עידכונים מהוילה -יום95- 17.2

והדחה היא לא דבר משמעותי עבור המודח? ../images/Emo13.gif

או עבור חבריו בבית? קצת יותר משמעותית מכמה קריאות בחוץ, נראה לי... ובלי קשר, גם אני הייתי מעדיפה שלא היו צעקות בכלל ואני תמיד הייתי נגד ההדחה הפיקטיבית, אבל אני גם רוצה שלא תהיה הפקה מגמתית ושקרית שתוציא דברים מהקשרם, וזה לדעתי הרבה יותר חשוב.
 
ספרי לי, איך בדיוק העריכה השפיעה על הדחות

בדרך ש"הזיקה" לאלירז ואלין? והאם העריכה לא השפיע על ההדחות של שרה, תומר ושתי החדשות המשעממות? האם היא לא השפיע על ההדחה של אביב ובכלל על עלייתו לגדולה של אלירז? העריכה משפיעה על הכל, ככה זה בכל תוכנית ריאליטי.
 
העריכה השפיעה על ההדחה של יוסף

העריכה השפיעה על ההדחה של הילה. על שרה - לא זוכרת משהו ספציפי. על תומר היא לא ממש השפיעה, לא באמת היה לו סיכוי מול סער, איילה ואלירז. העריכה לא השפיעה על ההדחה של תמרה ודנה, זו הייתה ההדחה הכי טבעית בעולם. דנה ישנה כל הזמן, תמרה בעיקר העיקה ושתיהן יחד לא הצליחו לאסוף לעצמן שום קהל מצביעים. העורכים היו צריכים לעשות שמיניות באויר כדי שלא יודחו וגם ספק אם זה היה עוזר. על אביב - אין לי מושג, נכנסתי לתוכנית מאוחר אבל נראה לי ממה שנכתב פה בפורום שאביב דאג לזה בעצמו. על עלייתו לגדולה של אלירז - האמת, לא נראה לי, לדעתי זה משהו שתפס אותם בהפתעה, אולי הם זרמו עם זה באיזשהו שלב, אבל כעת הם מנסים להקטין אותו כדי ליצור לו קונטרה בגמר. אני התחלתי לחבב את אלירז יותר ויותר כשהתחלתי לצפות במאקו, לא בגלל השידורים בערוץ 22, כנ"ל לגבי עדנה ואלין. אגב, זה לא ככה בכל ריאליטי, יש ויש. אני יכולה להגיד לך למשל שב"פרוייקט מסלול" האמריקאית זה בדיוק ההפך. בעונה לפני האחרונה הם לגמרי צינזרו רומן בין שני משתתפים וגם המון קטעים שבהם אחת המשתתפות פשוט השתוללה גם מצינעת המתמודדים וגם כי הם לא רצו שכל הקטעים האלו ייקחו את הטון ממה שבאמת חשוב: האופנה והבגדים.
 

mB Connection

New member
בוא ואספר לך איך העריכה משפיעה על הדחות:

המשדר המרכזי בערוץ 2 שצופים בו מאות אלפים יותר מאשר בערוץ 20 מושפעים ממה שרואים על המסך. הבנת איך העריכה משפיעה? או שאתה צריך הסבר מפורט ומנומק יותר?
 
../images/Emo52.gif... האנשים בפנים בהחלט מושפעים...

כאשר ההפקה פועלת ביחס לא שווה כלפי כולם... אני מבינה מצויין מה שאתה אומר.. ובנסיבות אחרות גם הייתי מצדיקה אותך... אבל הפעם ההפקה היא שזו שטרפה את הקלפים והפרה את הכללים.... מה שגורם לריאליטי מהחוץ להתערב לריאליטי שבפנים....
 

mB Connection

New member
לקחת 2 סצנות ולתפור אותן בצורה מכוערת

זה נראה לך תקין? ואילו לצעוק למועמדים שאוהבים אותם זה לא מקובל עליך. לא שברנו שום כללים יותר מאשר ההפקה שברה ברגע שיחזור האמון בין הקהל להפקה לא תשמע שום צעקות.
 

Daria83

New member
אתה מפספס משהו חשוב בצדקנות הזאת

וב "היצמדות" לחוקים: לנסוע לשם, לבזבז זמן בפורום, להתווכח ולהתלהם כאילו מדובר על הנושא הכי בוער בסדר היום שלנו - זה חלק ממי שאנחנו, כאן בארץ. יש לזה פלוסים ויש לזה מינוסים, למעורבות יתר הזאת. מה שמוזר היא כמה אנרגיה אתה משקיע בלהוקיע את זה + כינויי גנאי וכו'. אז יש אנשים שנוסעים, יבושם להם.
 
זה ממש לא ככה בכל ריאליטי ובכל דקומנטרי

ודוקומנטרי שמשתמש בכלים כאלו (מי אמר מייקל מור ולא קיבל?) הוא לדעתי לא דוקומנטרי אלא פיקשן. זה בסדר שיש אג'נדה, זה לא בסדר שמספרים שקרים בידיעה שאלו שקרים ומראים אותם כאילו הם אמת.
 

מיק101

New member
כן, רק שהעריכה, לא משקפת את האמת של הראליטי

אלא את מה שבא לה להראות
 

abigl

New member
היה משהו רע לאילה והם אמרו לה "מתוקה"

כי לא רצו להגיד מה ששמעו.
 

SG12

New member
צעקו משהו נראה לי לאלין.. כי היא אמרה תודה רב

תודה רבה לכם..
 

Rינגטון

New member
צעקו איילה הביתה! כמו שאני תמיד כותב../images/Emo13.gif

רק שזה עוד לא בא על פתרונו...ואיילה עוד שם
 
למעלה