../images/Emo41.gif עידכונים מימיתי
אני אתחיל בזה שהכל בסדר. ימית בבית, נחה. אתמול היא לא הרגישה טוב, כאבי גב והתקשויות של הבטן...היא הגיעה למאיר לבדיקה ומוניטור ומסתבר שאלו צירים
. היא נבדקה ע"י רופאים ואין פתיחה או מחיקה, אבל יש צירים. השאירו אותה ללילה והיום בצהריים שיחררו אותה. הם רצו שתשאר עוד יום אבל היא לא רצתה. היא שוחררה והבטיחה להיות ילדה טובה ולנוח. מעכשיו היא תהיה במעקב, כל שבוע
מוניטור. דיברתי איתה גם בבוקר וגם עכשיו. היא בסדר, היא אומרת שאפילו לא הרגישה את הצירים, רק את כאבי הגב. היא חשבה שאלו בריקסטונים... היא ביקשה שאעדכן בשמה כי במחשב שלה עושה בעיות. ימיתוש, תרגישי טוב, תשמרי על עצמך, תנוחי, תשתי והכל יהיה בסדר!
ות
אני אתחיל בזה שהכל בסדר. ימית בבית, נחה. אתמול היא לא הרגישה טוב, כאבי גב והתקשויות של הבטן...היא הגיעה למאיר לבדיקה ומוניטור ומסתבר שאלו צירים