קעריות להכנס פרפה

kiss 18

New member
../images/Emo41.gifקעריות להכנס פרפה

שלום שלום לכולם, עשיתי חיפוש בפורום לגבי מתכון של - פרפה, מצאתי מתכון של פרפה עם אגוזי פקאן (תודה לרושמת המתכון
) עכ"פ, השאלה שלי היא כזאת, ראיתי שכתוב ששמים במקפיא ואז אם רוצים אז שמגישים אפשר להפוך את הפרפה על צלחת ולעטר. אם אני מכינה את הפרפה ושמה את החומר (אם לקרוא לזה כך, למרות שזה לא נשמע טוב......) בקעריות שבו מכינים את הסופלה שוקולד חם, מן חרס, חרסינה- מקווה שהבנתם, קעריות כאלו לבנות. אז אני יכולה איתם להפוך את הפרפה המוכן מהמקפיא, או שזה לא יצא? אם לא, אז איזה מגשיות אתן ממליצות שאיתן אני אוכל להפוך? תודה רבה!
 

bali

New member
מנהל
שתי אופציות

אפשר להכין את הפרפה בקעריות של סופלה. כשהפרפה קפוא ורוצים להפוך על צלחת, לטבול מטלית במים חמים ולעבור על הדופן של הכלי, וככה הפרפה יימס בשכבה הממש חיצונית שלו וישתחרר. עוד אופציה היא לקנות כוסיות חד פעמיות מאלומיניום בגודל דומה לזה של קעריות סופלה מחרס (נפח של חצי כוס בערך) ולהקפיא את התערובת בתוך הכלים החד פעמיים. הייתרון הוא שאם לא משתחרר בדרך שרשמתי קודם, אפשר פשוט לחתוך את הכוסיות האלה ולקלף את האלומיניום מהפרפה. אפשר גם לרפד את הכלים בניילון נצמד בצורה כמה שיותר חלקה וצמודה, ושהניילון יגלוש קצת מהכלים, למלא בתערובת וכשהיא קפואה לשלוף את הניילון עם המוס מהכלי. פה הדבר היחיד הוא שאולי יהיו קצת קמטוטים על המוס בגלל הניילון הנצמד אבל כשהפרפה טיפונת נמס אפשר להחליק את פני המוס עם סכין רחבה ושטוחה. ועוד אופציה היא להשתמש ברינגים אישיים עם שקף בפנים, אבל זה מחייב שיהיו הרבה רינגים בבית.
 

kiss 18

New member
הבנתי אותך

תודה רבה. חשבתי גם על אפשרות להעביר סכין לאורך דפנות הקעריות סופלה ובכך זה השתחרר ואז להפוך על צלחת את הפרפה. נתת לי כמה רעיונות נוספות. שוב תודה לך!
 
במקום רינגים אפשר לחתוך צינור ביוב

טיפ של יוד המגדנאית. חותכים צינור ביוב בקוטר מתאים לעיגולים כמו רינגים. ההמשך רגיל.... אפשר להשתמש בכל עוגת מוס או מתכון שאינו דורש אפייה. העלות קטנה.
 

bali

New member
מנהל
טוב לדעת ../images/Emo13.gif

אז רינגים סטנדרטים הם בקוטר 8 ס"מ ובגובה 5-7 ס"מ. שתדעו. וצינורות ביוב אפשר לקנות בחנויות כמו הום-סנטר/ACE או טמבוריות גדולות, ואולי אפילו יסכימו לחתוך לכם את הטבעות שם.
 
למעלה