פתיחה וסיום חדשים, מכיל

mitska

New member
מה? לא >>

אבל זאת בהחלט הייתה דוגמה לזה ששיפ כמו יורוסוי מתחיל לקבל עומק שזהה לביאקורנ וזה ממש לא טוב ס_ס;
 
../images/Emo31.gif../images/Emo31.gif

לפי איזו אמת מידה את שופטת? הקאנון? לא קיים. פאנון של המעריצות מוכות ההורמונים? טוב, זה תלוי אילו מעריצות מוכות הורמונים. אי אפשר להכליל ולדון שיפ לגורל אפל של חוסר עומק רק בגלל רוב מוחץ של מעריצות מוכות הורמונים שלא תמיד מחפשות עומק. |החירטוט|גם אם רבים ממעריצי שיפ כלשהו הם מאיכות סוג ג' [
], זה לא בהכרח משליך על שאר המעריצים/השיפ עצמו. כמובן שאפשר לומר נגיד 'סטטיסטיקה - אם אנשים רבים בעלי טעם רע בתחום אוהבים את זה, יש סיכוי גדול שהדבר יהיה עשוי בטעם רע'. אבל במקרה הזה, הדבר הזה לא קיים אלא רק ביצירות מעריצים. העומק שלו תלוי בפאנפיק/דוג'ין האקראי שתבחרי בו. ארר. כמובן, שאפשר לומר את זה על כל שני דמויות אקראיות ולא מבוססות קאנונית. וכאן הגענו למערכת היחסים של שתי הדמויות האלה בכל נקודה זמן אפשרית בקאנון, כולל הנקודה האחרונה וההתפתחויות האפשריות אחריה. וזה כבר דיי שנוי במחלוקת.
|סחירטוט|
 

Goggle Girl

New member
שמעי, אני תמיד אמרתי ככה על הזוג

"אני מבינה מאיפה זה מגיע, פשוט יש כל כך הרבה שיפים אחרים שהגיוניים יותר ולוא רק בגלל שאשכרה רואים אינטראקציה אנושית בין ביאקויה ורנג'י לדמויות האחרות האלה". מרענן רק לראות אנשים שאוהבים זוגות לא הגיוניים מכירים בעובדה שזה תלוי ביצירה ולא קיים בפועל P: (איצ'ימומו ;; )
 

mitska

New member
אבל באיצ'ימומו כן יש היגיון!!!!!!!!

זה שאחוזי הסיכויים של השיפ הזה שואפים לאפס לא אומר שזה שיפ לא הגיוני. השיפים שהם באמת לא הגיוניים, הם סתם FUN שיפים.זה סתם בשביל פאנגירלז ופאנבויז. איצ'ימומו זה שיפ הגיוני לגמרי וגם אני תומכת בו!
 

mitska

New member
אל תיהיי טיפשה.

אם אני אעשה את זה אז אני אצתרך לרצוח את כולם.
 

Serf SaN

New member
זה לא בן, מה לא הבנת מותק? |:

צביקי, תעשה לי פיקי! ^-^ ווואו! שיגעון~!@@!
 
למעלה