עידכונים מהוילה -יום96- 18.2

מי שצופה בשידורים בלייב מזהה את המשחק של הזוג

אלה שצופים במשדר המרכזי לא.כל מי שאני מדברת איתו מאוהב באיילה או בסער ולא רואה מה קורה בכל יום בבית,לך תסביר להם עכשיו
 
../images/Emo243.gifתצילו את אלין החמודה ואת אלירז ../images/Emo243.gif

שלחו את הסיפרה -2 ל-2020 למועמדת אלין לוי והצילו אותה מהדחה!!!! הקליפ של אלין- צפו והתאהבו- http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=3536325 הפורום הרשמי של אלין לוי- http://alin-levi.co.cc/index.php?act=idx שלחו את הסיפרה -3 ל-2020 למועמד אלירז שדה והצילו אותו מהדחה!!!! הקליפ של אלירז-צפו והתאהבו- http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=3535438 חברה אלין כרגע נמצאת הכי אחרונה לפי הסקר של איריס קול אל תתנו לזה לקרות.
 
אלירז מבין הכל. הכל. הכל.

ואם אנחנו כאן כל כך מתוסכלים מחוסר הצדק והזיוף... הוא על אחת כמה וכמה. הוא מבין ורואה הכל. ומה שהוא אמר עכשיו בעצם זה - אם אני אלך בשבת, זה בגלל שמישהו דאג להראות את השקר של הזוג כאמת שלא קיימת. ואז בעצם פחות אתאכזב. אלירז מבין שהמשחק הוא לא על המציאות בבית, אלא על הערכיה בערוץ 2. אני אוהבת אותו כל יום יותר.
 
אלירז חושב שגואל הצביע לו. הפעם לא נורא

שיחשוב ככה. יגרום לו להתרחק מגואל.
 
../images/Emo10.gifאלין בפניה למצלמה- האח הגדול אני דואגת

אלין למצלמה- ' האח הגדול, אתה יכול לומר לאלירז שאני דואגת לו? הוא כבר הרבה זמן בחדר.. ' אלין כול כך דואגת לאלירז.. מי ידאג לה? אסור לנו לנטוש אותה, אסור !!!
היא כרגע אחרונה בסקרים ובסקר של איריס קול
 

MoGanC

New member
אלין לאלירז: חשבתי אולי מרוב הלחץ

אז התחילו לך כאבים בחזה, והיו צריכים להביא לך רופא. ממש נלחצתי.
 

שורדת 28

New member
נראה לכם שאולי ההפקה צועקת לאיילה

דברים טובים כדי שנחשוב שיש לה מסמסים ושההישארות שלה בשבת תהיה הגיונית? לא הפקה, הישארותה של איילה לא תהיה הגיונית. תעשו סקר בשידור חי ותראו כמה אהבה יש כלפי אלירז ואלין וכמה שנאה כלפי איילה. אתם יודעים את זה, אז למה אתם מתחמקים מזה? אם איילה מנצחת את אלין ואלירז שיתחיל להידלק למסמסים נורה אדומה שיש פה משהו מסריח.
 
הרבה אוהבים את איילה כי היא חלק מקשר הזוי

לא משאירים אותה כי היא איילה אלא בשם הזוגיות הקלוקלת שלה ושל סער.עד כמה שזה חולני,יש אנשים שרואים בזוגיות הזאת משהו יפה,ואלה צופי ערוץ 2 בעיקר
 

שורדת 28

New member
אוהבים?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

איך אפשר לאהוב אחד מהם?! שני שחקנים! נראה שהריב הזה היה מבוים
 
הינדידאס, בגלל זה כשקראו אתמול לאלירז

אמרו לכולם להיכנס לבית ועכשיו שקוראים לאיילה אז אפשר להישאר בחצר? תעשה לי טובה. מי יטריח את עצמו בשביל הכלומניקית הזו. אולי שומבלע נתקע עם פנצ'ר בהרי ירושלים ועל הדרך החליט להקריא לאיילה פרק משמואל ב'....
 
א. אני בחורה ב. אני לא מתה על איילה

ג. אני ריאלית,בלי שום קשר להפקה הזאת.תקלטו שיש אנשים שאשכרה מתים עליה ועל סער ד. אלירז לא טלית שכולה תכלת,אבל בכל זאת רק לו מגיע לזכות במיליון כי הוא עבד מאוד קשה בשבילו...לסחוב את כל הדיירים גבו הצנום,לסבול את גואל ופותנה החופרים תרתי משמע ואת אלין P מגיע לו צל"ש גם על הסולחה עם סער ושות'....אבל שירגע ומהר,בקצב הזה הוא יעבור ליד המיליון ולא יגע בו.
 

F r e c k l e s

New member
בעריכה יפה זהנראה טוב .. יואו אלירז ../images/Emo99.gif

איך הוא עדיין לא מבין שהוא אהוב כל כך בחוץ
 

gokussj2

New member
אוי לא אלין אומרת לו

אנשים עושים החלטות ברגעים של כעס , היא עכשיו תגרום לו לחשוב שפותנה או גואל העמידו אותו , איך הם לא קולטים סער איילה וארז זה שקוף
 

MoGanC

New member
העניין הוא,

אפילו אם ארז לא היה אומר אלירז, אז אלירז עדיין היה מועמד, כי אז המינימום להעמדה היה רק 2 הצבעות.
 
למעלה