עשרת הגדולים - בריטני וכריסטינה

Love4Backstreet

New member
FUNNY THING

אם בריטני ספירס תשחק ב- Die Hard 4: Die Hardest היא תשחק את דמותה של לוסי מקליין, בתו של ג´ון מקליין (ברוס וויליס ההורס)... גם בקרוסרודס, שמה של הדמות אותה גילמה בריטני היה "לוסי"... JUST SO YOU KNOW
 

i4britney

New member
אתרי מכירות אלבומים ?....

מישהו מכיר פה אולי אתרי מכירות אלבומים שרואים בהם את הנתונים של המכירות של האלבומים בכל העולם שירשום לי פה בבקשה דחוףףףףףףףףףףףףף!!!!
 
מישהו יודע אולי?????????

מישהו יודע בבקשה איפה אפשר להוריד את הקטע בטקס הפרסים ש ירדו על בריטני וגסטין וצחקו עליהם. כי לא ראיתי את הטקס וממש היתבאסתי
 

i4britney

New member
כן כנסי ל....

www.worldofbritney.com ואם זה לא בעמוד השאר תירדי עד הסוף ותלחצי לעמוד הבא רשום שם למטה וכן הלאה עד שתמצאי !
 
אתרי מכירת אלבומים

רק היום ראיתי את ההודעה שלך. אני חושבת שתוכלי למצוא נתונים למכירת אלבומים באתר בילבורד: WWW.BILBORD.COM כשהאלבום של בריטני "בריטני" יצא, אז נכנסתי ובדקתי לאן הוא נכנס שם. אני חושבת גם שזה האתר הכי קובע.
 

TetiBETTY

New member
לא ככה כותבים ../images/Emo8.gif

www.billboard.com בריטני לא נמצאת ב 100 הראשונים,אבל אבריל לאבין במקום 2
כל זה היה אלבומים כריסטינה- עם ביוטיפול מקום 2 ג´סטין טימברלייק-קריי מי א ריבר מקום 3 אבריל לאבין-איים וויז יו מקום 4 אמינם-לוז יורסלף מקום 9 פינק-פמלי פורטרייט מקום 27 ובריטני שוב לא נמצאת.... כל זה היה סינגלים קיצר-בריטני לא מתפקדת כמו שצריך בבילבורד,כמו שראיתי עד עכשיו....
 

i4britney

New member
הגזמת בתאל לא?

בת הגזמת קצת לא ? בריטני יצאה לפני כחצי שנה להפסקה מה את עוד רוצה שהיא תיהיה במצעד ההשמעות האמריקאיות , חוץ מזה בריטני הגיעה עם האלבום שלה האחרון למקום 1 , חכי שבריטני תחזור , חחחחח מה זאת ההודעה הזאת בכלל?
 
../images/Emo41.gif עשרת הגדולים - בריטני וכריסטינה

למי שלא ראה, למי שלא ידע. הנה עשרת הקליפים שהופיעו במצעד הקליפים של בריטני וכריסטינה: 10. Britney - bo 9. Christina - Beautiful 8. Baby one more time 7. Dirrty 6. Born to make you happy 5. what a girl wants 4. Overprotected 3. Nobody wants to be lonley 2. I´m A Slave 4 U והמקום הראשון... Lady Marmelad
 

בלונדהה

New member
לכל אוהבי\מעריצי בריטני...כנסו...

טוווב אז פעם ממש הערצתי את בריטני..אבל בטירוף.. אפשר להגיד שהערצתי אותה יותר מכולכם פה.. אממ..ויש לי 2 קלסרים ענקיים מפוצצים חומר עליה..מחו"ל(בעיקר) ומהארץ.. אממ כשהייתי בארה"ב ובאירופה קניתי מלא חוברות עליה..וכל דבר קטן שייצא עליה קניתי ואספתי..כולל חוברות והרבה פוסטרים מחו"ל וכאלה.. ועכשיו אני כבר לא אוהבת אותה..ואני רוצה למכור את כל החומר.. אז רציתי לדעת אם מישהו מעוניין בזה..אז אם כן פשוט תכתבו פה מי רוצה.. ואח"כ נדבר באיסי או במסנג´ר ונראה כבר סבבה?.. אזזז צ´או בנתיים..אה! וד"א יש לי גם ת´סינגל של סטרונגר..שגם אותו אני לא צריכה..ואת הדיסקים שלה והכל..!!
 

בלונדהה

New member
אנשיייים!! אתם לא רוציייייים?????

*בשוק* אתם לא רוצים חומר על האלילה שלכם?..
 

Azar Azar

New member
לא לא רוצה כי אני לא אוהב אותה כל

כך בשביל לאסוף עליה חומר או בכלל לקנות דיסק אמיתי שלה אפילו צרוב לא קניתי בעצם את הדיסק בריטני קניתי צרוב אבל עכשיו יש לי צורב אז לא צריך
 
למעלה