עידכונים מהוילה - יום 2 - ה16.11

newKiticat

New member
לא חשבתי שזה אפשרי

אבל מסתבר שכן אפשר לדחוף יותר מדי סטריאוטיפים...
 

omer719

New member
../images/Emo41.gif עידכונים מהוילה - יום 2 - ה16.11 ../images/Emo41.gif

תכירו - זהו שירשור העידכונים מהוילה, שילווה אותנו לאורך כל העונה הזאת. אלו שהיו פה בתפוז כבר מודעים לשירשור הזה, ואני מניח שגם במאקו בטח היה משהו דומה, אבל בכל מקרה: כל יום ייפתח שירשור עידכונים של השידור החי, פה נכתוב על מה שקורה עכשיו בלייב. על אירועים גדולים, ריבים, דברים מעניינים שקורים. אפשר להעלות לפה תמונות מעניינות ולספר פה דברים שאתם חושבים על מה שקורה עכשיו. השירשור הזה יהיה נעוץ בדר"כ, ככה במידה והוא יהיה גדול מידי אנחנו נפצל אותו, ונפתח עידכוניי בוקר וערב, או פשוט נפתח אחד נוסף. זה יעזור לכולנו לעקוב אחרי הימים של התוכנית ולהיות מודעים למה שקרה גם בלי לשבת כל היום ולצפות. אז בבקשה, הודעות פירסום, סתם דיעות על התוכנית או דיונים לא קשורים יימחקו מפה. אז שימו לב לזה. ** אגב, בנוגע לספירה, זה יום 2 כרגע, כי ערב הכניסה זה יום 1. בדר"כ במאקו יש גם ספירה, אם נראה שטעינו וערב הכניסה לא נחשב אז נשנה. בינתיים זה יום 2. זהו, השידור בערוץ 20 התחיל, יש לנו באינטרנט, אפשר להתחיל להנות
 
מעיין היא הבולבלית החדש יחד עם ג`י

לדעתי מעיין היא הכי קולית יותר מכולם ותזכרו היא בגמר בטוח למרות שהדירים לא יתחברו כולם אליה. ואביב צריך לעוף מהר הוא סתם קוץ עצבן. מענין מה דעתכם. חושבים כמוני.
 
איפה היא ואיפה הבובלילית..

לבובלילים היה חן מסוים.. כריזמה.. עמחה-קוואלטי [כמו שהגדיר זאת הגולש "אובמה" בזמנו]. כל הדיירים הנוכחים הם במקרה הטוב פרווה, ובמקרה הרע פשוט עופות מוזרים.
 
נכון ענב הייתה מתוקה זאתי פדחנית יותר

מידיי חחחחחחח קרעה אותי שרצתה נשיקות מאסי וארז
 
לא מתוקה ולא נעליים..

פשוט הייתה לה כריזמה והיא ידעה לסחוף את העמחה.. [הרבה בגלל זה שהיא ניגנה על הנושא העדתי]. זאתי מנסה להצחיק בכוח אבל פשוט לא הולך לה.. והיא גם הצהירה שהיא "מתה על כולם". אשכנזים, מזרחים, כולם. מבחינתה כל עם ישראל אחים. בקיצור, שיעמומון..
 

דנה411

New member
להיפך מעניין יותר מעודנת מעינב../images/Emo2.gif

ועכשו היא לא במצב רוח בגלל כל העניין עם הבעל ואלין. עינב כבר מזמן היייתה מתפוצצת על ההפקה.
 

11134

New member
בעוד כמה ימים אף אחד לא יוכל לשאת את הדרמות

של ה'בובלילית' החובבנית הזאת. ואם היא תעוף, היא כבר תדאג למרר את החיים של בעלה ככה, שהוא יתחנן לצאת מן הבית, ללא הצבעה. חוץ מזה, ג'י תתחיל להתנכל לג'ינג'ית, ובכלל, הכלבה של העונה הזאת היא ג'י. היא לא בחורה טיפשה, אבל רעה, מרושעת, תככנית. ההומו חביב, אבל יותר מדי דיקלומים ויותר מדי הצגות. גם זה יתחיל לעייף. יאוו, אני לא מאמינה, אבל יש בי געגועים פתאום אפילו לשפרע...
 

דנה411

New member
ג'י ביצ'ית רצינית ודי זולה.מזכירה את מיקי../images/Emo3.gif

לוין, אבל מיקי הייתה ביצ'ית בקלאסה.
מעיין לא תלך כל כך מהר. בדיוק כמו עינב. יש לה ולבעלה קול כפול. אני משערת, שבדיוק כמו עינב תהיה מועמדת הרבה פעמים להדחה.
אין ספק, שהליהוק הוא מעניין ביותר. דמויות מגוונות ומעניינות. אף דמות לא דומה לשניה. מה שבטוח-הולך להיות מעניין.
 

11134

New member
../images/Emo8.gif מיקי עוד תיסע בטרמפים מרמת השרון לרמלה...

כדי לקבל שיעורי ביצ'יות אצל הג'י... נראה לי, שג'י היא ה"שי" של העונה, רק בגרסה נשית והרבה פחות מסוגננת. פרחה פיקחית, אך מרושעת. סתם, עוד כמה הערות, לבלונדינית יהיה קשה לא לפלרטט עם כל זרג בסביבה. היא חמודה, אך טיפשה אמיתית (בהתחלה חשבתי שהיא מזייפת את זה, כדי להפתיע. לא האמנתי שיש בחורות כאלה באמת). איילה נראית לי טיפוס נגרר, וקצת חסר חוט שדרה.
 
|../images/Emo47.gifתמונה ראשונה של תסתיו הטרנסקסואלית

הכינוי הוא זמני שייך לעבר שלי - מחר מבטיחה להחליף
 

ido100

Member
והגיגנגית ממש מעודדת אותה

נראה לי קוראים לה דלית היא ממש בסדר
 
למעלה