פינת שיר השבוע

Unicorn Fairy

New member
../images/Emo41.gif פינת שיר השבוע../images/Emo70.gif ../images/Emo41.gif

היי חברה'
יום שלישי הגיע - ואיתו מגיעה גם הפינה השבועית האהובה
כפי ששמתם ודאי לב, הפינה ירדה לשבועיים מכיוון שהייתי בגרמניה - ולא טרחתי למנות מישהו שיימלא את מקומי
וכל זה מכיוון שאני טיפשע
ובכל אופן
הפינה שבה לה לאופן קבוע ואני מבטיחה ליידע אתכם בכל פעם שלא אוכל להעלות אותה ולמנות מחליף שיעלה אותה במקומי
גם השבוע, כמו בכל שבוע - פינת שיר השבוע מוגשת לכם חסות AMY LEE INC. כי... *כו-לם ביחד .. יו-תר חזק .. ול-א שומעים*
"שיר עושים ב
או לא עושים בכלל
"
------------------------------------------------------------------
מהו אלבום השבוע שלכם
מהו שיר השבוע האוונסנסי שלכם
מהו שיר השבוע הלא אוונסני שלכם
מדוע בחרתם באלבום ובשירים
הוסיפו את מילות השירים [עדיפות ללינק ישיר למילים]
הוסיפו תמונה שמתאימה לכם
כמו בכל שבוע - מי שמתעצל ולא עונה על הכל - נשלח ל ג ר ד ו ם
------------------------------------------------------------------ התשובות שלי .. אלבום השבוע שלי הוא MUTTER של Ramms+ein [אירנה המדליקה - שטיין
לא סטיין
]. בחרתי בו בגלל שחרשתי אותו בגרמניה ומכיוון שהביצועים לשירים מתוכו בהופעה פשוט שלטו בצורה מטורפת [וכשטיל שר את Feuer Frei הוא הפעיל את הבזוקת אש שלו
] שיר השבוע האוונסנסי שלי הוא Where Will You Go. בחרתי בו בגלל הקונוטציות הרגשיות שהוא העלה בי בפעם האחרונה ששמעתי אותו, ודווקא לא חרשתי אותו בכלל. השיר שחרשתי היה Thoughtless מההופעה החיה, אבל לא בחרתי בו בגלל שWWUG הצליח לרגש אותי השבוע יותר מאי פעם. שירי השבוע הלא אוונסנסיים שלי הם HIM - The Sacrament, Rammstein - Sonne ו-The Cure - Lullaby. למה
שירים שולטים נו...
*לא הוספתי לינקים כי יש בעיות באתר עם המילים* ------------------------------------------------------------------ תהנו מהתמונה
עכשיו תורכם - ותענו על הכל יא כלבני זונות
 

Lost Lullaby

New member
I will see you screaming. ];

אין לי אלבום השבוע, סורי
שיר השבוע הכן אוונסנסני- Toughtless של קורן, במיוחד בגלל הבית הזה:
All of my hate cannot be bound I will not be drowned by your thoughtless scheming So you can try to tear me down Beat me to the ground .I will see you screaming
וזה פחות או יותר מופנה אל מישהו, אבל זה לא חשוב :$ ו, Heaven's A Lie של לאקונה קויל.
Oh no, here it is again I need to know when I'll fall in to decay Something wrong with every plan of my life I didn't really notice that you've been here​
שיר שהוא כן של אוונסנס- Missing, במיוחד בגלל
And if I bleed I'll bleed Knowing you don't care And if I sleep just to dream of you I'll wake without you there​
 

DARk lies

New member
אני נממ../images/Emo9.gif

מהו אלבום השבוע שלכם
נממ אין.
לא השבוע.
מהו שיר השבוע האוונסנסי שלכם
Farther Away
מהו שיר השבוע הלא אוונסני שלכם
You'll Be In My Heart של פיל קולינס
מדוע בחרתם באלבום ובשירים
אממ. אלבום אין נו. ושירים? כי ככה
. סתם לא נו. כי התחברתי אליהם מאוד בשבוע האחרון.
הוסיפו את מילות השירים הוסיפו תמונה שמתאימה לכם:))
 

DARk lies

New member
הו זה לא הוסיף את הלינק../images/Emo2.gif

ועכשיו האתר של המילים לשירים לא עובד
נו. תסתפקו.
 

Hezi The One

New member
יאיייי

אלבום השבוע-היהודים-אנפלגד! שמעתי אותו אבל עדיין אין לי אותו...לשלומי הטיפש יש:( השיר האוונסנסי של שבוע-Tourniquet אממ שמעתי אותו די הרבה השבוע השיר הלא אוונסנסי-פעמון מלחמה-היהודים אוי חרשתי אותו בזמן האחרון זה לא מעלה לי לינקים:( שעה אני מנסה להביא והתמונה...אני במצב שאני רוצה לזרקו מישהו מהגג מה:( XDDDD
 

jack 1

New member
נה.אני לא אהרוג אותך.

אני אצטרך ליסוע לרמת גן בשביל זה
 
או יאי!@#$%^&*

השירים האוונסנסיים: Touniquet Going under Lies Even in death My immortal ואולי גם Breathe no more השירים הלא אוונסנסיים: Eminem-Stan Eminem-Mosh Linkin park+JZ-Numb\Encore והאלבום הוא הדיסק שלי של אוונסנס ומעט משירי אמינם מהדיסק החדש-אנקור.
 

Amirushka

New member
שלייייי שלייי!@$ [:

אלבום השבוע
: The Silent Force של within temtation אלבום מדהיםםםםםםםםםםםםם אהבתייייייי$&$%&*^#$*&%^&*^
שיר האוונסנס
: לא שמעתי אוונסנס |:
שיר הלא אוונסנסי
: Angels של within temtation ועוד מלאאא שירים שלהםםם
אין לי כח לנמק ולשים ליריקס הנה אתר בו תוכלו למצוא תלירקסים: www.darklyrics.com Enjoy [:
 

dolca1

New member
mine :)

מהו אלבום השבוע שלכם? הדי.וי.די של ההופעה מהו שיר השבוע האוונסנסי שלכם?thoughtless מהו שיר השבוע הלא אוונסני שלכם? bring me to life מדוע בחרתם באלבום ובשירים? את האלבום כי יש בו שירים מצוינים שאין בדיסק הרגיל שלהם ובשיר כי זה שיר מדהים מבחינת המוזיקה והמילים אני פשוט מתה על השיר הזה הוסיפו את מילות השירים [עדיפות ללינק ישיר למילים] הוסיפו תמונה שמתאימה לכם
 

dolca1

New member
אופס... אני חשבתי השיר שהשבוע

לא ממש אהבתי של אוונסנס.. אז השיר הלא אוונסנסי הוא: safri duo- played a live זה שיר טוב..
 

dolca1

New member
../images/Emo41.gif|נצל"ש../images/Emo41.gif באי הודיעו כי האלבום

פולן של אוונסנס הוא במקום החמישי! שזהו מקום מצוין..
 
למעלה