פורומים חדשים בתפוז אנשים

היום בתפוז../images/Emo43.gif 9.12.04

בשעה 17:30 יגיע אדם הירש, כוכב סדרת הדרמה לנוער "ראש גדול" להתארח בפורום וב-Blog Tv Live. שרשרו שאלות עכשיו בפורום.
בשעה 20:00 נשדר את חלקו הראשון של ספיישל "מאחורי הקלעים של הפסטיגל" בהשתתפות הראל סקעת, מאיה בוסקילה, רן דנקר וכוכבים נוספים. השידור יתקיים בפורום הפסטיגל וב- Blog Tv.
ובשעה 21:00 תתקיים הבכורה העולמית לרצועה השבועית החדשה - Nova TV. Nova TV הוא פרוייקט מיוחד וחדשני אשר מאפשר לגולשים הצצה לחזרות לקראת הופעתה הגדולה של הלהקה.
 
../images/Emo41.gifפורומים חדשים בתפוז אנשים../images/Emo41.gif

הבמה שלכם לדיונים - פורום סרבנות בעד ונגד
רוצים לנפוש בארץ? פורום צימרים ונופש בישראל
הפורום הרשמי להרכב הרוק הישראלי להקת nova
אוהבים לרקוד? פורום משחקי ריקוד -IDDR במיוחד בשבילכם
הפורום הרשמי של תוכנית המערכונים החדשה - קצרים
עכשיו יש מקום לדבר על פרסומות באינטרנט פורום אינטרנט שיווק ופרסום כמו כן, אתם מוזמנים להתעדכן באירועים ובאירוחים שיתקיימו בתפוז אנשים בשבוע הקרוב: http://www.tapuz.co.il/forums/main/eventsAll.asp
המשך גלישה נעימה בתפוז אנשים
 
חג אורים שמח! ../images/Emo137.gif../images/Emo138.gif

חג החנוכה בעיצומו ואנחנו מציעים לכם מגוון פעילויות באתר לקראת החג:
עמוד מיוחד של הפרוייקט המקסים של פורום אמנות בעוגות כבר באויר- ובו תוכלו לראות כיצד הכינו בפורום עוגות מעוצבות שנשלחו לחיילים שנשארו חג בבסיסים, ואולי תוכלו גם ללמוד עוד משהו.
כדאי מאד להכנס לראות את הברכה המזמרת לחנוכה שהכנו לכם, יחד עם שירי מימון, מלי לוי, הראל סקעת, אורנה ומשה דץ, יונתן רוזן, מיכל אמדורסקי, עופר שכטר, אסי עזר, רוני סופרסטאר והראל מויאל, ששרים במיוחד בשבילכם חג שמח.
ואם נשאר לכם עוד קצת זמן אז נראה אתכם פותרים את החידה היומית שלנו במשחק "חפש את המטמון" שהתחיל אתמול וימשך במהלך החג! חג אורים שמח!
 
היום בתפוז../images/Emo43.gif 12.12.04

היום ב-17:30, מיד לאחר שידור הפרק היומי של הסדרה "ראש גדול" תתארח כאן הכוכבת הצעירה של הסדרה- מיכאלה אלקין. אתם יכולים להשאיר לה שאלות כבר עכשיו בפורום.
החידה השניה בסדרת "חפש את המטמון" שלנו כבר עכשיו באויר. נראה אם תצליחו לגלות היכן מסתתר חלק הפאזל. הרמז נמצא כאן
למי שפספס את ספיישל מאחורי הקלעים של הפסטיגל (חלק א') יכול עכשיו להכנס ולראות אותו מתי שרק ירצה בארכיון האירוחים שלנו. (חלק ב' ישודר מחר בשעה 19:00) חג שמח!
 
