פורומים חדשים בתפוז אנשים

Sheeesh

New member
באמת מדהים...

גם אני ראיתי את הכמה שניות האלה בVOD וזה מדהים כי אני מכירה את השיר מן הסתם ויודעת שזה שיר מעולה והכל אבל אף פעם לא טרחתי להקשיב ממש למילים, אבל משום מה כשרונה עשתה את הביצוע היא פשוט גורמת לזה להישמע ככ אחרת... איך היא עושה את זה?!?!?
 

bזוהר

New member
אבל זה מה שלא יאמן, שזה ככה בכל שיר

כל שיר שרונה שרה(לא שלה), זה כאילו שמעת עכשיו שיר אחר ולא את השיר המקורי.. זה כאילו עולם אחר, אני יכולה לא לאהוב שיר ואחרי שאני אשמע את רונה שרה אותו אני פשוט אתאהב בו
 

SheIIy

New member
גם אם היא הייתה מחדשת את

'רוצה בנות'...?
-------------------------------------------------------- חחח קניתי את 'הרחק הרחק בארץ כוש', והוא מתנגן כרגע ברקע בפעם הראשונה.. אני חושבת שאעביר אותו לאחיינית שלי. עוד מישו קנה?
 

Sheeesh

New member
ככה גם היה לי

עם "סוף העונה"... אני לא מסוגלת לשמוע את הגרסה של גלי עטרי (היא גם יותר מהירה כזאת....) אבל את של רונה אני שומעת בלי סוף... זה פשוט אחרת לגמריי. משהו בקול שלה, אני לא יודעת מה.. ולא כולם מבינים את זה. כאילו אני משמיעה לחברות שלי והן לא מבינות מה ההבדל או ממה אני מתלהבת???
 

chen1litvak

New member
שמעת אותה מבצעת את 'חתול בשק'?

אם כן אני לא חושבת שאת עדיין יכולה להגיד את זה.. לא יודעת אם לרונה היה יום רע,או שזה עברי לידר עשה לה רע,אבל זה היה ביצוע נורא..
 

bזוהר

New member
שמעתי, הייתי שם

ובטח שאני עדיין יכולה להגיד את זה, כל כך מדהים לשמוע את רונה שרה "וגם לחלום לרקום לפרום לחלום לרקום לפרום..." ...לדעתי אם היא הייתה שרה בלי עברי זה היה יותר יפה, אבל מה לעשות, כשרונה שרה את זה פשוט מדהים. כל דבר.
 

bזוהר

New member
יש משהו בשירה ובהגשה שלה

שהוא כ"כ מיוחד, אמיתי, פשוט וקסום.. אין את זה אצל אף אחת אחרת. כל דבר שהיא שרה היא כל כך נכנסת אליו בכוונה מלאה, היא שרה את זה עם כל הלב שלכן גם קשה לי לדמיין אותה שרה את רוצה בנות נגיד... בהופעה שהייתה לפני די הרבה זמן באוניברסיטת ת"א - אפשר היה לראות איך אפרת גוש שרה כאילו היא מוכרת משהו, הכל במין הצגה מזויפת, והניגוד המושלם היה רונה. בערב למאיר אריאל - מהכמה שניות שרואים בגיא פינס, גם אחותי אמרה, רואים את נינט צועקת למקרופון, כאילו מביאה שואו, ולעומת זאת את רונה מתייחסת לכל מילה, שרה בחום.. ופשוט.. בכנות הפשוטה הזאת של רונה. שהיא פשוט שרה את השיר ואתה יכול למות מבפנים..
 
אני חושבת

שרונה מיוחדת ומוכשרת מספיק כדי לעמוד בפני עצמה כך שאין ממש צורך להוכיח את עליונותה על פני זמרות אחרות, מה גם שזה פורום פתוח ומן הסתם יש כאן גם אנשים שמעריכים אותן וזה נשמע לא טוב.. לילה טוב
 

רעוּת

New member
אין צורך להוכיח את עליונותה.

עליונותה מוכחת
ההבדל בינה לבין שאר הזמרות זה כמו ההבדל בין מדינת השומרים לשאר המדינות אצל אפלטון. ואם היית מכירה את אפלטון היית יודעת שאם מישהו היה אומר משהו רע על מדינת השומרים שלו, היו מוצאים אותו זרוק באיזה תעלה יום אחכ. או שבעצם זה פיתגורס והמשפט שלו :/ אוף היוונים החופרים האלה
קיצר, הפואנטה: תהיי יפה ותשתקי
.
 
