו למקום ופינו את הרימונים שהוטמנו ככל הנראה במקום לפני עשרות שנים. 'הפתעה' לא שגרתית התגלתה (א') לנהג טרקטור של רשות העתיקות שביצע עבודות באתר בנייה ברחוב בן-זכאי פינת רבי-עקיבא ביישוב החרדי אלעד. כף הטרקטור נתקל במצבור רימונים שהוטמנו במקום. העובד עצר מיידית את המשך העבודות והזעיק את המוקד העירוני, ואלו הזעיקו את כוחות הביטחון שהגיעו למקום. חבלני משטרה שהגיעו למקום אספו בבטיחות את הרימונים לאחר חסימת התנועה באזור, וביצעו סריקות בסיוע גלאי מתכות במהלכן נמצאו במקום רימונים נוספים. החבלנים פינו את הרימונים באמצעות מתקן ממוגן המיועד לכך. אנשי המוקד העירוני ליוו את הפעילות וכונן מד"א איבטח את עבודות האיסוף. ל'חדשות און ליין' נמסר, כי מבדיקה ראשונית עולה כי מדובר ברימוני יד שהוטמנו במקום ככל הנראה לפני עשרות שנים. בתמונה: פעילות החבלנים בשטח.
 

Koket

New member
ההוא מצד ימין...

לא ממש נראה חבלן.... אולי **** טוב, נו.. לא חשוב.
 

Koket

New member
מעט שכל בקודקודי יש.

ברור שלא חשבתי כך. אבל, סתם לקטע.. אם כבר אז כבר. כתוב, בתמונה: פעילות החבלנים. חבלנים? מיעוט רבים שניים.. טוב, זאת פילוסופיה בגרוש. לא צריך להתייחס.
 
נהג בטרקטורון עם תינוק בידו וילדה מאחור

חוסר אחריות משווע בלשי משטרת התנועה תפסו נהג שרכב על טרקטורון כשידו האחת על ההגה, והאחרת אוחזת בתינוק בלשי היחידה המרכזית של משטרת התנועה הארצית תפסו היום אב שנסע בצורה בלתי זהירה על טרקטורון, עם שני ילדיו: האב אחז את תינוקו בן השנה וחצי ביד אחת, וביד השניה אחז בהגה, כשמאחור יושבת בתו בת השבע. השלושה רכבו על הטרקטורון ללא ביטוח, ללא טסט וללא קסדות לראשיהם. בלשי המשטרה הגיעו לאזור בו נתפס האב, בניר-צבי, סמוך לרמלה, בעקבות תלונות שהגיעו על הורים שמסיעים את ילדיהם בניגוד לחוק ובצורה לא בטיחותית. ואכן, לא עבר זמן רב והבלשים איתרו את האב כשהוא רוכב על הטרקטורון בצורה שמסכנת את ילדיו. "זה עצוב מאוד שהורים שאמורים לדאוג לילדיהם, מביאים אותם לבתי הספר בצורה בלתי בטיחותית", אמר מפקד היחידה המרכזית של משטרת התנועה, סגן ניצב אפרים ארליך (קרמשניט), ל-nrg מעריב. "כל תקלה עלולה לגרום לתוצאות טראגיות". לאחר שנתפס, התנצל הנהג, אך למרות זאת הוחלט לזמנו לשיפוט מהיר. לצפייה בסרטון לחצו כאן (בלשי משטרת התנועה תופסים את נהג הטרקטורון. צילום: משטרת ישראל, עריכה: אלכסי טקצ'ב) (NRG)
 
העלו זבל בידם

בשעות הבוקר התקבלה קריאה מעוברי אורח שחלפו בסמוך למזבלה באזור ברמת בית שמש, על בכי של תינוק שנשמע מאחד הפחים. חובשים של מד"א ו"איחוד הצלה" - בית שמש, הגיעו למקום, ולמרות אי הנעימות והקושי הרב בניסיונות החיפוש בתוך פח הזבל, ניסו החובשים לבדוק ולאתר את התינוק. לאחר למעלה משעה בה למרות החיפושים האינטנסיביים לא נמצא דבר, בוטלו החיפושים על-ידי השוטרים שהגיעו למקום.
 