היום בתפוז ../images/Emo43.gif 13.12.2004

הערב ב-19:00 תוכלו לצפות בחלקו השני של הסרט "מאחורי הקלעים של הפסטיגל", שישודר ב- blogtv ובפורום הפסטיגל. מי שפספס את החלק הראשון יכול לראות אותו כבר עכשיו בארכיון האירוחים של תפוז. בחלק השני תוכלו לשמוע בהשמעת בכורה עולמית את השיר החדש של הראל מויאל - "סימנים", לראות את נינט מדברת על הדיסק החדש, אגם רודברג מספרת על העונה השלישית של "אהבה מעבר לפינה" ואת כוכבי הפסטיגל מדליקים נרות חנוכה.
בשעה 20:00 יתארח אלון מזרחי, ברצועת הספורט השבועית של blogtv ואתר ספורט 5. שרשור השאלות לאלון מזרחי כבר נפתח בפורום כדורגל.
ב-21:00 הסופרת דורית אורגד תתארח בפורום ספרים וספרות ותענה לשאלותיכם. אתם מוזמנים לתפוס מקומכם בדיון שכבר נפתח בפורום.
ולסיום... במהלך כל היום מתקיים משחק טריוייה סיכום שנה בפורום WWE . הצטרפו גם אתם ואולי תוכלו לזכות במשחק פלייסטיישן מהמם מתנת "אולגיימס". http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/communityEvent.asp?id=27173
 
היום בתפוז../images/Emo43.gif14.12.04

הערב ב-17:30 תגיע ספיר דרמון, הכוכבת הצעירה שמשחקת את יעל בסדרה הפופולארית "ראש גדול". אתם יכולים להשאיר שאלות בפורום הרשמי של הסדרה.
ב-19:00 יגיע הפיזיולוג דרור שגיא לפורום דיאטות ואורח חיים בריא. אתם מוזמנים לשאול אותו שאלות בפורום.
ניסים אמון,שהנחה את "סוד האושר הפנימי" בערוץ 8 ואת "התחדשות" בערוץ החיים הטובים, יתארח הערב ב-20:00 בפורום עולם המיסטיקה ויענה לשאלותיכם.
ו... החלק היומי של הפאזל שלנו נחשף כבר היום, במסגרת המשחק "חפש את המטמון". חבילה של מתנות מפנקת אולי מחכה רק לכם. http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/communityEvent.asp?id=27730
 
היום בתפוז../images/Emo43.gif 15.12.04

היום התפרסמה החידה החמישית במסגרת משחק "חפש את המטמון" של חג החכנוכה. היכן מסתתר החלק היומי?
הערב ב-20:00 יתארח live אוהד אשכנזי, עורך "ביפ"- ערוץ הצחוק, שיענה לשאלותיכם לגבי תוכניות הערוץ ויספר על התוכניות הצפויות לעלות בקרוב. אתם מוזמנים להשאיר לו שאלות בפורום
ב-21:00 יתארח בפורום הפרעות קשב ד"ר יוסי גובצ'נסקי, פסיכיאטר המטפל בגישה הקוגניטיבית התנהגותית, שיענה לשאלות ובעיות הגולשים.
כל יום בתפוז אנשים - מלחמת אחים - רן אדליסט וזאב ז'בוטינסקי הולכים ראש בראש בנושאים האקטואליים הכי חמים.
 
היום בתפוז../images/Emo43.gif 16.12.04

היום מגיע משחק "חפש את המטמון" לקו הסיום. החלק השישי כבר הוחבא ברחבי האתר, ואתם מוזמנים למצוא את המילה הנעלמת ולזכות בחבילת פרסים!
כל יום בתפוז אנשים - מלחמת אחים - והיום רן אדליסט וזאב ז'בוטינסקי הולכים ראש בראש על החלטת בג"צ להפסיק המימון לתלמידי הישיבות.
בפורום מתגייסים נפתח הגמר הגדול בתחרות 'סיפורים מהלשכה'. עדיין לא הצבעתם? הקליקו כאן.
והערב ב- 21:00 אתם מוזמנים לצפות ב-"NOVA TV", הרצועה השבועית החדשה של תפוז אנשים. כמו כן, תוכלו לזכות בכרטיסים להופעה מיוחדת של הלהקה בה יתארח עברי לידר. למידע נוסף - http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/communityEvent.asp?id=27652
 
למעלה