ציוד לתינוקות

irisgh

New member
איפה אפשר לקנות שק שינה של גרקו ../images/Emo35.gif

לא מזמן היה פה שרשור על עגלות פג, ובפרט P3, שבאה ללא אמבטיה או משהו דומה. הציעו בו פתרון לפיו ניתן לחבר אליו מעין שק שינה מתלבש של עגלת גרקו, שניתן לקנותו בנפרד. (בעוד פג אינה מוכרת כזה בנפרד, למרות שיש לעגלת A3 שלה שק שינה כזה, לפי דברי ההודעה הנ"ל). מי שמע על זה ואיפה קונים כזה?
 

inok

New member
מאיפה את הארץ? אני מכירה חנות

בצפון אם זה מתאים לך..
 

irisgh

New member
אני מאזור המרכז..

כך שצפון לא יעזור לי, אבל תודה בכל אופן.
 

irisgh

New member
תודה

תודה, אנסה שם. אם מישהי מכירה עוד מקומות, אשמח לשמוע.
 

הלפ אס

New member
מתלבטת למתי להזמין...

אני יודעת שהרוב מזמינים ציוד ומחכים ללידה ואז הבעל הולך ומביא הכל... חשבתי אולי להזמין הכל לפני - שיהיה לי הזמן לסדר כמו שאני רוצה, שלא יצטרכו להתרוצץ בשבילי - אלא רק לדאוג לבוא ולהיות איתי ואולי יוכלו לעזור בכך שאוכל לישון אחרי הלידה... אני אוהבת לסדר ככה שאני אדע איפה כל דבר ולפני הלידה יש הרבה יותר זמן מאחרי הלידה... אני בדרך כלל לא מאמינה בעין הרע... וגם עכשיו לא יותר מדיי רוצה לשמוע עצות - מה אתן אומרות... מה אתן חושבות על הרעיון?
 
אני בעד- ובדיוק עכשיו יש לי דיונים

על זה עם הבעל... אני מתכננת להזמין, אם הוא יאפשר לי, כ-10 ימים עד שבוע לפני התל"מ. אם ישפר עלי מזלי ואני אלד לפני אז הוא ידאג לזה, ואם אני אלד בזמן או אחרי אז זה יחכה בבית מסודר כפי שאני אוהבת...
 

מיכלי 9

New member
../images/Emo45.gif אני איתך

גם אני מתכוונת לכבס ולהכין את הציוד בעצמי כחודש לפני הלידה. ראשית אני לחלוטין לא מאמינה בהשפעה שלילית של ההכנות "עין הרע" (ומכבדת את מי שכן מאמינות). ומה לעשות אני יודעת שאני אהיה הרבה יותר רגועה בזמן הלידה בידיעה שהבית מחכה מסודר ומאורגן כפי שאני רוצה. סוג של קונטרול פריק? יתכן...
 

bananaloti

New member
שאלה לא נעימה בנושא הזה

גם אני חשבתי להביא הכל מראש כי אני לא מאמינה באמונות טפלות ומעדיפה שבעלי לא יתרוצץ כשהקטן רק נולד. אבל- חברים אמרו לנו שאם חס וחלילה
(פתאום את כן מאמינה באמונות טפלות??
) הציוד כבר הגיע הביתה אז אין שום אפשרות להחזיר אותו. נכון שאסור לחשוב על דברים כאלה (ואני לא) אבל אני תוהה אם זה נכון, ואז אולי באמת כבר עדיף לחכות וזהו. לא אכפת לי מהכסף כמו שזה פשוט נראה לי נורא שהכל יישב שם בחדר המסודר והיפה. מה אתן אומרות? זה נכון? זה משנה בכלל?
 

הלפ אס

New member
אז ככה...