שערים

New member
הסיפור מוצלח. התמונה (האופנוע) לא.

אם זה לא תמונה בשביל האופנוע, אז אני צנצנת.
 
י-ם: אצבעו של ילד נקטעה בתלמוד תורה

י-ם: אצבעו של ילד נקטעה בתלמוד תורהו אצבעו של ילד בן עשר נקטעה לאחר שנפל עליה שולחן בתלמוד תורה תולדות אהרון ברחוב מאה שערים בירושלים. הוא טופל במקום על ידי חובשי הצלה ומד``א ופונה במצב קל עד בינוני לבית החולים הדסה עין כרם בעיר
 
י-ם: שלושה אחים נפגעו מפלטת שבת שהתהפכה

שלושה ילדים תושבי שכונת רמת-שלמה בירושלים נכוו בשבת מסירים רותחים שתכולתם נשפכו על גופם לאחר שפלטת שבת חשמלית התהפכה בביתם. הם פונו לבית-החולים ושם השתפר מצבם. כפי שדווח כאן ב'חדשות און ליין', צוות מד"א ומתנדבי ארגון 'הצלה ישראל' הוזעקו בליל שבת בסביבות השעה 23:00 לבדירה ברחוב כהנמן בשכונת רמת-שלמה בירושלים, בעקבות קריאה על שלושה ילדים שנכוו ממים רותחים שנשפכו עליהם. מוקד מד"א שלח למקום צוות ניידת לטיפול נמרץ ושני אמבולנסים כאשר במקביל נשלחה הודעה בביפר לתורני השבת ממתנדבי 'הצלה ישראל'. לעיני המתנדבים שהגיעו למקום במהירות נגלה מחזה קשה כאשר במטבח הדירה עמדו 3 ילדים בגילאי שנתיים עד 8 בוכים לאחר שנפגעו מסירים רותחים שעמדו על פלטת השבת שהתהפכה ודברי המאכל נשפכו עליהם. המתנדבים שהבחינו כי נדרשים עוד חובשים על מנת לטפל בכל הילדים במהירות ביקשו עזרה נוספת ומתנדבי 'הצלה ישראל' בהם גם יו"ר הארגון דוד גרינוולד יצאו ברכביהם הפרטיים למקום הצטרפו במהירות לצוות המטפל. המתנדבים החלו לנקות את הילדים משאריות דברי מאכל רותח ולחבוש את הילדים באמצעות תחבושות הברנשילד המיועדות לטיפול בכוויות. צוות ניידת לטיפול נמרץ פינה את הילדים לבית החולים 'הדסה עין כרם' בעיר להמשך טיפול רפואי כשהם במצב בינוני עד קשה. במוצאי שבת שבו המתנדבים שהצטרפו בהמשך הטיפול לבית המשפחה על מנת לאסוף את רכביהם שנשארו סמוך לבית וסייעו למשפחה בטיפול בילדים המאושפזים בבית החולים. יו"ר ארגון 'הצלה ישראל', דוד גרינוולד שיבח אמש את פעולת המתנדבים המהירה ואמר כי לצערו זו לא הפעם הראשונה בה מטפלים מתנדבי הארגון בילדים שנפגעו מדברי מאכל רותחים בשבת או מפלטות שבת שהתהפכו, זוהי אחת הסיבות שחילקנו לכל מתנדב את ערכת הברנשילד, עוד אמר, כי למרות חזותה התמימה, פלטת שבת היא דבר מסוכן ובמיוחד בבית עם ילדים חובה להניחה במקום יציב ורחוק מהישג ידם של ילדים. מחשבה ותכנון מראש היכן להניח את פלטת השבת יכולה להציל חיים ממש, הוסיף.
 
למעלה