את שקט

אל תקשקשי לי עם פילוסופיה בגרוש
אבל אם את כבר לומדת קצת ומחכימה אז תמשיכי לקרוא קצת על אפלטון, יש לו כמה ציטוטים חדים וחכמים ביותר
 

bזוהר

New member
חח נו

ברור שאני לא מנסה להגיד שרונה היא יותר מזמרת אחרת כדי להוכיח את עליונותה.. אם ליד הזמרות שציינתי היא מיוחדת אז מין הסתם גם בפני עצמה. בסה"כ שיתפתי איך אני ראיתי את הייחוד של רונה ליד זמרות מסוימות אחרות. ודווקא בגלל שזה פורום הבעתי את דעתי בנוגע לזמרות.. אם יש פה בנות שאוהבות אותן זה לא אומר שאני לא יכולה להביע את דעתי האישית עליהן, לא?
 
כמובן שאת יכולה

להביע את דעתך, נראה לי שבשביל זה נועד הפורום.. פשוט נראה לי שההשוואה הייתה קצת מיותרת כי רונה מספיק טובה גם מבלי שיהיה צורך להוכיח את זה דרך אנשים אחרים :)
 

מיץ פזי

New member
זה שאנחנו בפורום "רונה קינן"

לא אומר שאי אפשר לדבר על אף אחד אחר, או להשוות את רונה אליו. ואני לא חושבת שאנחנו צריכים לדאוג אם אנשים אחרים שאולי אוהבים את נינט או את אפרת גוש נעלבים כשאנחנו אומרים כשרונה יותר טובה מאיתן או משהו כזה.. זו דעה ולכל אחד מותר להביע אותה. זה לא שאנחנו פורום שרק יורדים ומשמיצים זמרים אחרים כל הזמן כדי להרגיש טוב אם זה שאנחנו אוהבים זמרת אחרת.. חח זה מגוחך. בקיצור- כל מה שרוצים להגיד זה סבבה, כל עוד זה לא יורד נמוך מדי או חודר לפרטיות. אפשר לחשוב שאין ביקורות על רונה במקומות אחרים..
 
אין ספק

שלכל אחד מותר להביע את דעתו, לרגע לא אמרתי שלא וכמובן שחופש הביטוי הוא ערך עליון וכו', אני אישית פשוט חושבת שההשוואה מיותרת ושיש דרך לומר דברים, זה הכל. את יכולה לקבל את הדברים ואת גם יכולה לדחות אותם זו כבר החלטה שלך :) ובכל זאת קשה לי שלא לתהות מה יקרה אם רונה תחליט בעוד כמה זמן שהיא מבצעת דואט עם אפרת גוש למשל, האם אפרת עדיין תישאר "לא ראויה" או שפתאום אנשים יסתכלו עליה קצת אחרת? לא יודעת.. סתם נקודה למחשבה.
 

bזוהר

New member
אוקיי...

אם רונה תבצע שיתוף פעולה עם אפרת גוש אני לא אחליט פתאום שאני אוהבת את אפרת, אם זה מה שאת חושבת. אם הן ישירו דואט ביחד אני מניחה שאת החלק של רונה אני אוהב, ואת מה שאפרת תביא - אולי. אני מניחה שאם אפרת תשיר עם רונה היא לא תוכל לעלות על פסנתרים כמו שהיא עשתה אז כשראיתי אותה... לא פעם ראיתי את אפרת שרה וזה היה נחמד, אבל סליחה, לדעתי זה לפעמים מביך ותיאטרלי מדי, ואני פשוט לא מתחברת לזה. זאת לא הפעם הראשונה שאני נתקלת בהערות מהסוג הזה כאן, הערות כמו שאם רונה תשתף פעולה עם מישהו שאני פחות מחבבת פתאום אני אתאהב בו... אני מבינה שההערה שלי על אפרת אולי לא מצאה חן בעינייך באופן אישי, אבל זה לא אומר שאני מנסה להוכיח את העליונות של רונה לצד אפרת, ואם הן ישתפו פעולה פתאום אפרת תיראה לי מקסימה והכל. זה בסך הכל אומר שאני לא התחברתי לאפרת על הבמה והיא שימשה בשבילי כניגוד לרונה. זה לא קשור לזה שרונה מספיק טובה גם בלי להשוות אותה למישהו אחר, כי זה לא העניין. זה ברור. שוב, לא ניסיתי להוכיח כמה היא טובה בעודי משמיצה את אפרת, ניסיתי להראות את הניגוד ש-אני- רואה בינהן, סתם לשתף. "אני אישית חושבת שיש דרך לומר דברים" - אני באמת לא חושבת שהבעתי את דעתי בצורה מוגזמת או בדרך לא הולמת, כנראה שהיא פשוט נגעה בך באופן אישי.
 
אין לי אפילו מושג

מי זאת אפרת גוש [אבל עכשיו סיקרנת אותי ואני הולכת לחפש אותה מטפסת על פסנתרים
] ויכול להיות שלא הסברתי את עצמי כמו שצריך אבל נראה לי שבסופו של דבר כולנו כאן כי אנחנו מסכימות לגבי רונה- כל השאר לא ממש רלוונטיות.. וסליחה אם דבריי פגעו בך, זו ממש לא הייתה הכוונה.
 
למעלה