עידכונים מימיתי

shirka

New member
../images/Emo41.gif עידכונים מימיתי

אני אתחיל בזה שהכל בסדר. ימית בבית, נחה. אתמול היא לא הרגישה טוב, כאבי גב והתקשויות של הבטן...היא הגיעה למאיר לבדיקה ומוניטור ומסתבר שאלו צירים
. היא נבדקה ע"י רופאים ואין פתיחה או מחיקה, אבל יש צירים. השאירו אותה ללילה והיום בצהריים שיחררו אותה. הם רצו שתשאר עוד יום אבל היא לא רצתה. היא שוחררה והבטיחה להיות ילדה טובה ולנוח. מעכשיו היא תהיה במעקב, כל שבוע
מוניטור. דיברתי איתה גם בבוקר וגם עכשיו. היא בסדר, היא אומרת שאפילו לא הרגישה את הצירים, רק את כאבי הגב. היא חשבה שאלו בריקסטונים... היא ביקשה שאעדכן בשמה כי במחשב שלה עושה בעיות. ימיתוש, תרגישי טוב, תשמרי על עצמך, תנוחי, תשתי והכל יהיה בסדר!
ות
 

karenh

New member
../images/Emo24.gifימיתו´ש נשמה

חיבוק גדול גדול בשבילך ותעשי טובה תנסי באמת להיות ילדה טובה ולהישאר במיטה והכי חשוב לשמור על עצמך תרגישי טוב ומהר ומחכה לעידכונים נוספים
 

חגית99

New member
ימית תרגשי טוב!!!../images/Emo24.gif

תשתי הרבה מים!!! ותנוחי יש לנו לפחות עוד 8-7 שבועות. חגית.
 

ריקי29

New member
דיברתי איתה עכשיו

והיא נשמעת רגועה ומרגישה ממש בסדרת כמובן, מוסרת לכולן ד"ש. היא מקווה שבשעות הקרובות תוכל להתחבר ולעדכן אתכן online... בינתיים היא שוכבת לה על הספה בסבבה
 
למעלה