פורום בגידות ואהבה אסורה - FAQ

BazukaGirl31

New member
../images/Emo41.gif פורום בגידות ואהבה אסורה - FAQ ../images/Emo41.gif

אחרי שהבנתי שהשאלות קצת מתחילות לחזור על עצמן, חשבתי שיהיה מועיל לבנות מין דטה בייס שיענה על שאלות נפוצות שנשאלות ויהווה מקום טוב להפנות אליו מתחילים. אתם מוזמנים לשרשר תשובות נבחרות, ועוד ועוד שאלות נפוצות כיד הדמיון הטובה עליכם. יאללה, שיהיה בכיף
 

BazukaGirl31

New member
../images/Emo26.gif חדש פה

שלום לכולם ובעיקר לכולן. אני בשנות ה-40 לחיי, נשוי פלוס פלוס, אירופאי אקדמאי ואיכותי נורא. (למתקדמים - איש היי טק!) מחפש אותך, הכוסית המהממת לאללה, לפנק ולהעניק לה סקס משובח. רצוי גם שתיפול לרגליי ותמצוץ לי עד אובדן חושים או עד שתגיע שווה ממנה, המוקדם מבין השניים אבל אל תתפסו אותי במילה. תגידו, באמת יוצאים מפה זיונים?
 

BazukaGirl31

New member
../images/Emo26.gif איך מתגברים עליו?

בשלוש השנים האחרונות היינו נפגשים כל שבועיים בערך, ובין לבין מחליפים SMSים לוהטים. פתאום הוא הפסיק להתקשר ולהתעניין, והוא מתחמק ממני כל הזמן. אני חושבת שיש לו מישהי חדשה. אני לא מפסיקה לבכות, לחכות לו מחוץ לעבודה, להתקשר אליו ממספר חסום 40 פעם בשעה ולהזמין לו פיצות למשרד, אבל לא נראה לי שהוא שם עלי. מה לעשות, איך להתגבר עליו?
 

BazukaGirl31

New member
../images/Emo26.gif יא מגעילים, אתם לא מתביישים???

לא יאומן שבארץ ישראל יושבת חבורת פוחזים מול האינטרנט המשוקץ הזה ומדברת דיברי תועבה כל היום!!! הלא כתוב במפורש בעשרת הדיברות "לא תנאף"! אתם לא יודעים שכל השריפות והאסונות שפקדו אותנו לאחרונה הם בגלל כל החטאים שלכם? גועל נפש!!! תתביישו לכם!!! אגב, אם יש פה בת ישראל כשרה ושובבה מאיזור בני ברק ככה, צרי קשר במסר.
 

BazukaGirl31

New member
../images/Emo26.gif האם הוא בוגד בי?

בעלי הוא ממש חמוד, בעל טוב ואבא מצוין לילדים. יש לנו מערכת יחסים מעולה ואנחנו מאוהבים עד הגג. הבעיה היא שהוא יושב כל ערב על האינטרנט עד מאוחר, צמוד לסלולרי שלו ולא מסכים שאף אחד יגע בו, ומדי פעם הוא אומר שהוא בישיבה חשובה ולא יכול לענות לי או שהוא נמצא באיזור ללא קליטה במשך כמה שעות. האם הוא בוגד בי?
 
מה פתאום...

את סקפטית והכל בגלל השרות הגרוע של חברות הסלולר. בטח הוא גם אמר לך שנשרף לו הסלולרי ברכבת ולא האמנת לו
 

BazukaGirl31

New member
../images/Emo26.gif בעלי בגד בי

למה, אבל למה???? הכל, הכל נתתי לו - בישלתי ושטפתי וקניתי וכיבסתי ותליתי והורדתי וקיפלתי והחזרתי ומצצתי ואפילו הסכמתי פעם בתחת. אז למה??????
 
למעלה