צוותים והפלגות

guyer

New member
השתתפות במשטים השונים

ראיתי שיש משטים שונים בלוח הארועים בפורום איך אפשר להשתתף כאיש צוות במשט זה או אחר ??? אני בעל רשיון 30 ומעוניין לצבור נסיון תודה גיא
 
העברת יאכטות ממקום למקום

משיט 30 (ימאי לשעבר) מוניין להעביר יאכטות ממקום למקום. כאיש צוות להפלגות קצרות.
 

mona20

New member
צוות תחרותי (יאללה ננסה שוב)

אני מעוניינת להצטרף לצוות תחרותי שלא שייך למועדון! כלומר לא למטרות רווח. (כוונתי היא שאין לי עכשיו 2000$ פנויים לשנה). אני אשמח להצטרף לכל צוות בכל פורמט. אני סקיפרית מס' שנים אך אין לי הרבה נסיון על מפרשים (הפלגתי בעיקר על מנוע ובעיקר בים סוף). הודעות במסר... ביי לימור.
 

ליאורד

New member
המקום שלך איתנו ב"הפועל עכו"

המועדון שלנו בעכו קולט אנשים שרוצים להצטרף למועדון לשוט,להתחרות ובעיקר להפליג בכיף ובלי הגבלות! יש במועדון מגוון כלי שייט מקטנים(לייזר,420,גלשנים ) ועד גדולים כמו סנוניות (שזו ההתמחות התחרותית שלנו) צרי קשר !
 

שרון ק2

New member
אשמח להצטרף בתור איש צוות להפלגות

אני סקיפר מספר שנים מעונייןלהצטרף בתור איש צוות להפלגות תחרותיות או סתם בשביל הכייף. ניתן לפנות במסר. ביי שי
 
לצוות תחרותי

מעוניין להצטרף לצוות תחרותי רציני. בעל נסיון של מספר שנים בעיקר חלוץ וספינקר.
 

Efraim

New member
הפלגה מספרד לקנריים+חצית אטלנטי!

יש עדיין אפשרות להצטרף להפלגה מגיברלטר לקנריים ולאחר מכן לחצית האוקיאנוס האטלנטי. כל המעונין נא לשלוח מסר או להתקשר טלפונית. (המספר נמצא בלוחות הפורום תחת הפירסום של עליזה) אני נמצא בניו ג'רסי לחגיגת בר מיצווה של בן אחותי וחוזר עם נוגה בתי הגדולה לגיברלטר ב8 לנובמבר להמשך ההפלגה. והתמונה המצורפת היא של בוקר טיפוסי לאחר הזריחה.
 
צוות תחרותי

לסירה חדשה שאמורה להגיע לארץ לקראת האליפות (בלי נדר) דרושים שייטים לבניית צוות תחרותי ,מנוסים יותר ופחות...(לא בתשלום) המעוניינים מוזמנים לשלוח פרטים במסר, בצירוף תיאור של הנסיון ועדיפות לתפקיד. מיקי
 
למעלה