קבלו סירטון מדהים

לוטן זק

New member
../images/Emo41.gifקבלו סירטון מדהים../images/Emo41.gif ../images/Emo160.gif

לכל מי ששאל ולכל מי שביקש, אז הנה... סירטון מדהים של מטוס מרחף ויש אפילו ביצוע של ארייר לא מוגדר. תהנו....... מחקה לתגובות על הסרט כי אני עדיין בהלם
... לוטן
 
../images/Emo99.gif בתור אחד שראה אותו ../images/Emo99.gif

אני ממליץ לכל מי שנמצא באיזור שיקאגו בחודש יוני/יולי אני לא זוכר בדיוק "לקפוץ" לעיירה Oshkosh ולראות את ה AirVenture של ה EAA במילה אחת: מ-ד-ה-י-ם את הטיול הזה אני אף פעם לא אשכח וגם אני לא אשכח את הורדת דפיקת הלב שפאטי ווגסטאף ושון טאקר עשו לי שהם צוללים עם "פול" מנוע לקרקע ובשנייה האחרונה מושכים "אפ"
 
טוב אבל לא כמו..

פאטי ווגסטאף! מה היא עושה ואהוווו, לדעתי, יותר טובה מכווולם
 
למעלה