פרקים השבוע
[מכילים ספוילרים!]

I n n u e n d o

New member
../images/Emo41.gifפרקים השבוע../images/Emo41.gif[מכילים ספוילרים!]

מכיוון שנורית עשתה להשבוע אני אעשה לשבוע הבא+ימי שבת
פרקי שבת:
פרק ראשון - איתן מנסה לשכנע את תרזה להגיע עם בן זוגה למסיבת ערב השנה החדשה שהוא עורך; שרידן מזמינה בטעות את האנק לצאת איתה, לאחר שחשבה שהוא לואיס; פילאר קרובה לגילויו של מרטין במרתף.
פרק שני - טביתה משכנעת את גרייס להרשות לצ`ריטי ולמיגל לצאת למסיבה - כך שהנבואה על מותו של מישהו בערב השנה החדשה תתגשם; אורוויל מתעורר, אך אינו מגלה דבר בקשר לעברו של צ`אד.
פרק שלישי - טביתה משכנעת את גרייס להרשות לצ`ריטי ולמיגל לצאת למסיבה - כך שהנבואה על מותו של מישהו בערב השנה החדשה תתגשם; אורוויל מתעורר, אך אינו מגלה דבר בקשר לעברו של צ`אד.
פרק רביעי - טביתה וטימי מצליחים להסתנן למסיבה במרכז הנוער; ג`וליאן מגלה לאייבי שמרטין נעול במרתף ביתם; טי.סי מזהיר את סם מפני אייבי; מרטין מבקש מלואיס שיניח לו לברוח עם שרידן; תרזה חוששת שאיתן יגלה ששיקרה.
פרק חמישי - סימון כועסת בראותה את וויטני בזרועות צ`אד; איתן מנחם את תרזה, המאשימה את עצמה במות אביה; המלאכית מבשרת לטביתה שצ`ריטי עלולה לעבור לצד האפל; צ`אד מתבשר שאורוויל נעלם מביה"ח; שרידן נרגשת שלואיס בחר להציל אותה על פני אביו.
פרקי השבוע -
יום ראשון(22/8) - שרידן שוכבת בתרדמת בבית החולים; איתן מגלה שבצוואתה ביקשה שרידן שלא ינשימו אותה באמצעות מכונות, ומחליט בלב כבד למלא את רצונה, חרף התנגדותו של לואיס; רבקה נדהמת לגלות שאייבי יודעת על הרומן בינה לבין ג`וליאן; סם מתעמת עם האנק בנוכחות גרייס.
יום שני(23/8) - טביתה מגלה שנשמתה של קיי נמצאת בידי הקובה; כולם מתכוננים למיסת חג המולד, ואיתן מבשר לגוון ולתרזה שיכריז על בחירת לבו בכנסייה לפני תחילת המיסה; טימי מנסה לעודד את טביתה המפוחדת; לואיס מתפלל על חייה של שרידן וזוכה לנס משלו.
יום שלישי(24/8) - איתן מגיע לכנסייה ומכריז בפני תרזה שבחר בה ושברצונו להינשא לה; שרידן מפתיעה את לואיס בכנסייה; הקובה מאיימת על טביתה, ודורשת מקיי להשיג גזרי ציפורניים של צ`ריטי; רבקה נחושה בדעתה שלא להניח לאיתן להינשא לתרזה לעולם.
יום רביעי(25/8) - קיי מטפלת בציפורניה של צ`ריטי ומוסרת את גזרי הציפורניים להקובה; טביתה מנסה להימלט מהרמוני יחד עם טימי, לפני שיתחיל הקרב הגדול בין כוחות הטוב והרע; תרזה מבקשת את ברכתו של לואיס לנישואיה עם איתן, אך לשווא.
יום חמישי(26/8) - רבקה מבשרת לגוון שהיא חושדת שאיתן הוא בנו של סם; אייבי מסכימה לשתף פעולה עם אליסטר וג`וליאן ולהפריד בין לואיס לשרידן, מחשש לחשיפת סודות המשפחה; לואיס נותן את ברכתו לזוג הצעיר רק לאחר שיחה עם שרידן; איתן, המבקש להוציא רישיון נישואים, מחפש את תעודת הלידה שלו..
 

m u f y

New member
יא איזה התקדמותת

סוף סוף הסדרה הזאת זזה לאנשו..
 
למעלה