Unicorn Fairy
New member
../images/Emo41.gif פינת שיר השבוע../images/Emo70.gif ../images/Emo41.gif
היי חברה'
יום שלישי הגיע - ואיתו מגיעה גם הפינה השבועית האהובה
כפי ששמתם ודאי לב, הפינה ירדה לשבועיים מכיוון שהייתי בגרמניה - ולא טרחתי למנות מישהו שיימלא את מקומי
וכל זה מכיוון שאני טיפשע
ובכל אופן
הפינה שבה לה לאופן קבוע ואני מבטיחה ליידע אתכם בכל פעם שלא אוכל להעלות אותה ולמנות מחליף שיעלה אותה במקומי
גם השבוע, כמו בכל שבוע - פינת שיר השבוע מוגשת לכם חסות AMY LEE INC. כי... *כו-לם ביחד .. יו-תר חזק .. ול-א שומעים*
"שיר עושים ב
או לא עושים בכלל
" ------------------------------------------------------------------
מהו אלבום השבוע שלכם
מהו שיר השבוע האוונסנסי שלכם
מהו שיר השבוע הלא אוונסני שלכם
מדוע בחרתם באלבום ובשירים
הוסיפו את מילות השירים [עדיפות ללינק ישיר למילים]
הוסיפו תמונה שמתאימה לכם
כמו בכל שבוע - מי שמתעצל ולא עונה על הכל - נשלח ל ג ר ד ו ם
------------------------------------------------------------------ התשובות שלי .. אלבום השבוע שלי הוא MUTTER של Ramms+ein [אירנה המדליקה - שטיין
לא סטיין
]. בחרתי בו בגלל שחרשתי אותו בגרמניה ומכיוון שהביצועים לשירים מתוכו בהופעה פשוט שלטו בצורה מטורפת [וכשטיל שר את Feuer Frei הוא הפעיל את הבזוקת אש שלו
] שיר השבוע האוונסנסי שלי הוא Where Will You Go. בחרתי בו בגלל הקונוטציות הרגשיות שהוא העלה בי בפעם האחרונה ששמעתי אותו, ודווקא לא חרשתי אותו בכלל. השיר שחרשתי היה Thoughtless מההופעה החיה, אבל לא בחרתי בו בגלל שWWUG הצליח לרגש אותי השבוע יותר מאי פעם. שירי השבוע הלא אוונסנסיים שלי הם HIM - The Sacrament, Rammstein - Sonne ו-The Cure - Lullaby. למה
שירים שולטים נו...
*לא הוספתי לינקים כי יש בעיות באתר עם המילים* ------------------------------------------------------------------ תהנו מהתמונה
עכשיו תורכם - ותענו על הכל יא כלבני זונות
היי חברה'