פיצויים

../images/Emo41.gifפיצויים../images/Emo41.gif

הועסקתי 3 שנים בידי חברת כוח אדם המתמחה בהשמת סטודנטים ואקדמאים. לאחר תקופה זו סיימתי את לימודי באוניברסיטה וכיום אני בעלת תואר אקדמאי <שהוא מקצוע לכל דבר>. מקום העסקתי בפועל פיטר אותי לאחרונה עקב קיצוצים במקום, וכשפניתי לחברת כוח האדם שהיא מעסיקתי הרישמית ותהיתי לגבי הפיטורים שמגיעים לי לאחר 3 שנות עבודה, נמסר לי כי לפי החוזה שלהם הם מחויבים למצוא לי עבודה שהשכר והתנאים בה לא יהיה פחות טובים מהעבודה שבה עבדתי עד עכשיו, ואינם חייבים לפטר אותי או לתת לי פיצויים. במידה והם לא ימצאו לי עבודה הם יפטרו אותי. לא עזרו עשרות הטלפונים וההסברים של "מה ההגיון בכך, הרי הועסקתי מלכתחילה בידיעה שאני סטודנטית ומתישהו אני ארכוש את המקצוע לשמו יזעתי, וכעת מדוע עלי לעבוד בעבודה שאינה תואמת את השכלתי או כישורי? לאחר המון ברורים, נמסר לי כי מנכ"ל החברה בודק זאת כרגע ו<אני מצטטת> הוא יבדוק מהו גובה בפיצויים ולפי זה הוא יחליט אם לשלם לך אותם או לא". אני מרגישה כרגע שמורחים אותי בלי סוף ונותנים לי תשובות שנוגדות את הזכויות שלי. האם אני חיה באשליה? האומנם לא מגיעים לי פיצויים במקרה הזה? הרי פוטרתי מעבודתי בפועל, אני אקדמאית בעלת מקצוע, למה לי לעבוד בעבודה שהיא פקידותית כעת? האם הם באמת הולכים איתי "ראש בראש"? או שבאמת יכול להיות להפ סעיף כזה ואין לי ברירה אלא להסכים? מצטערת על האורך, אבל אשמח מאוד אם מישהו יבהיר לי מעט את תחושת חוסר האונים שלי.
מראש.
 
ומה היית עושה אילו לא היית מפוטרת?

היית ממשיכה לעבוד באותה עבודה? באותם תנאים התואמים את כישוריה של סטודנטית? אם כן - הם לא מחוייבים להציע לך משרה טובה יותר מזו שממנה פוטרת עקב הקיצוצים. לתשובה מקיפה יותר את יכולה לפנות גם לפורום דיני עבודה.
 
לא ברור לי האם הבנתי את המצב נכונה

כמובן שאם הייתה להם התחייבות חוזית לדאוג למשרה שהולמת את כישורייך כאקדמאית כאשר תרכשי את התואר, הם חייבים לעשות זאת.
 
העיניין הוא

שהמשרה שהם מחפשים לי היא פקידותית, שונה לגמרי מהתואר שעשיתי. הם לא מחפשים לי משרה במקצועי כיוון שאין להם משרות כאלה, הם מציעים לי משרה בתחום שממש רחוק מלהיות בעל עיניין כלשהו עבורי...
 

טוביילה

New member
ככה זה הולך!!!

חברות כח אדם רומסות את זכויות העובדים בישראל ואין פוצה פה ותגידי תודה שלא פיטרו אותך מידי שנה ואח"כ חידשו איתך חוזה כדי לא לשלם פיצויים אולי אבא המלך יכול לעשות משהו?
 
למעלה