פתיחה וסיום חדשים, מכיל

burhtk1

New member
בליצ' מקבל פתיחה חדשה

שלום :) אתם כנראה לא מכירים אותי אבל אני רואה בליצ' מהתחלת האנימה :) אני בדרך כלל נמצא בפורום אנימס, פרק 98 שוחרר ושמו פתיחה חדשה :) רואים את אייזן ואת הולואיצ'י, נראה לכם שהפתיחה מודיעה על חזרה לפרקים העלילתיים ולהפסקת הפילרים על הבאונטו? קוראים לי נוריאל, אז, נעים להכיר :)
 

Neon taichou

New member
../images/Emo205.gif גם הסיום התחלף~

למרבה הצער, לא אכפת לי מספיק בשביל להוריד את הפרק. ס_ס; |מחכה שמישהו יעלה ליוטיוב|
 

mitska

New member
ממ...../images/Emo58.gifעד 60

לא הראו הרבה יורואיצ'י;; ולא הראו רנג'י בכלל 0.0 אווו רנגין זה כזה קאנון%$^%$TR זאת רק אני או שהיטסו ניראה הרבה יותר קטן שם? 0.0 אני אוהבת אייזן ;; פתיחה סגידה *-* ובסיום היה את השיניגאמי שהופיע באובה הראשונה... (פרקים 8-9)מה הוא קשור? ם.ם טוב הראו הרבה דברים לא קשורים בסיום אז אני לא אתלונן XD קנצ'אן זה כזה דבר סגיד *_______* לא הראו את הפרצוף של איצ'יגו, אזה בטח בגלל ההולוו *-*,הפרקים שאחרי הפילרים יהיו כל כך סגידים%^$TR$%^. מתערבים שאנשים דוחפים את אונהנה לכל מקום כי היא בוגדת?=.= אבל יורואיצ'י ניראת עצובה T.T, וביאקויה כזה בישי שם 0.0
 

DeathD

New member
יאי בדיוק חיפשתי את הפתיח הסיומת!

YUI שליטע *___* אני כבר לא יכול לחכוצת לשיר שיצא להורדה - וגם לסינגל *__* האמת שזה שיפור לדעתי. את TONIGHT לא ממש אהבתי. הוא נחמד אבל הוא לא היה כמו השאר שלפניו, אבל עכשיו זה סיפור. למרות שלדעתי הם היו יכולים לחכות עם הפתיח והסיומת לפרק 100 /: ___________________________________________________ הסיומת...וול...נחמדה. אבל לא כמו הקודמות. אבל בכל זאת היא די נחמדה.
 

shui chan

New member
פתיחה מצויינת :)

מקווה שבקרוב כבר אוכל לחוות אותה גם בפרקים XD
 

JeeChan

New member
בגלל שעכשיו זה פרקי סיום של

הפילרים :] האקשן מטורף :] והאנימציה היא על ידי הקבוצה המקורית ^_^ אז האנימציה בשחקים D:. פרק 98 = קנפאצ'י דופק אונדים בכולם D: ממליץ לראות ^^
 

Neon taichou

New member
../images/Emo205.gif הולי פאק, הפתיח. OO;;

מהשיר עצמו לא הכי התלהבתי, אבל האנימציה... אלוהים... זה דיי הזכיר לי את הפתיח של לאבלס, כי שני הפתיחים הם רצף תמונות ממש יפות ובלתי מובנות. אבל לעזאזל, אלו היו תמונות _מדהימות_. ס_ס;;; מישהו רק מוכן להסביר לי למה היה שם יותר מאטסומוטו והיטסוגאיה מאשר רוקיה, צ'אדו ואוריהימה? אה, והסיום הוא סתם מצגת תמונות מעאפנה, אבל רוקיה מצויירת שם ממש יפה. זה הזכיר לי את הפריים מהפרק הראשון, בפעם הראשונה שהראו אותה. אוח, אלו היו זמנים. 3> לעזאזל, אני רוצה שבליץ' יחזור להיות טוב בקרוב. -_-
 

Serf SaN

New member
OMG. מה קרה לבליץ'?

מה זה???!!1 YUI שליטה, אבל מה זה האפלוליות הזאת בשיר פתיחה? >: לא שזה רע, אבל בליץ' צריך להיות שמח וקופצני! ;; ועם הרבה אופנה עכשווית. XDDD; השיר סיום היה מכוער להחריד. D:
 

לבנדר א

New member
לפני שאני פותחת

מישהו מוכן בבקשה להגיד אם הם מכילים שפריצי דם\בישי בלי חולצה\בובות צבעוניות או כל דבר אחר שעלול לפגוע בנפש רכה או לעורר שאלות לא רצויות כלפי הצופה? (חדר מלא אנשים וכזה)
 
הפתיח יפה. ../images/Emo58.gif למנגה

אבל זה נורא משונה ולא בליצ'י כזה, לאדעת. ._. האנש שמחבק את ראנגיקו מאחור נראה דומה באופן חשוד להולואיצ'י. משום מה הקטעי אוריהימה גרמו לי לחשוב 'המנגה' אבל אפשר לרדת מזה, לא היה שם שום דבר אחר משם. ס.ס לא ארנקרים, לא ווייזרדים, לא אבא של איצ'י, לא כלום. כל כמה פרקים בערך מחליפים שיר פתיחה/סיום?
 

Neon taichou

New member
../images/Emo205.gif אני דווקא דיי בטוחה שזה היה

גין שחיבק את מאטסומוטו ס.ס
 

cRitiCaL KitTy

New member
בטח שהוא דומה לו.../images/Emo76.gif

אה, ובפתיחה היה רנג'י, הוא מאחורי היטסו ויש לו כובע מאגניב.
 

mitska

New member
אבל הם עשו שם את כולם כל כך קטנים..

היטסוגאיה ניראה כמו ילד בן 8 ם.ם;
 

mitska

New member
ציפיתי שמישהו יגיד לי את זה XD

הוא נמוך, אבל בפנים הוא בפירוש בן 13-14. בשיר פתיחה היו לו פנים של בן 8.
 
למעלה