גם אני חשבתי על העניין ובעיקרון אומרים שזה נגד עין הרע להביא לפני אבל בעיקר מדברים על העוגמת נפש שאם אם אם חס וחלילה טפו טפו טפו יקרה משהו יהיה מאוד קשה לראות את זה שם ולהחזיר - אבל העוגמת נפש תהיה כך או כך אם חס חס חס וחלילה יקרה משהו. אז הדבר היחיד שמונע ממני לעשות משהו בנידון זה עניין הכסף - את רוב הדברים אני מקבלת (בגדים וכו') אבל מוצצים, בקבוקים, שידה וכו' זה יהיה חדש. בקיצור אני ממש מתלבטת וזה לאו דווקא עניין של פריק קונטרול כמו שאני לא אוהבת שמתרוצצים בשבילי (אומנם אני סידרתי כבר דיי הרבה שידות בחיי בשביל אחרים אבל לעצמי יותר קשה לי לבקש) בקיצור חשבתי לשאול את המוכר מה הוא אומר בעניין ואם יתנו לי להחזיר דברים אם (שוב) חס חס חס וחלילה יקרה משהו לגבי כיבוס הבגדים - את זה במילא אני אעשה לפני אבל חודש נשמע לי מוקדם מדיי - בינתיים הם יצברו אבק - לא? שמחה לשמוע שאני לא לבד ברעיון הזה ואולי לאט לאט זה יצבור יותר תאוצה אצל אנשים ואצלי בפרט... אשמח לעוד תשובות...
 

bananaloti

New member
מסכימה איתך מאד

גם אני כל הזמן אומרת לבעלי שאם חס וחלילה משהו קורה אז זו הצרה הקטנה, זה שיש חדר מסודר. אבל אם אז צריך להתחיל להתרוצץ ולריב עם החנות כדי להחזיר את הדברים ולקבל כסף חזרה או משהו אז זה באמת כבר נהיה סיוט. אם את שואלת את המוכר איך זה עובד אשמח אם תעדכני פה, שנדע גם.
 

דידולי

New member
בהחלט מה שהלב שלך מרגיש

ותכלס מה עושה אחת כמוני בחודש שמיני עם תינוקת בת שנה ושלושה חודשים בבית שמצפה לבת בקרוב אז מה אני יעשה? יוציא את כל הדברים מהבית עד שאני אלד? נו באמת הרי הכל כבר בבית דווקא לליהי אני צריכה מיטת מעבר או מיטת תינוק נוספת כי חדר לתינוקת כבר יש לי בגדים כבר יש לי ובקיצור הכל כבר יש. ואת הבגדים הקטנים שארוזים מתחת למיטה אני מתכוונת להוציא ממש בקרוב ולכבס ולהכין מה אני אחכה עד שאלד? אחר כך כבר יהיה לי מספיק מה לעשות. אומנם בליהי קניתי הכל חלק מהדברים אפילו הבאתי מהחנות אבל לגיסתי והיא כיבסה לי וסידרה לי הכל (אני קצת מאמינה...) זה ממש עניין שבלב, אין לך אמונות? את אוהבת הכל בסדר שלך? אז אין שום פסול.
 

ציפ1974

New member
הכנתי הכל מראש וילדתי שבועיים לפני

ובדיעבד אני כ"כ שמחה שהכנתי הכל, פחות דאגות. לבעלי יש צו הרחקה מהכביסות, ואימהות אני ממש לא רציתי שיסתובבו אצל בבית. בקיצור, אני ממש בעד להכין הכל מראש. ומנצלשת תמונה של האוצרית נועם, פשוט לא יכולה להתאפק.
 
ציפ איזו בונבונה../images/Emo57.gif

וגם אני שבועיים לפני לידה קיסרית ואתמול קיבלתי את החדר, התחלתי לכבס את הבגדים ומחר להתחיל לסדר אותו, מעדיפה את הסידור שלי ולא של אחרים וחוץ מזה זאת ההנאה הכי גדולה שלי.
 

magy27

New member
זאת אחת התינוקות היותר מהממות

שראיתי.
טפו טפו טפו..
 

inbardvir

New member
נועם פשוט מ ה מ מ ת ../images/Emo99.gif

ונראה שהיא דומה לך, לא?
 
למעלה