../images/Emo99.gif בתור אחד שראה אותו ../images/Emo99.gif
אני ממליץ לכל מי שנמצא באיזור שיקאגו בחודש יוני/יולי אני לא זוכר בדיוק "לקפוץ" לעיירה Oshkosh ולראות את ה AirVenture של ה EAA במילה אחת: מ-ד-ה-י-ם את הטיול הזה אני אף פעם לא אשכח וגם אני לא אשכח את הורדת דפיקת הלב שפאטי ווגסטאף ושון טאקר עשו לי שהם צוללים עם "פול" מנוע לקרקע ובשנייה האחרונה מושכים "אפ"