פורומים חדשים בתפוז

../images/Emo41.gifפורומים חדשים בתפוז../images/Emo41.gif

אוהבים לפחד? אוהבים להצטמרר? פורום מתח ואימה
שתי הדיוות הגדולות, מקבלות סוף סוף מקום בתפוז אנשים: פורום ריטה ופורום דנה אינטרנשיונל
לא הכל אופנועים, פורום קטנועים פתוח גם לאלה שאין להם מאות סמ"ק
יש כאלה שאוהבים שקט, או חיות שקטות. פורום דגים גלישה נעימה!
 
יו פורם דגים!שנים חיכיתי לזה!

באונה איזה אנשים מעאפנים..עושים פורום דגים,עושים דנה אינטרנשונל,אבל פורום ג'ימי הנדריקס או צ'ילי פפרס??למה שמישהו בכלל יעז..?
 

FlamMAble

New member
אז אולי באמת תעזי?

אם את כלכך רוצה פורום - פשוט כנסי לפורום תפוז במשוב ובקשי את הטופס ששולחים להנהלה כדי לפתוח פורום חדש. אי דר יו.... פורום חדש..עכשיו גם אתה יכולה **חיוך דפוק** (*מרגישה כמו פירסומת לפתיחת פורומים חדשים*)
 

WhiskyBar 1

New member
מה קרה לכם??

פורום דגים, הרבה יותר חשוב מפורום ג'ימי הנדריקס!!! עם כל הכבוד לג'ימי, זה נורא חשוב לדסקס על סוגי דגים(
:בלו בלו) יש כל כך הרבה אנשים עם שאלות בקשר לדגים, איך נוכל להחמיץ אותם??
 
חבוב מקווה שזה בציניות...

בכל אופן,אני נורא רוצה לפתוח פורום כלשהו,אבל צריך ללכת שם למשרדים,וכל הקקהמייקה הזה...וזה סתם מעייף. כולה רוצה לפתוח פורום,לא לקבל עבודה בתור עורך דין.
 
משי שאלה...

מאיפה התמונה הזאת בפרטים שלך??גם את חובבת התפוז המכני? (לפי התמונה..)
 
אההה

מזה הפורומים הדבילים האלה? לדוגמא אני מאוד בעד פורום גוואה. אבל למה דה פאק צריך פורום גאווה גאווה בוגרת גאווה צעירה לסביות הומואים רק בנות רק בנים גאים באוויר הורות הומולסבית סקס וזוגיות גאה נו? לא נראה לכם קצת מוגזם?!?
 
טוב אני חייבת להגיד משהו אחד לפחות

אני פריקית???ככה קראת לעצמך? אז את אחד מהאנשים שנותנים חיוך דבילי שאומרים להם "איזה פריק\ית את"? טוב שיהיה פריקית.
 
לא לא...

איזה קבלת פנים נעימה..ככה לשפוט אנשים לפי הכינוי שלהם??שטחיות לשמה! בכל מקרה אני לא אשאר חייבת ואסביר את הסיפור העצוב......... כשעשיתי את הכרטיס האישי כל הכינויים היו תפוסים ולא רציתי לקרוא לעצמי נגיד לדוגמה-הנדריקסית1 ואז כבר ההיתי מעוצבנת ומיואשת כי זה מעצבן כל פעם לקוות שאת הכינוי הזה אין כי אני מה זה מקורית ואז הכרטיס חוזר עם הערות באדום-"הכינוי תפוס נסה כינוי אחר" בכל מקרה כתבתי 'אני פריקית' לשם שעשוע ההיתי בטוחה שזה תפוס על ידי מישו טיפש אחר!!!!!!!!! אבל לא!!!!!!!!!!!!!!! ומאז אני תקועה עם הכינוי הזה כי אי אפשר להחליף שם מישתמש ניסיתי וניסיתי ולא הצלחתי מאז חברות שלי מאז קוראות לי פריקית בצחוק וזה נדבק.....מה לעשות שלמחשב אין חוש הומור???? בכל מקרה זה פורום מאוד נחמד ונירוונה אחלה להקה
 
סתם הערתי לא שפטתי...

סתם חשבתי שאת מהמתלהבים האלה ששמחים שהם פריקים,ומרוצים בכל פעם שמישהו מזכיר את זה.אבל אני שמחה שאת לא. ובאמת אם זה מפריע לך,אז את יכולה לעשות משתמש חדש...זה לא כזה קשה. ואני בטוחה שיש עוד המון כינויים פנויים. בכל אופן,ברוכה הבאה לפורום!תהני...
 
למעלה