פרק 215

sweet shir

../images/Emo41.gifפרק 215../images/Emo202.gif../images/Emo44.gif../images/Emo83.gif

אני לא מאמינה שעדיין לא פתחו.
אבל בכל זאת
כל מה שקשור לפרק לפה
וכל מה שלא קשור לפה

annalulu19

שאלה לגבי סוף הפרק

כשלוגן בא בסוף הפרק לורוניקה ואמר שהוא עשה משהו .. לגבי מה זה היה ?

orale12345

um...nothing

they didnt go back to that bur i think that is the cast sortof saying and making it clear the logan is her really tru love and not duncen sorta like thire way of saying om sory for the fans

orale12345

one of my favorits

um i liked ot alot: 1/jelous veronica 2/ wallece and jane r wayy more cuter then wallece jacki 3/ hanna was kinda nicw 4/ i loved this weeks small mistory it was fun - kida rimined me of the frist season

orale12345

ya and we so into the 3rd seson

that i think we all forget that theres ppl we still watch on the tv! cuz for most of us the season is over

נו, זה בדיוק מה שאני אומרת... ../images/Emo9.gif

ומתי את כבר חוזרת מרומניה או ווטאבר?

orale12345

on saterday

thats nit fair the americans r going ro bolgeria and they want us to come to{us an is the israelies} but i run out pg cloce and mobu{im left with olny 150 uro wich im goning to spend tomaroww cuz were diching the deabeds- since we not in them - and going to the city}

orale12345

im gonna miss evryone so much

its ginna be weird to wake upo and not go the eat brekafast with every one and not stay up all night playuing games! and not speaking english all the time

חחחחח, איזה קטע

זה היה עם ורוניקה כשהיא מצאה את היידי, וכל מה שורוניקה חשבה לא היה נכון
ואהבתי ת'סוף עם היידי בחתונה.. ועדיין לא החלטתי אם לוגן מנצל את האנה או לא, או שהוא באמת רוצה אותה וגם מנצל ת'עובדה שהיא הבת של הרופא על הדרך... והדבר הנוראי של לוגן מסקרן אותי לגמרי!! אני רק מקווה שזה לא בקשר להאנה.. ומסכן לוגן!! כולם שונאים אותו! ולא מתייחסים אליו! <כמו עם המורה!> ואימא של האנה בכלל עצבנה אותי! הוא לא מכוער מבפנים!! כל הפרק היה לו כזה פרצוף מסכן ועצוב...
איך רחמתי עליו...
פרק ממש יפה!!

karyn

יותר טוב ככה יהיה לו יותר זמן../images/Emo204.gif

איכות עם ורוניקה

למעלה