פינת התרבות השבועית
+ שינויים!

NoA 101

New member
../images/Emo41.gifפינת התרבות השבועית../images/Emo41.gif + שינויים!

שימו
לשינויים בחוקי הפינה: מעכשיו, הפינה תחזור למתכונת הישנה - כל אחד מעלה אך ורק יצירה אחת בכל שבוע! בזמן האחרון הפינה מוצפת במלא הודעות וסתם יש בלאגן, ולכן אם כולם יקפידו על הכללים החדשים גם יהיה יותר סדר, וגם תהיה יותר התייחסות לכל יצירה ויצירה. שרשרו לפה יצירה או עבודה אחת שלכם!
 
אמממ שיר שכתבתי שלשום

וכל כך התכוונתי לכל מילה. ישר מהלב. חסר שם בנתיים.... Couldn't be brave enough Like a leaf that's flying in the wind First I'ts at the top of the world But slowly it falls down While letting the incontrollable wind Touch it softly. Oh, the pain of accepting. Tears won't change anything How can they? They're just little drops of salt water You watch them falling… Images are running, burning your mind It makes you feel better, yeah, it took you time to realize. Oh, the pain of accepting. Maybe this time it could be different? Maybe this time I can be better? You know nothing would change. But you still wonna try Thoughts that’s running, while you're falling asleep, through your mind. How can I be so stupid? Making the same mistakes over and over again. But you know, you couldn't act different. It's the passion and hope that drives you crazy No, you can't resist. Oh, the pain of accepting.
 

ImNOTokay1

New member
מדהים../images/Emo99.gif

ממש אהבתי.
איך אפשר לכתוב ככה?! ועוד באנגלית?! ~סוגדת~
 

MyUsedRomance

New member
ממש יפה../images/Emo99.gif../images/Emo135.gif

ואם לא אכפתלך שאני מתקנת... you still wonna try Thoughts that’s running-זה wanna ולא wonna How can I be so stupid?-אם התכוונת לעבר אז צריך להיות how could i've been so stupid? רק רציתי לעזור
חוצמזה שיר ממש יפה
 

Disenchanted1

New member
כ"כ יפה. :-O

זה מדהים הצילומים שלך..
וכבר ציינתי את זה שיש לך עיניים מדהימות?!?#!?#
 

Mg14

New member
בהית בכוס הקפה הריקה שלך

בהית בכוס הקפה הריקה שלך. אני הבטתי למטה. ואז הרמת את מבטך וראית אותי מקלפת את הלקה מהציפורניים בנחישות. מיהרתי להגניב את ידיי מאחורי גבי. אתה לא יודעת שבלילות כשקר אני גם כוססת אותן, הלק הוא רק מעטה. רצית לחצות את המרחק בינינו בכורסא שנראה כמו שנות אור ונצחים. "רוצה עוד תה?". קולך הדהד בבית הקפה, אסור פשוט אסור לשבת פה בפינה, כולם יודעים על מה אתה מדבר. התחלתי להסמיק ולאבד את עצמי בטפטים המפוספסים באדום כהה שעל הקירות ובכוס התה הבהירה שלי. - it's not my cup of tea.
 
למעלה