פורומים חדשים בתפוז אנשים

bזוהר

New member
זה בסדר, הם לא פגעו

פשוט זה מעצבן שחושבים דברים כאלה, שאם אני נורא מעריצה את רונה זה הופך אותי למטומטמת (ואני לא מתכוונת בהכרח למה שאת אמרת אבל זה קשור לזה-שאם אני לא אוהבת את אפרת גוש ברגע שרונה תשיר איתה אני כן אוהב אותה). הערצה זו תכונה נעלה, ולא דבר שהופך אנשים לקטנים, אלא להיפך. בכל מקרה, אני חייבת לומר שאני מופתעת שאת לא יודעת מי זאת, זה באמת נשמע כאילו באת להגן עליה:) נכון שרונה זה העיקר אבל בכל זאת אני לא חושבת שזה פסול מה שכתבתי על הזמרות האחרות
 
הממ..

האמת היא שאני האחרונה שיכולה לומר שזה מטומטם להתחבר לאמן שמישהו שאתה מעריץ משתף איתו פעולה כי למשל אחרי הדואט עם קרן פלס אני ממש טרחתי להקשיב קצת למילים של חלק מהשירים שלה ואפילו מדיי פעם חשבתי שהם נחמדים.. אז נכון, אני לא אקנה את הדיסקים שלה ולא אלך להופעות שלה כי את זה אני שומרת לאמנים שאני ממש אוהבת אבל אני בהחלט יכולה לומר שרונה גרמה לי להיפתח לעוד ז'אנרים שלא ממש חשבתי שאתחבר אליהם ומעולם לא טרחתי להאזין להם גם אם זה לרגע חולף ברדיו.. אני חושבת שזה הגיוני ואנושי ובכלל לא מטומטם.. וממש לא התכוונתי אלייך, אני אפילו לא יודעת מה דעתך בעניין. שביתת נשק?
[תדמייני דגל לבן, בתפוז הוא פשוט ציוני :)]
 

bזוהר

New member
ברור../images/Emo104.gif../images/Emo13.gif

רק שיהיה ברור..לא התכוונתי לזה שיוצא לך להכיר במקרה אמן מאמן אחר שאת אוהבת, אלא למה שאמרת, שאם פתאום רונה תשיר עם אפרת אני אחליט שאני אוהבת את אפרת. ז"א, הערצה טיפשית כזאת, לא אמיתית. זה בכל מקרה מה שעלה מההודעה הקודמת שלך, אבל את אומרת שלא התכוונת אלי, וכבר הבהרנו את זה :)
 

מיץ פזי

New member
ואו אני חייבת לציין שהפתעת אותי

את לא יודעת מי זאת אפרת גוש? זה באמת נשמע כאילו זה קצת פגע בך ואת מגינה עליה באיזשהו מובן.. בכל מקרה, אני גם חושבת שמה שחשוב כאן זה שכולנו מסכימות לגבי האיכויות של רונה, לא חשוב מול מי. אבל אני כן מסכימה עם זוהר, שזה לא נכון לחשוב שכל זמר/ת שישירו עכשיו עם רונה יכנסו לפייבוריטים שלי רק כי היא שרה איתם. גם אני אישית לא כזה אוהבת את אפרת גוש (במקרה יצא הדוגמא הזאת דווקא) ואם היא תתארח אצל רונה, אני לא ארוץ לראות ואני לא אתחיל פתאום לאהוב אותה..
 

רעוּת

New member
הלוואי שהיא תעשה קאבר ל"מהרי נא".

או "מלך העולם", וואז אני אשמיע אותו לאמא שלי בלופים, ואז היא תתאבד, ואני אהיה יתומה ומאושרת
 
למעלה